Referatai

Reklama e-komercijoje

10   (1 atsiliepimai)
Reklama e-komercijoje 1 puslapis
Reklama e-komercijoje 2 puslapis
Reklama e-komercijoje 3 puslapis
Reklama e-komercijoje 4 puslapis
Reklama e-komercijoje 5 puslapis
Reklama e-komercijoje 6 puslapis
Reklama e-komercijoje 7 puslapis
Reklama e-komercijoje 8 puslapis
Reklama e-komercijoje 9 puslapis
Reklama e-komercijoje 10 puslapis
Reklama e-komercijoje 11 puslapis
Reklama e-komercijoje 12 puslapis
Reklama e-komercijoje 13 puslapis
Reklama e-komercijoje 14 puslapis
Reklama e-komercijoje 15 puslapis
Reklama e-komercijoje 16 puslapis
Reklama e-komercijoje 17 puslapis
Reklama e-komercijoje 18 puslapis
Reklama e-komercijoje 19 puslapis
Reklama e-komercijoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Elektroninė komercija apima visas santykių, susijusių su tarptautinių ir nacionalinių sandorių sudarymu elektroniniu būdu, rūšis: pirkimą, pardavimą, elektroninius aukcionus, elektroninį tarpininkavimą, tiekimą, užsakymus, elektroninę bankininkystę, draudimą, finansinę nuomą, pardavimo rėmimą, apskaitą ir atsiskaitymą, konsultavimą bei kt. paslaugas, įvairius susitarimus bei dalykinio bendradarbiavimo formas.
Komercinė veikla elektroniniais tinklais pašalina kai kuriuos fizinius apribojimus. Interneto kompiuterių sistemos gali palaikyti ryšius su klientais ištisą parą, visas dienas per savaitę. Produkcijos užsakymai gali būti priimami bet kuriuo laiku iš bet kurios vietos.
• tinklais: interneto, korporaciniais, komerciniais ir kitais universaliais, specializuotais ar žinybiniais.
◦ pirkėjas ar klientas, norintis ir galintis naudotis elektroninės komercijos paslaugomis;
◦ bankas, aptarnaujantis prekių pardavėją ar paslaugų teikėją;
◦ bankas, aptarnaujantis pirkėją ar klientą;
◦ interneto ir elektroninės komercijos operacijų vykdytojai ir paslaugų teikėjai;
◦ prekių, medžiagų, įrangos atsakingi saugotojai (sandėliai, terminalai, kitos parduodamų vertybių saugojimo ir ekspedijavimo vietos);
◦ draudimo, pašto, transporto, apsaugos, komplektavimo ir kitos elektroninėmis ryšio priemonėmis su pardavėju, o kartais ir su pirkėju susietos verslo ir valstybės tarnybos;
◦ kiti su elektronine komercija susiję dalyviai: investuotojai, fondų laikytojai ar tvarkytojai, įgaliotojai ir įgaliotiniai, muitinės, kontrolės, statistikos, mokesčių tarnybos ir kt.
Plečiantis elektroninei komercijai, didėja ne tik su ja susijusios galimybės, bet ir techninės organizacinės problemos. Elektroninės komercijos įmonės nuolat turi rūpintis savo teikiamų paslaugų kokybe, kad neprarastų pirkėjų bei pardavimų. Pirkėjai iš elektroninės komercijos tinklapių reikalauja greitesnio atsako bei atlikimo kokybės. Todėl yra sudaromi elektroninės komercijos modeliai, padedantys išspręsti daugelį su vartotojų poreikių patenkinimu susijusių klausimų, teikiamos papildomos paslaugos, nurodomos kainos bei sudaroma galimybė pasirinkti tinkamą apmokėjimo būdą.
Kaip ir tradicinei, taip ir elektroninei komercijai būtina infrastruktūra, kuri palengvintų pirkėjų ir pardavėjų darbą. Elektroninė komercija turi savo specifines – techninę ir informacijos valdymo – infrastruktūras, kurios ne tik sudaro prielaidas, bet ir leidžia saugiai, operatyviai, patikimai vykdyti ir valdyti prekybos operacijas virtualioje ir realioje erdvėje.
1 paveiksle pateikta elektroninės komercijos infrastruktūros schema, kurią sudaro komercinės veiklos ir funkcinis...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5363 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (5363 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 22 psl., (5363 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt