Elektroninė komercija apima visas santykių, susijusių su tarptautinių ir nacionalinių sandorių sudarymu elektroniniu būdu, rūšis: pirkimą, pardavimą, elektroninius aukcionus, elektroninį tarpininkavimą, tiekimą, užsakymus, elektroninę bankininkystę, draudimą, finansinę nuomą, pardavimo rėmimą, apskaitą ir atsiskaitymą, konsultavimą bei kt. paslaugas, įvairius susitarimus bei dalykinio bendradarbiavimo formas.
Komercinė veikla elektroniniais tinklais pašalina kai kuriuos fizinius apribojimus. Interneto kompiuterių sistemos gali palaikyti ryšius su klientais ištisą parą, visas dienas per savaitę. Produkcijos užsakymai gali būti priimami bet kuriuo laiku iš bet kurios vietos.
• tinklais: interneto, korporaciniais, komerciniais ir kitais universaliais, specializuotais ar žinybiniais.
◦ pirkėjas ar klientas, norintis ir galintis naudotis elektroninės komercijos paslaugomis;
◦ bankas, aptarnaujantis prekių pardavėją ar paslaugų teikėją;
◦ bankas, aptarnaujantis pirkėją ar klientą;
◦ interneto ir elektroninės komercijos operacijų vykdytojai ir paslaugų teikėjai;
◦ prekių, medžiagų, įrangos atsakingi saugotojai (sandėliai, terminalai, kitos parduodamų vertybių saugojimo ir ekspedijavimo vietos);
◦ draudimo, pašto, transporto, apsaugos, komplektavimo ir kitos elektroninėmis ryšio priemonėmis su pardavėju, o kartais ir su pirkėju susietos verslo ir valstybės tarnybos;
◦ kiti su elektronine komercija susiję dalyviai: investuotojai, fondų laikytojai ar tvarkytojai, įgaliotojai ir įgaliotiniai, muitinės, kontrolės, statistikos, mokesčių tarnybos ir kt.
Plečiantis elektroninei komercijai, didėja ne tik su ja susijusios galimybės, bet ir techninės organizacinės problemos. Elektroninės komercijos įmonės nuolat turi rūpintis savo teikiamų paslaugų kokybe, kad neprarastų pirkėjų bei pardavimų. Pirkėjai iš elektroninės komercijos tinklapių reikalauja greitesnio atsako bei atlikimo kokybės. Todėl yra sudaromi elektroninės komercijos modeliai, padedantys išspręsti daugelį su vartotojų poreikių patenkinimu susijusių klausimų, teikiamos papildomos paslaugos, nurodomos kainos bei sudaroma galimybė pasirinkti tinkamą apmokėjimo būdą.
Kaip ir tradicinei, taip ir elektroninei komercijai būtina infrastruktūra, kuri palengvintų pirkėjų ir pardavėjų darbą. Elektroninė komercija turi savo specifines – techninę ir informacijos valdymo – infrastruktūras, kurios ne tik sudaro prielaidas, bet ir leidžia saugiai, operatyviai, patikimai vykdyti ir valdyti prekybos operacijas virtualioje ir realioje erdvėje.
1 paveiksle pateikta elektroninės komercijos infrastruktūros schema, kurią sudaro komercinės veiklos ir funkcinis...
Šį darbą sudaro 5363 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!