Reklama, reklamos auditorija, reklamos poveikis paklausai, reklamos funkcijos, pozicionavimas, reklamos rūšys, reklamos planavimas, jo etapai, kūrybinė strategija, reklamos nešikliai, reklamos taktikos, reklamos teisinis reguliavimas.
• Reklama, reklamos auditorija, reklamos poveikis paklausai, reklamos funkcijos, pozicionavimas, reklamos rūšys, reklamos planavimas, jo etapai, kūrybinė strategija, reklamos nešikliai, reklamos taktikos, reklamos teisinis reguliavimas.
Reklama - užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų.
• Reklama - užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų.
• Reklamos auditorija - grupė asmenų, kuriuos numatoma pasiekti reklamos priemonėmis.
Reklamos poveikis paklausai – po reklamos už tą pačią kainą parduodam daugiau prekių, arba tiek pat prekių – už didesnę kainą.
• Reklamos poveikis paklausai – po reklamos už tą pačią kainą parduodam daugiau prekių, arba tiek pat prekių – už didesnę kainą.
Reklamos funkcijos:
• Reklamos funkcijos:
• 1. Informavimas. Informavimo funkcija reklama atlieka auditorijai pristatydama prekes, prekių vardus, ženklus ir t.t.
• 2. Skatinimas. Skatinimo funkcija reklama gali atlikti atvira ar užmaskuota forma.
• 3. Priminimas. Priminimo funkcija naudojama tada, kai parduodamos sezoninės prekės ir skirta priminti pačią prekę.
• 4. Advokatavimas.
• Reklamuoti galima: prekes, idėjas, įmones.
Pozicija - sąlyginė vieta žmogaus sąmonėje, kurią užima vienos prekės įvaizdis kitų atžvilgiu pagal tam tikrus požymius.
• Pozicija - sąlyginė vieta žmogaus sąmonėje, kurią užima vienos prekės įvaizdis kitų atžvilgiu pagal tam tikrus požymius.
• Suvokimo žemėlapis - nuomonių apie konkuruojančias prekes (prekių pozicijų) išsidėstymo pasirinktos grupės asmenų sąmonėje schema.
Suvokimo žemėlapio pavyzdys (automobilių pozicionavimas JAV)
Pozicionavimas - prekės (ar įmonės) įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas, siekiant išskirti ją iš konkurentų.
• Pozicionavimas - prekės (ar įmonės) įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas, siekiant išskirti ją iš konkurentų.
• Pozicionuoti galima pagal: vartojimą (išskirti pagal tam tikrą savybę prekę); vartotoją; vartotojo ir prekės sąveiką; remiantis tiesioginiu palyginimu.
• Reklamos rūšys: spausdinta; transliacinė; tiesioginė; vieša; pardavimo vietose; speciali demonstracinė.
Reklamos planas –įmonės marketingo plano, o tiksliau jos rėmimo...
Šį darbą sudaro 875 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!