Kursiniai darbai

Reklama ir marketingas

9.6   (3 atsiliepimai)
Reklama ir marketingas 1 puslapis
Reklama ir marketingas 2 puslapis
Reklama ir marketingas 3 puslapis
Reklama ir marketingas 4 puslapis
Reklama ir marketingas 5 puslapis
Reklama ir marketingas 6 puslapis
Reklama ir marketingas 7 puslapis
Reklama ir marketingas 8 puslapis
Reklama ir marketingas 9 puslapis
Reklama ir marketingas 10 puslapis
Reklama ir marketingas 11 puslapis
Reklama ir marketingas 12 puslapis
Reklama ir marketingas 13 puslapis
Reklama ir marketingas 14 puslapis
Reklama ir marketingas 15 puslapis
Reklama ir marketingas 16 puslapis
Reklama ir marketingas 17 puslapis
Reklama ir marketingas 18 puslapis
Reklama ir marketingas 19 puslapis
Reklama ir marketingas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklamos įtaka mūsų laikų žmonėms kasdien didėja, ir niekas nepajėgia išvengti jos poveikio. Visuomenei ji teikia įvairiopos naudos. Jos dėka pirkėjas informuojamas apie jam reikalingas gėrybes ir siūlomas paslaugas. Taip skatinamas didesnis gaminių paplitimas ir per tai visai visuomenei naudinga pramonės pažanga. Todėl reklamai nieko negalima prikišti, jei ji paiso pirkėjo pasirinkimo laisvės – taip pat tada, kai, norėdama sužadinti troškimą pirkti tam tikras prekes, kreipiasi į žmogaus pamatinius poreikius – ir sau būdinga forma gerbia tiesą.
Tačiau jei viešumoje reklamuojami kenksmingi ar visiškai nenaudingi produktai, jei skelbiami neteisingi teiginiai apie prekę, jei kreipiamasi vien į žemesniuosius instinktus, tai visuomenei daroma žala, o reklamos pramonė netenka pasitikėjimo ir gero vardo. Žala individams ir ištisoms šeimoms daroma ir tada, kai reklama žadina nepagrįstus norus ir nepaliaujamai skatina pirkti tiktai pasimėgavimui skirtas prekes; per tai pirkėjai net tampa akli tam, ko jiems iš tikrųjų reikia. Visiškai neleistina reklama, pelno sumetimais begėdiškai išnaudojanti lytinį instinktą arba taip įsiskverbianti įpasąmonę, kad iškyla pavojus pirkėjo sprendimo laisvei.
Pirkėjams siūloma tokia prekių gausa, kad kiekvienas gali pasirinkti pagal dydį, skonį ar nuotaiką. Iš tiesų – kuo daugiau ir aktyviau siūloma, tuo daugiau įsiūloma. Žmonės turi nemažai galimybių pasirinkti, kaip geriau panaudoti savo laiką ir pinigus. Remiantis racionalaus pasirinkimo teorija, apsvarstomos visos alternatyvos ir pasirenkama ta, kuri duoda didžiausios naudos.
2. Kokią įtaką vartotojams daro reklama.
Darbo objektas: Vartotojo požiūris į reklamą.
Darbo problema: Per didelis reklamos kiekis klaidina vartotoją.
Darbo hipotezės:
1. Reklama daro blogą įtaką vartotojams;
2. Vartotojai gauna per mažai reklamos.
1. Reklamos samprata
Nuo seniausių laikų žmonėms reikėjo įvairiausių dalykų. Norint juos įsigyti, tekdavo mainytis su kaimynais, vėliau pirkti ir pardavinėti. Kol žmonės buvo neraštingi, pirkėjus viliodavo šaukliai, rėkaudami apie šeimininkų prekes gatvių kampuose. Apie 1440 metus, išradus spausdintinį šriftą, atsirado daugiau raštingų žmonių, ir reklama tapo masine produkcija. Pirmoji spausdinta reklama buvo afišos, reklaminiai lapeliai, skelbimai laikraščiuose. Šių “komercinių” pranešimų pagrindinis tikslas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6123 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. Reklamos samprata 3
  • 2. Reklamos etika 6
  • 3. Reklama ir marketingas 8
  • 3.1. Rizika ir asmeninis suinteresuotumas 12
  • 3.2. Nemotyvuotas klientas 12
  • 3.3. Klientas "ekspertas" 13
  • 3.4. Reklama Interneto svetainėse 13
  • 4. Reklamos kodeksas 15
  • 4.1. Reklamos kodekso taikymas 16
  • 4.2. Pagrindinių reklamos sąvokų apibrėžimai 17
  • 4.3. Reklamos bendrieji principai 17
  • 4.4. Reklamos padorumas 17
  • 4.5. Privatumo apsauga ir asmenų panaudojimas reklamoje 18
  • 4.6. Vaikai 18
  • 4.7. Kainos ir kainų teiginiai 19
  • 4.8. Žodžio "nemokamas" vartojimas reklamoje 20
  • 5. Reklamos poveikis vartotojui 21
  • 5.1. Televizinės reklamos poveikis vartotojui 21
  • 5.2. Reklama laikraščiuose 22
  • IŠVADOS 24
  • Naudota literatūra 25

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
25 psl., (6123 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 25 psl., (6123 ž.)
  • Word failas 216 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt