Kursiniai darbai

E-marketingas

9.6   (3 atsiliepimai)
E-marketingas 1 puslapis
E-marketingas 2 puslapis
E-marketingas 3 puslapis
E-marketingas 4 puslapis
E-marketingas 5 puslapis
E-marketingas 6 puslapis
E-marketingas 7 puslapis
E-marketingas 8 puslapis
E-marketingas 9 puslapis
E-marketingas 10 puslapis
E-marketingas 11 puslapis
E-marketingas 12 puslapis
E-marketingas 13 puslapis
E-marketingas 14 puslapis
E-marketingas 15 puslapis
E-marketingas 16 puslapis
E-marketingas 17 puslapis
E-marketingas 18 puslapis
E-marketingas 19 puslapis
E-marketingas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Elektroninė bendruomenė yra apibrėžiama kaip grupes žmonių sujungtas socialinis tinklas vienijamas bendru interesu. Dar kitaip vadinamos virtualiosios bendruomenes tapo populiariu būdu kurti susitikimų kambarius individams vienijamiems bendros interesų srities.
• skatinti vartotojų lojalumą „brandui“.
Virtualių bendruomenių reikšmingumą liudija ir toks faktas, kad šios bendruomenės jau dabar yra vienas iš modernaus verslo modelių. Po beveik kiekvienu didesniu prekiniu ženklu („brand“) yra susikūrę ir kuriasi virtualios bendruomenės. Šios bendruomenės reikšmingos ne tik verslo, ar pramogų sektoriuje, bet ir politiniame gyvenime. Vienydamos daugybę žmonių, besiremiančios demokratijos principais, jos tampa galinga jėga įtakojančia valstybių politiką. Tokiu būdu jos vėl įgalina tiesioginės demokratijos, egzistavusios senovės Graikijoje, atgimimą. Virtualios bendruomenės įsiskverbia kone į visas gyvenimo sritis, tad šios temos aktualumas tampa akivaizdžiu.
Virtualiosios bendruomenės pasižymi abipuse, dinamine nauda. Internetas įgalina apjungti nutolusius, tačiau bendrus interesus turinčius žmones, jų grupes, kompanijas ir sąjungas. Tai dažniausiai kompleksinių sprendimų reikalaujantis objektas, o bendruomenės santykiai tik dalinai yra susiję su prekių ir paslaugų pirkimu, pardavimu virtualioje erdvėje.
Darbo tikslas – atskleisti virtualios bendruomenės ypatumus, pateikti veiksmingą virtualios bendruomenes kūrimo ir formavimo metodiką.
Darbo uždaviniai - ištirti, atskleisti ir aprašyti bendruomenių bei virtualių bendruomenių istoriją, panašumus ir skirtumus, socialinius aspektus, kūrimo ir formavimo specifiką, tendencijas.
1. NUO INFORMACINĖS VISUOMENĖS – Į INTERNETO VISUOMENĘ
Sąvoka “bendruomenė“ yra labai plati. Ji naudojama grupėms nuo kaimynų iki tautų ir tų grupių
bendravimo priežastims (pvz. Solidarumas ar profesines sąjungos) aprašyti. Bendriausiai – tai socialinių santykių rinkinys, susietas bendrais interesais ir aplinkybėmis. Jos gali būti tikslines ar netikslines t.y. nariai gali tikslingai jungtis tarpusavyje arba gali būti įtraukti aplinkybių. Ir jei netikslines bendruomenes dažniausiai yra lengvai apibūdinamos, aiškiai matomos ekonominės, socialinės ir politinės jėgos, apibrėžiant tikslines bendruomenes reikia įžvelgti jų dalyvavimo motyvus.
Dažnai į bendruomenės apibrėžimus įtraukiamas bendrų idėjų ir suvokimo egzistavimas. Tad bendruomenė yra žmonių grupe kuri:
• turi bendrus įsitikinimus ir vertybes
• santykiai yra tiesioginiai ir įvairiapusiai
• praktinė veikla apibudinama kaip abipuse sąveika.
Štai sąvoka...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6365 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. NUO INFORMACINĖS VISUOMENĖS – Į INTERNETO VISUOMENĘ 4
  • 1.1 Virtualių bendruomenių raida 4
  • 1.2 Virtualių ir realių bendruomenių sulyginimas 6
  • 2. VISUOMENĖS VIRTUALIZAVIMAS 8
  • 2.1. Virtualių Bendruomenių kūrimas ir formavimas 8
  • 2.2 Virtualių bendruomenių susitikimo vieta 9
  • 2.2.1. Pašto konferencijos 10
  • 2.2.2. Forumai 10
  • 2.2.3. Bendravimas realiame laike – CHAT 10
  • 3. ATVIRA INFORMACIJOS VISUOMENĖ 11
  • 3.1 Virtualių bendruomenių ateities perspektyvos 12
  • 4. POPULIARIAUSIOS LIETUVOS SVETAINĖS 13
  • 4.1 Naršymo internete tikslai 14
  • 4.2 Netradicinė karjera bendruomenėse 15
  • 5. ELEKTRONINIŲ BENDRUOMENIŲ TYRIMAS 16
  • 6. VIRTUALIŲ BENDRUOMENĖS NARIŲ TIPAI 17
  • 7. VIRTUALIŲ BENDRUOMENIŲ NAUDA VISUOMENEI 20
  • 8. VIRTUALIŲ BENDRUOMENIŲ ŽALA VISUOMENEI 21
  • IŠVADOS 23
  • LITERATŪRA 25

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (6365 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 23 psl., (6365 ž.)
  • Word failas 189 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt