Referatai

Marketingas. Požiūriai ir kultūra

10   (3 atsiliepimai)
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 1 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 2 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 3 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 4 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 5 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 6 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 7 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 8 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 9 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 10 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 11 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 12 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 13 puslapis
Marketingas. Požiūriai ir kultūra 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vis dažniau tampa aišku, jog organizacijos, kuriose veikia marketingo skyrius, bet nėra egzistuojančios organizacijos kultūros, - tos organizacijos yra mažiau efektyvios organizacijos marketingo srityje, nei tos, kuriose vyrauja tam tikra palaikanti organizacinė kultūra. Kita vertus, marketingo kultūra yra įtakojama ne vien tik organizacinio požiūrio, bet ir rinkos požiūriu.
Daug viešojo sektoriaus institucijų ir daug biurokratinių struktūrų turi silpnai egzistuojančias organizacines kultūras. Tai lemia nustatytos leidžiamosios valdžios viešajame sektoriuje.
Individų požiūriai bei nuostatos formuojasi pagal tai, ką jie galvoja ir kuo tiki (I elementas), ką jaučia (II elementas) ir dėl to tai daro (III elementas). Jie netiesiogiai yra susiję su tikėjimo, vertybių bei elgesio sistemomis. Nuostatos įtakoja tai, kaip individas susijęs su pasauliu ir tai, kaip pats individas elgiasi jame. Siekiant suformuoti ar pakeisti vartotojų požiūrius prekės ar paslaugos atžvilgiu, prekė ar paslauga turi visiškai atitikti vartotojo poreikius, o kai kada ir sužadinti naujus jo poreikius. Formuojant vartotojo požiūrį, labai svarbus yra rėmimas (reklama, populiarinimas). Išskirtinę vietą užima reklama. Jos funkcija – informuoti ir paskatinti vartotoją pirkti, t.y. sukurti tam tikrą įtampą vartotojo sąmonėje, kad jis siektų kuo greičiau patenkinti poreikį ir pašalintų įtampą.
Efektyvi strategija vartotojo požiūriui į produktą - pakeisti jo poreikius, t.y. jam nejučia suformuoti naujus poreikius. Tai vadinama funkciniu priėjimu.
Pagal funkcinį priėjimą požiūriai klasifikuojami:
• Naudojimo. Jei produktas jau naudotas, galima bandyti parodyti, jog produktas (prekė) gali tikti kitam tikslui, apie kurį vartotojas gal ir nepagalvojo.
• Ego - gynybinė funkcija. Skatina vartotojo poreikį gražiai, patraukliai atrodyti, akcentuoja produkto (prekės) svarbumą vartotojui (pvz., aš mokausi, reiškia esu svarbus, nes sugebu mokytis, turiu gyvenimo tikslą ir pan.)
• Vertės išreiškimo funkcija. Tai vartotojo pagrindinių vertybių, gyvenimo stiliaus ir pasaulėžiūros išraiška. Jei yra teigiamas požiūris į naujų informacinių technologijų vartojimą, tai požiūris į mokymąsi, naudojant tas technologijas, taip pat bus teigiamas. Čia taip pat telpa suvokimas ,,puoselėti savo įvaizdį” ar ,,būti madingam”. Reklama galėtų remtis...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3185 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • POŽIŪRIO FORMAVIMAS 4
  • Nuostatos, požiūriai ir marketingas 5
  • NUOSTATOS VIEŠAJAME SEKTORIUJE 6
  • KALBA 7
  • ORGANIZACINĖ KULTŪRA 7
  • Kas yra organizacinė kultūra? 9
  • Organizacinės kultūros vaidmuo 9
  • Organizacinės kultūros keitimo modeliai 10
  • Organizacinės kultūros keitimo svirtys 11
  • PRIEŠINIMASIS POKYČIAMS 12
  • MARKETINGAS KAIP KULTŪRA 12
  • VALDYMUI SKIRIAMA REIKŠMĖ 13
  • IŠVADOS 14
  • LITERATŪRA 15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (3185 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (3185 ž.)
  • Word failas 125 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt