Vis dažniau tampa aišku, jog organizacijos, kuriose veikia marketingo skyrius, bet nėra egzistuojančios organizacijos kultūros, - tos organizacijos yra mažiau efektyvios organizacijos marketingo srityje, nei tos, kuriose vyrauja tam tikra palaikanti organizacinė kultūra. Kita vertus, marketingo kultūra yra įtakojama ne vien tik organizacinio požiūrio, bet ir rinkos požiūriu.
Daug viešojo sektoriaus institucijų ir daug biurokratinių struktūrų turi silpnai egzistuojančias organizacines kultūras. Tai lemia nustatytos leidžiamosios valdžios viešajame sektoriuje.
Individų požiūriai bei nuostatos formuojasi pagal tai, ką jie galvoja ir kuo tiki (I elementas), ką jaučia (II elementas) ir dėl to tai daro (III elementas). Jie netiesiogiai yra susiję su tikėjimo, vertybių bei elgesio sistemomis. Nuostatos įtakoja tai, kaip individas susijęs su pasauliu ir tai, kaip pats individas elgiasi jame. Siekiant suformuoti ar pakeisti vartotojų požiūrius prekės ar paslaugos atžvilgiu, prekė ar paslauga turi visiškai atitikti vartotojo poreikius, o kai kada ir sužadinti naujus jo poreikius. Formuojant vartotojo požiūrį, labai svarbus yra rėmimas (reklama, populiarinimas). Išskirtinę vietą užima reklama. Jos funkcija – informuoti ir paskatinti vartotoją pirkti, t.y. sukurti tam tikrą įtampą vartotojo sąmonėje, kad jis siektų kuo greičiau patenkinti poreikį ir pašalintų įtampą.
Efektyvi strategija vartotojo požiūriui į produktą - pakeisti jo poreikius, t.y. jam nejučia suformuoti naujus poreikius. Tai vadinama funkciniu priėjimu.
Pagal funkcinį priėjimą požiūriai klasifikuojami:
• Naudojimo. Jei produktas jau naudotas, galima bandyti parodyti, jog produktas (prekė) gali tikti kitam tikslui, apie kurį vartotojas gal ir nepagalvojo.
• Ego - gynybinė funkcija. Skatina vartotojo poreikį gražiai, patraukliai atrodyti, akcentuoja produkto (prekės) svarbumą vartotojui (pvz., aš mokausi, reiškia esu svarbus, nes sugebu mokytis, turiu gyvenimo tikslą ir pan.)
• Vertės išreiškimo funkcija. Tai vartotojo pagrindinių vertybių, gyvenimo stiliaus ir pasaulėžiūros išraiška. Jei yra teigiamas požiūris į naujų informacinių technologijų vartojimą, tai požiūris į mokymąsi, naudojant tas technologijas, taip pat bus teigiamas. Čia taip pat telpa suvokimas ,,puoselėti savo įvaizdį” ar ,,būti madingam”. Reklama galėtų remtis...
Šį darbą sudaro 3185 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!