Marketingas – tai veiklos rūšis, per mainus tenkinanti žmogaus poreikius. Tai prekių, paslaugų ir idėjų mainų ,atitinkančių individų ir organizacijų tikslus, įgivendinimas.
Marketingas tai verslo funkcija, kuri identifikuoja neivykdytus, neigyvendintus mūsų poreikius, apibrėžia juos ir motyvuoja; apibrėžia rinkos taikinį, kuriam kompanija geriausiai tarnautų; nusprendžia, koks turi būti produktas, paslauga, programa, projektas, kad patenkintume rinką; ir svarbiausia ragina kiekviną darbuotoją galvoti, kai pgeriau aptarnauti klientą.
UŽDAVINIAI
Uždaviniai skirstomo:
uždaviniai susiję su rinkos savybių tyrimu, poreikių ir prekių analize.
Susiję su firmos produkcijos suderinimu prie esamo rinkos poreikio.
Susiję su poreikiu pirkėjui.
FUNKCIJOS
vartotojų poreikių ir galimybių juos patenkinti tyrimas.
Vartotojų poreikiams atitinkančių prekių ar paslaugų kūrimas.
Prekių pateikimas vartotojui.
Prekių pardavimo stimuliavimas.
Marketingo veiksmų planas.
Marketingo veiksmų kontrolė.
MARKETINGO KONCEPCIJOS
Gamyba
Prekių
Pardavimo
Marketingo
Socialinio
Marketingo k. – tai orientuota į vartotoją tikslinė įmonės filosofija.
Gamybos k. – tai tokia įmonės valdymo forma, kad vartotojas palankus prekei.
Prekių k. – tai veiklos valdymo forma, kai vartotojas bus palankus prekei su išskirtinėm savybėm.
Pardavimų k. - tai tokia įmonės valdymo forma, kai laikoma, kad vartotojas pirks prkę tada, kai įmonė skirs pakankamai lėšų tos prekės pardavimui.
Marketingo k. – tai įmonės valdymo forma orientuota į vartotojų poreikius atitinkančius visuomenės interesus.
MARKETINGO TIPAI
1. Konversinis marketingas siejasi su negatyvia paklausa.
Konversinio marketingo uždaviniai:
išsiaiškinti negatyvumo priežastį
mėginti pakeisti vartotojo požiūrį
2. Skatinamasis marketingas. Tai situacija kai rinkoje nėra paklausos.
3. Įšvystantis marketingas, kai rinkoje yra potenciali paklausa.
Remarketingas naudojamas tada kai rinkoje yra prekės ar paslaugos paklausos mažėjimas.
Sinchromarketingas, kai rinkoje yra paklausa.
Palaikantis marketingas, kai rinkoje pilna paklausa.
Demarketingas, kai rinkoje potenciali paklausa.
Stabdantis marketingas, rinkoje iracionali paklausa.
Marketingo programos sudarymo etapai.
Marketingo galimybių analizė
Vartotojų rinka
Įmonių rinka
Numatomų rinkų parinkimas
Marketingo išvystymas
1. prekės planavimas
2. kainos nustatymas
3. prekės pateiimas
4. rėmimas
Marketingo pastangų valdymas (siekti rinkos pokyčių, konkurentų)
MARKETINGO APLINKA
Marketingo aplinkos komponentai:
Gamtos aplinka.
Politinė teisinė aplinka.
Ekonominė aplinka.
Konkurencinė aplinka.
Mokslinė, techninė.
Socialinė, kultūrinė.
Marketingo kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų leidžiančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės marketingo tikslų.
Marketingo aplinka – visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai (mikro ir makro aplinka).
Makro...
Šį darbą sudaro 3181 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!