• Tai ne tik kompleksas sportininkų ir sportinių komandų, bet daug sudėtingesnė ir dinamiškesnė sistema.
◦ Sportinis marketingas- tai specifinis prisiderinimas marketinginių principų ir procesų prie sportinių produktų o taip pat pardavimas bet kokių kitų prekių, dėka sporto.
◦ Sportas atitraukia mus nuo kasdienybės rutinos ir dovanoja gerą nuotaiką
• Sporte egzistuoja netikėtumo efektas, kuris nekontroliuojamas renginio dalyvių. Dėl nenusakomų rezultatų ir žiūrovų emocijų sporto prodiuseriai susiduria su visu kompleksu problemų, apie kurias nenutuokia kitų laisvalaikio formų prodiuseriai
• Būtina kontroliuoti emocijas, todėl sporto rungtynes stengiamasi paversti maloniu renginiu
Marketinginis trumparegiškumas
• Sprendimas: sutelkti savo resursus ties kliento reikalavimų išpildymo, o ne ties gamyba ar sportinių produktų pardavimu
Sporto marketingo guru
• Metju Šenkas- Deitono univ.(JAV) Biznio administracijos mokyklos dekanas.1999- 2007 m. buvo menedžmento ir marketingo departamento vadovas biznio koledže Šiaurinio Kentukio univ. dirbo marketingo tyrimų menedžeriu tyrimų kompanijoje Maritz Inc. Ir be viso to buvo marketingo konsultantas 50-iai kompanijų užsiimančių skirtinga veikla
Šiaurinio Kentukio universitete Metju Šenkas sukūrė ir įdiegė bakalauro programas : biznio administracija, žmogiškųjų išteklių ir sporto biznio valdymas Jo moksliniai interesai tiesiogiai siejasi su sporto marketingu ir vartotojų marketingo tyrimais. Sukūrė ir dėstė mokymo kursus šių disciplinų Airijoje, Australijoje ir Rusijoje
Sporto pramonės struktūra
• Sporto pramonė susideda iš trijų pagrindinių elementų:
• 1. sporto vartotojai
• 2. sporto produktai kuriuos jie vartoja
• 3. tiekėjai
Sporto pramonės tikslas- patenkinti vartotojų poreikius
• Yra trys vartotojų rūšys:
• Žiūrovai
• Dalyviai
• Rėmėjai
Žiūrovas kaip vartotojas
• Jeigu sporto renginiai- sporto pramonės širdis, tai žiūrovas- tai kas priverčia ją plakti.
• Kaip vartotojas žiūrovas skirstomas į dvi grupes: fiziniai asmenys ir kompanijos
• Abiejų kategorijų atstovai gali stebėti sporto renginius dviem būdais: lankant juos asmeniškai arba žiūrint mediatransliaciją
Vartotojų- korporacijų segmentas- mediakompanijos
• Šiuo atveju korporacijos atlieka jungiamąją grandį (funkciją) tarp renginio ir žiūrovo
• Superka transliacijos teises ir pačios reguliuoja ką ir kada rodyti, o žiūrovų auditoriją sudaro televizijos auditorija.
• Nors pirmiausias dėmesys sporto pramonėje buvo sutelktas ties žiūrovais, kurie tiesiogiai...
Šį darbą sudaro 1022 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!