Pristatymai

Sportas ir marketingas: kas bendro?

9.0   (3 atsiliepimai)
Sportas ir marketingas: kas bendro? 1 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 2 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 3 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 4 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 5 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 6 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 7 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 8 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 9 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 10 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 11 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 12 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 13 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 14 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 15 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 16 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 17 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 18 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 19 puslapis
Sportas ir marketingas: kas bendro? 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Tai ne tik kompleksas sportininkų ir sportinių komandų, bet daug sudėtingesnė ir dinamiškesnė sistema.
◦ Sportinis marketingas- tai specifinis prisiderinimas marketinginių principų ir procesų prie sportinių produktų o taip pat pardavimas bet kokių kitų prekių, dėka sporto.
◦ Sportas atitraukia mus nuo kasdienybės rutinos ir dovanoja gerą nuotaiką
• Sporte egzistuoja netikėtumo efektas, kuris nekontroliuojamas renginio dalyvių. Dėl nenusakomų rezultatų ir žiūrovų emocijų sporto prodiuseriai susiduria su visu kompleksu problemų, apie kurias nenutuokia kitų laisvalaikio formų prodiuseriai
• Būtina kontroliuoti emocijas, todėl sporto rungtynes stengiamasi paversti maloniu renginiu
Marketinginis trumparegiškumas
• Sprendimas: sutelkti savo resursus ties kliento reikalavimų išpildymo, o ne ties gamyba ar sportinių produktų pardavimu
Sporto marketingo guru
• Metju Šenkas- Deitono univ.(JAV) Biznio administracijos mokyklos dekanas.1999- 2007 m. buvo menedžmento ir marketingo departamento vadovas biznio koledže Šiaurinio Kentukio univ. dirbo marketingo tyrimų menedžeriu tyrimų kompanijoje Maritz Inc. Ir be viso to buvo marketingo konsultantas 50-iai kompanijų užsiimančių skirtinga veikla
Šiaurinio Kentukio universitete Metju Šenkas sukūrė ir įdiegė bakalauro programas : biznio administracija, žmogiškųjų išteklių ir sporto biznio valdymas Jo moksliniai interesai tiesiogiai siejasi su sporto marketingu ir vartotojų marketingo tyrimais. Sukūrė ir dėstė mokymo kursus šių disciplinų Airijoje, Australijoje ir Rusijoje
Sporto pramonės struktūra
• Sporto pramonė susideda iš trijų pagrindinių elementų:
• 1. sporto vartotojai
• 2. sporto produktai kuriuos jie vartoja
• 3. tiekėjai
Sporto pramonės tikslas- patenkinti vartotojų poreikius
• Yra trys vartotojų rūšys:
• Žiūrovai
• Dalyviai
• Rėmėjai
Žiūrovas kaip vartotojas
• Jeigu sporto renginiai- sporto pramonės širdis, tai žiūrovas- tai kas priverčia ją plakti.
• Kaip vartotojas žiūrovas skirstomas į dvi grupes: fiziniai asmenys ir kompanijos
• Abiejų kategorijų atstovai gali stebėti sporto renginius dviem būdais: lankant juos asmeniškai arba žiūrint mediatransliaciją
Vartotojų- korporacijų segmentas- mediakompanijos
• Šiuo atveju korporacijos atlieka jungiamąją grandį (funkciją) tarp renginio ir žiūrovo
• Superka transliacijos teises ir pačios reguliuoja ką ir kada rodyti, o žiūrovų auditoriją sudaro televizijos auditorija.
• Nors pirmiausias dėmesys sporto pramonėje buvo sutelktas ties žiūrovais, kurie tiesiogiai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1022 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
31 psl., (1022 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros pristatymas
  • 31 psl., (1022 ž.)
  • Skaidrės 477 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt