Kursiniai darbai

Reklama žurnaluose: kvepalų reklama

10   (2 atsiliepimai)
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 1 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 2 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 3 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 4 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 5 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 6 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 7 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 8 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 9 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 10 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 11 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 12 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 13 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 14 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 15 puslapis
Reklama žurnaluose: kvepalų reklama 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

REKLAMA ŽURNALUOSE: KVEPALU REKLAMA.
Šio kursinio darbo pagrindinė užduotis yra apžvelgti reklamą žurnaluose, panagrinėti ir paanalizuoti kvepalų reklamą.
Šio kursinio darbo tema, „Reklama žurnaluose: kvepalų reklama“. yra aktuali tuo, jog reklama žurnaluose yra viena iš efektyviausių reklamos priemonių. Ji atkreipia žmonių dėmesį, nes žurnalą skaitytojas verčia ne vieną kartą. Iš reklamos žurnale, žmogus gali atsirinkti sau naudingos informacijos apie dominančią prekę ar paslaugą.
Pagrindinis šio darbo objektas yra kvepalų reklama žurnaluose. Šiame kursiniame darbe yra lyginama reklama, kurią spausdina vieni iš populiariausių ir labiausiai skaitomų žurnalų . Mano nagrinėjama kvepalų reklama yra iš žurnalų „Cosmopolitan“ ir „Panelė“.
Šiame darbe yra pateikiami reklamos žurnaluose privalumai ir trūkumai. Taip pat yra nurodomos reklamos „Cosmopolitan“ žurnale kainos. Daugelis žurnalų reklamos kainą nustatė labai panašią, bet šiame žurnale reklama yra brangiausia.
Sekančioje kursinio darbo dalyje yra palyginama kvepalų reklama, esanti dviejuose populiariuose žurnaluose „Cosmopolitan“ ir „Panelė“. Reklama yra lyginama pagal naudojamus personažus ir spalvas.
Toliau yra aprašoma, kodėl reklama žurnaluose yra efektyvi.
Rašant šį darbą, naudojausi internetu bei šiomis knygomis: B. Čereška. „Reklama: teorija ir praktika“ bei D. Jokubauskas. „Reklama ir jos poveikis vartotojui“.
1. TYRIMO ORGANIZAVIMAS IR METODAI
Rašydama šį kursinį darbą aš pirkau žurnalus „Cosmopolitan“ ir „Panele“. Šie du žurnalai šiek tiek skiriasi savo skaitytojų amžiumi. Žurnalas „Panelė“ yra skirtas paauglėms ir labai jaunoms panelėm, o žurnalas „Cosmopolitan" daugiau skirtas subrendusiom merginom bei moterim. Dėl to skiriasi jų turinys bei straipsnių temos.
Rinkdamasi žurnalus aš atsižvelgiau į jų populiarumą. Mano nuomone, šie du žurnalai yra vieni iš populiariausių tarp moterų ir merginų. Jie yra skaitomi ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. O žurnalas „Cosmopolitan“ yra leidžiamas daugelyje Europos šalių. Nors kiekviena šalis turi savo „Cosmopolitan“ žurnalo variantą, skirtą tos šalies skaitytojams, turiniu jie yra labai panašūs.
Dabar žurnaluose beveik visada galima rasti įdėtų kokių nors dovanėlių. „Panelėje“ ir „Cosmopolitan“ jų būna beveik visada. Tai dažniausiai būna kokie nors kosmetikos mėginukai. Nusipirkusi balandžio mėnesio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2939 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas ..3
  • 1. Tyrimo organizavimas ir metodai .4
  • 2. Reklama žurnaluose .5
  • 3. Reklamos žurnaluose privalumai ir trūkumai .7
  • 4. 2005 metų reklamos kainos „Cosmopolian“ žurnale ..8
  • 5. Kvepalų reklama žurnaluose „Cosmopolitan“ ir „Panelė“. Palyginamoji analizė 9
  • 5.1. Moteriškų kvepalų reklama ..10
  • 5.2. Vyriškų kvepalų reklama ..11
  • 5.3. Moteriškų ir vyriškų kvepalų reklamos palyginimas ..12
  • 5.3.2. Palyginimas pagal naudojamas spalvas .12
  • 5.3.1. Palyginimas naudojamo personažo požiūriu 13
  • 6. Reklamos žurnaluose efektyvumas ..14
  • Išvados..15
  • Literatūra .16
  • Priedai ..17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (2939 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 16 psl., (2939 ž.)
  • Word failas 104 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt