Mūsų gyvenime yra labai daug reklamos, kuri apima kone visas sritis. Kiekvienas žino, kas yra reklama. Tačiau supranta skirtingai: vieniems tai informacijos ir žinių šaltinis, kitiems tai tiesioginis darbas reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems- tai pertraukėlė laidos ar meninio filmo metu, kai gali nubėgti į virtuvę ir susitepti sumuštinį ... tik tiek. Tačiau be jokios abejonės reklama nepaprastai svarbi gamintojui, prekybininkui.
Reklama- tai ir verslas, ir mokslas, ir menas. Reklamą galima apibrėžti kaip trumpą, emocingai nuspalvintą informaciją, nukreiptą į potencialius pirkėjus, norint juos paskatinti atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekių ar paslaugų įsigijimu.
Reklama yra sudėtinė marketingo dalis. Reklama, ryšiai su visuomene, pardavimo skatinimas, rėmimas ir kiti elementai šiandien sudaro vientisą integruoto marketingo komunikacijos sistemą. Dabar didžiausias dėmesys skiriamas komercinei reklamai, kuri padeda realizuoti pagamintą, gaminamą ar būsimą produktą- prekę, paslaugą, idėją.
Reklamos tikslas- paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą, pvz. nusipirkti prekę, aplankyti parodą ir t.t.
Darbo tikslas- išsiaiškinti kaip interneto pagalba sužinomi vartotojų poreikiai ir kaip internete veikia reklama. Su kokiais reklamos skleidimo sunkumais susiduria agentūros.
Reklama - tai sąmojinga, neprievartinė žmonių poveikio forma, kuria siekiama, kad jie atliktų tam tikrus veiksmus, pavyzdžiui, pirktų tam tikras prekes, remtų vienas ar kitas politines partijas, visuomenines organizacijas ir t.t. Todėl reikia skirti apskritai reklamą ir prekybos reklamą, kaip vieną iš realizavimo politikos, prekybos marketingo įrankių.
Įvairiose epochose reklamos tikslas visuomet buvo tas pats- supažindinti vartotoją su prekėmis ir paslaugomis.
Žodis reklama kilo iš lotyniško žodžio reclamo- rėkiu.
1.Reklamos objektas ir subjektas
Reklamos tekstai konkretizuojami nustatant reklamos objektą ir subjektą. Kokiai prekei ar įmonei reklama bus taikoma. Pagrindinis reikalavimas, keliamas bet kuriam reklamuojamam objektui, yra jo kokybė. Tai ne tik prekės ilgaamžiškumas, patrauklumas ir praktiškumas, tačiau išanalizavus prekės privalumus bei trūkumus ir palyginus su konkurentų analogiškų prekių savybėmis, galima rasti pagrindinius reklamos argumentus. Jei reklamuojamos prekės kokybė nepatinka, gera reklama tampa neveiksminga, ir vartotojas ima nepasitikėti...
Šį darbą sudaro 3766 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!