Referatai

Reklama, reklaminė kampanija

9.2   (2 atsiliepimai)
Reklama, reklaminė kampanija 1 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 2 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 3 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 4 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 5 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 6 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 7 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 8 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 9 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 10 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 11 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 12 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 13 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 14 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 15 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 16 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 17 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 18 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 19 puslapis
Reklama, reklaminė kampanija 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Didžiulę reikšmę reklamos istorijoje užima 1450 metai, kai Gutenberge buvo išrastas knygų spausdinimas. Pirmą kartą civilizacijos istorijoje buvo pritaikytas tipografinis šriftas. XV a. pabaigoje spausdinimas tipografiniu šriftu išsiplėtė po visą Europą. Bet prieš tai mes turime apžvelgti reklamos evoliuciją prieš 1450 metus.
Senovėje ir viduramžiais reklama buvo pagal šiuolaikinį supratimą buvo labai primityvi ir grubi. Bet vis dėl to pagrindinė priežastis, dėl ko žmonės naudojo ją buvo ta pati kaip ir šiandien - pranešimu platinimas tarp žmonių grupių su tikslu pakeisti ar patvirtinti jų požiūrį į reklamuojamą prekę. Įdomu, kad taip vadinamieji šiuolaikiniai reklamos metodai nėra nauji, o tik yra senai žinomų metodų modifikacijos.
Mūsų duomenys apie senovės reklamą labai paviršutiniai. Archeologiniai kasinėjimai Viduržiemio jūros šalyse liudija, kad jau romėnai suprato tai, kad pinigai, išleisti reklamai, atsiperka labai greitai. Iki spausdinimo preso atsiradimo, kuris atidarė duris šiuolaikinių masinių informacinių priemonių vystymui, egzistavo tris pagrindinės reklaminės veiklos formos.
Prekybinės markės. Pasididžiavimas savo meistriškumu vertė meistrus žymėti prekes savo inicialais. Išsiplėtojant gandams apie kokio nors meistro meną, pirkėjai pradėdavo ieškoti ant prekių jo atpažinimo ženklą lygiai taip pat, kaip ir šiandien mes vadovaujamės gerai žinomų firmų prekybiniais ženklais.
Gildijų sistema su monopolistinėmis prekybos formomis teikė žmonėms, kurie turėjo teisę gaminti tam tikras prekes, teisinę gynybą. Prekės, kurios neturėjo gildijos antspaudo, negalėjo būti parduodamos. Antspaudo padirbinėjimas buvo griežtai persekiojamas. Taip kad prekybinė markė turi ilgą istoriją ir iki mūsų dienų atlikinėja savo pagrindines funkcijas, saugodama vartotojus nuo padirbinėjimų, užtikrina prekės kokybę.
Iškabos. Kai kurie prekiautojai, pvz. finikiečiai, nupiešdavo ties prekybinių kelių ant gerai matomų uolų komercinio pobūdžio pranešimus. Jie gyrė parduodamas prekės ir buvo šiuolaikinės išorinės reklamos pradininkai. Pompėjos kasinėjimai parodė, kad kiekviena parduotuvė buvo pažymėta užrašu ant sienos netoli įėjimo kur būdavo parašyta tai, ką užeidami žmonės galėjo ten nusipirkti.
Šis identifikacijos metodas paskui buvo patobulintas: užrašą nebekabindavo ant sienos, o pradėjo kabinti skersai gatves. Šiandien į tokius...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7834 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 1
  • 1. Reklamos praeitis ir šiuolaikinės reklamos formavimas 3
  • 2. Reklamos esmė ir vaidmuo 6
  • 3.Reklaminė kompanija ir jos planavimas 8
  • 3. 1. Tikslinės auditorijos identifikavimas 8
  • 3.2. Reklaminės kampanijos esmė, ypatumai 9
  • 3.3. Reklaminės kompanijos planavimas 11
  • 3.4. Reklamos procesas, jo ypatumai 11
  • 4. Reklaminės kompanijos tikslų nustatymas 13
  • 5. Reklamos biudžetas 20
  • 6. Reklamos nešiklių parinkimas 24
  • 7. Reklaminės žinutės kūrimas 26
  • 8. Reklamos poveikio įvertinimas 28
  • 9. Reklamos priemonių parinkimas 30
  • Išvados Klaida! Žymelė neapibrėžta.
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 34

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
33 psl., (7834 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 33 psl., (7834 ž.)
  • Word failas 246 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt