Vaikai – jautriausia ir labiausiai pažeidžiama visuomenės dalis, kadangi vaikyste vadinamu laikotarpiu žmogus ne tik formuojasi, bet šiuo laikotarpiu yra padedami pagrindai vaiko, kaip sveikos, dorovingos, tvirtos ir intelektualios asmenybės formavimuisi. Komercinis ir žiniasklaidos pasauliai – vieni agresyviausių ir lengviausiai pasiekiančių vaikus dėl jų aktyvumo bei žingeidumo ir galintys padaryti didelę žalą visapusiškam ir harmoningam vaikų vystymuisi.
Vaikai yra ypatinga auditorija ir jie kitaip nei suaugusieji, ne visada supranta, kas yra reklama ir ko ji siekia. Pagrindinis veiksnys, lemiantis, kaip vaikas suvokia reklamą, yra jo amžius (Jokubauskas D., „Reklama ir jos poveikis vartotojui“, InSpe 2003, 137 p.). Todėl yra labai svarbu užtikrinti tinkamą tarptautinių teisės aktų nuostatų dėl ypatingos vaiko apsaugos, dėl prioritetinės vaiko teisių ir interesų apsaugos ir gynybos bei valstybių prisiimtų įsipareigojimų imtis visų reikiamų teisinių, administracinių ir kitų priemonių vaikų teisėms įgyvendinti, realų vykdymą. Reklamos naudojimas yra reglamentuotas Reklamos įstatymu, kuriame įtvirtinti ne tik reklamos principai, bendro pobūdžio reikalavimai reklamai, bet įtvirtinti ir draudimai reklamai, skiriamai vaikams.
Darbo tikslas: apžvelgti bei išanalizuoti vaikams skirtas reklamas spaudoje, įžvelgti jų trūkumus, pliusus bei jos galimą neigiamą poveikį vaikams.
• Įžvelgti reklamos teigiamas bei neigiamas savybes laikraščiuose bei žurnaluose, skirtuose vaikams.
Tyrimo metodai: aprašomasis, loginis, palyginamosios analizės.
REKLAMOS SAMPRATA, TIKSLAI IR FUNKCIJOS
Analizuojant vaikams skirtą reklamą spaudoje, pirmiausia reiktų apibrėžti kas tai yra reklama, bei paminėti pagrindines jos funkcijas ir tikslus.
Reklama suteikia informaciją apie prekes, paslaugas, jų ypatybes ir realizavimo formas, apie firmas, kurios gamina arba parduoda tas prekes ir paslaugas. Ir tai yra viena iš komunikacijos formų. Knygos „Reklama: teorija ir praktika“ autorius B. Čereška reklamą apibrėžia taip: reklama – tai nesuasmeninta , apmokama, turinti įtikinimo elementų, įvairiomis priemonėmis skleidžiama žinomo reklamos užsakovo informacija apie prekes, paslaugas, idėjas, siekiant jas parduoti. Autoriaus teigimu, reklamos užsakovas dažniausiai save įvardija, prisistato, arba iš reklamos teksto tampa aišku, kas tos reklamos savininkas. Ir užsakovas siekia to pats, nieko...
Šį darbą sudaro 2984 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!