"Aš nelaikau reklamos kokia nors pramogos ar meno forma, man ji – informacijos priemonė. Kai kuriu reklaminį skelbimą, aš nenoriu, jog jūs sakytumėte, koks jis “kūrybiškas". Jis turi būti toks įdomus, kad jūs tuoj pat nueitumėte parduotuvėn ir nusipirktumėte reklamuojamą prekę. Kai kalbėdavo dauguma senovės Graikijos oratorių, klausytojai kuždėdavosi: "Kaip nuostabiai jis kalba!".
Tarp daugybės naujovių audringai besiveržiančių į mūsų gyvenimą, ypatinga vieta priklauso reklamai. Reklama įsitvirtino spausdintuose laidiniuose, radijuje, televizijoje, tapo neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi.
Profesionaliai parengta reklamos produkcija, reklamos tekstai, videoklipai ir pan. atvėrė naujas galimybes prekių gamintojams bei pirkėjams. Kartu paaiškėjo, kad reklamos tekstų ir skelbimų rengimu turi užsiimti specialistai. Dėl to ir Lietuvoje steigiasi ir dirba daug reklamos agentūrų.
Pastaruoju metu kova rinkoje vyksta ne tiek tarp prekių ir firmų, o tarp prekių ir firmų įvaizdžių. Todėl kiekvienai firmai labai svarbu formuoti tokį savo firmos įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus firmai. Tarp gausybės ir panašios kokybės prekių svarbų vaidmenį vaidina firmos ar verslininko įvaizdis, o jo formavimui pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Mes, būdami reklamos vartotojais, suprantame, kad daugybe savo esminių ypatybių ji skiriasi nuo kitų žinomų komunikacijos priemonių. Reklama – tai konkurencinės kovos terpės dalis. Vieni reklamuojantieji skatina išlaidauti, kiti – taupyti, vieni – rūkyti, kiti – mesti rūkyti. Ir, be abejo, didesnioji jų dalisnori, kad imtumėmės kokių nors veiksmų konkretaus objekto atžvilgiu – nusipirktumėme konkrečios rūšies prekę, apsilankytumėme konkrečioje parduotuvėje.
Reklama suvokiama ir kaip kasdieninės kultūros reiškinys. Daug ką, kas pasakojama reklamos siužetuose mes laikome savaime suprantamais reiškiniais ir idėjomis, nors kitose komunikacijos rūšyse visa tai laikytume keistenybėmis ar net išsišokimu.
OBJEKTAS. Reklama ir jos daroma įtaka firmos įvaizdžiui.
TIKSLAS. Išanalizuoti reklamos veiklą ir jos įtaką firmos įvaizdžiui.
UŽDAVINIAI. 1. Suformuluoti reklamos apibrėžimą.
2. Paanalizuoti reklamos savybes bei jos tyrimo etapus.
3. Charakterizuoti firmos įvaizdžio svarbą rinkoje ir jo ryšį su
reklama.
1. REKLAMA
1.1. REKLAMOS SAMPRATA
Ko gero visai nedaug tokių įmonių, kurios sugeba puikiai...
Šį darbą sudaro 4293 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!