Referatai

Komunikacijos svarba e-komercijoje

10   (1 atsiliepimai)
Komunikacijos svarba e-komercijoje 1 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 2 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 3 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 4 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 5 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 6 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 7 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 8 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 9 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 10 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 11 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 12 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 13 puslapis
Komunikacijos svarba e-komercijoje 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiandien internetas yra tapęs bene pagrindine ir patogiausia komunikavimo priemone, ryšių su visuomene kanalu. Galima pastebėti, kad kibererdvė ne tik dubliuoja realiąją, bet vis dažniau ją visiškai pakeičia. Pvz., žiniasklaida: bene visi stambieji dienraščiai, žurnalai turi savo internetines svetaines, tuo pačiu atsiranda vis daugiau vien tik internetinių informacinių tinklapių. Analogiškai plečiasi:
• elektroninė komercija - pirkimai, pardavimai, tarpininkavimas, užsakymai, tiekimas, finansiniai atsiskaitymai ir pan. (Lietuvoje dar nėra plačiai paplitusi);
• virtualus bendravimas - konferencijos, forumai, bendradarbiavimas, susitarimai, konsultacijos, darbo organizavimas ir darbuotojų kontrolė;
• rinkodara - reklama, skelbimai, elektroninė leidyba, žiniasklaida, tiesioginis pardavimas ir kt.
Darbo tikslas: išanalizuoti komunikacijos svarbą e-komercijoje, remiantis autorių literatūra ir turimomis žiniomis.
Darbo uždaviniai:
• Apibendrinti komunikacijos reikšmę;
• Įvertinti komunikaciją e-komercijoje;
• Išstudijuoti ryšių su visuomenę veiklą internete.
1. Komunikacijos samprata. Komunikacijos proceso modeliai.
1.1. Pagrindinės komunikacijos sąvokos
Skirtingi autoriai įvairiai apibūdina komunikaciją ir jos reikšmę organizacijai. Komunikacija vyksta tada, kai veikia grupė žmonių, keičiasi patirtimi žodiniais ir ne žodiniais signalais ir visas šis procesas vyksta tada, kai bendraujavimas vyksta panaudojant įvairias pagalbines priemones (pvz.: laiškai, laikraščiai, knygos, televizija, internetas). Bendravimas vyksta akis į akį, žodžiu ir raštu.
Kitų autorių nuomone:
Komunikacija – tai bendravimo, keitimosi patyrimu, mintimis išgyvenimais procesas (Railienė, 1996).
Komunikacija – dvišalis veiksmas, tai bendravimo, keitimosi informacija procesas visuomenėje, kuris realizuojamas kalboje ištartu ar parašytu tekstu (Jansone, 1997).
Komunikacinis procesas – tai nustatymas, ar informaciją siuntėjas ir gavėjas suvokia tapačiai, ar skirtingai (Baker, 1991).
Šiais laikais įmonei turi būti svarbi komunikacijos reikšmė ir jos įtaka darbuotojams, o, svarbiausia, vartotojams. Visas įmonės gyvavimas priklauso nuo to kaip ji komunikuos su savo klientais, ar sugebės tinkamai išaiškinti norimą inf ormaciją. Dalykinė komunikacija (Business Comunication) platesniąją prasme apima darbinę veiklą ir žmogiškuosius tikslus.
1.2. Komunikacijos procesas
Paprastai, nuoseklų (linijinį) komunikacijos procesą sudaro trys pagrindiniai elementais: siuntėjas (asmuo, kuris perduoda informaciją), gavėjas (asmuo, priimantis informaciją) ir suprasta žinia. Šis procesas neatspindi komunikacijos tęstinumo ir tolesnio jo vystymosi. Dėl to komunikacijos procese turi būti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2156 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS3
  • 1. Komunikacijos samprata. Komunikacijos proceso modeliai4
  • 1.1. Pagrindinės komunikacijos sąvokos..4
  • 1.2. Komunikacijos procesas..4
  • 1.3. Efektyvi komunikacija..6
  • 2. Komunikacijos svarba e-komercijoje7
  • 2.1. Kas yra e-komercija, komunikavimas joje..7
  • 2.2. Reklama internete8
  • 2.3. Elektroninis paštas..9
  • 3. Ryšių su visuomene veikla internete .11
  • 3.1. Klientų aptarnavimas internete11
  • IŠVADOS..13
  • Literatūra.14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2156 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (2156 ž.)
  • Word failas 109 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Komunikacijos svarba elektroninėje komercijoje

Komunikacijos svarba elektroninėje komercijoje Rinkodara Peržiūrėti darbą

„Belgian šokoladas“ produkto įvedimas į rinką ir prekės ženklo produkto įvedimo į rinką komunikacijos kompleksas

„Belgian šokoladas“ produkto įvedimas į rinką ir prekės ženklo produkto įvedimo į rinką komunikacijos kompleksas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Integruotų marketingo komunikacijų svarba diegiant santykių marketingą

Integruotų marketingo komunikacijų svarba diegiant santykių marketingą Rinkodara Peržiūrėti darbą

Prekės ženklas kavos pramonėje bei jo komunikacijos procesai

Prekės ženklas kavos pramonėje bei jo komunikacijos procesai Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo komunikacijos ypatumai Alytaus kultūros ir komunikacijos centre (AKKC)

Marketingo komunikacijos ypatumai Alytaus kultūros ir komunikacijos centre (AKKC) Rinkodara Peržiūrėti darbą

Reklama e-komercijoje

Reklama e-komercijoje Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo informacija ir jos svarba

Marketingo informacija ir jos svarba Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo komunikacijos

Marketingo komunikacijos Rinkodara Peržiūrėti darbą

Rinkodaros komunikacijos projektas: boulingo centras "Forumas"

Rinkodaros komunikacijos projektas: boulingo centras "Forumas" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Ryšiai su visuomene kaip integruotos komunikacijos dalis

Ryšiai su visuomene kaip integruotos komunikacijos dalis Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo komunikacijos ypatumai aukštojo mokslo institucijose (Alytaus kolegijos atvejis)

Marketingo komunikacijos ypatumai aukštojo mokslo institucijose (Alytaus kolegijos atvejis) Rinkodara Peržiūrėti darbą

Komunikacijos procesas marketinge: UAB "Technosrautas"

Komunikacijos procesas marketinge: UAB "Technosrautas" Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt