Šiandien internetas yra tapęs bene pagrindine ir patogiausia komunikavimo priemone, ryšių su visuomene kanalu. Galima pastebėti, kad kibererdvė ne tik dubliuoja realiąją, bet vis dažniau ją visiškai pakeičia. Pvz., žiniasklaida: bene visi stambieji dienraščiai, žurnalai turi savo internetines svetaines, tuo pačiu atsiranda vis daugiau vien tik internetinių informacinių tinklapių. Analogiškai plečiasi:
• elektroninė komercija - pirkimai, pardavimai, tarpininkavimas, užsakymai, tiekimas, finansiniai atsiskaitymai ir pan. (Lietuvoje dar nėra plačiai paplitusi);
• virtualus bendravimas - konferencijos, forumai, bendradarbiavimas, susitarimai, konsultacijos, darbo organizavimas ir darbuotojų kontrolė;
• rinkodara - reklama, skelbimai, elektroninė leidyba, žiniasklaida, tiesioginis pardavimas ir kt.
Darbo tikslas: išanalizuoti komunikacijos svarbą e-komercijoje, remiantis autorių literatūra ir turimomis žiniomis.
Darbo uždaviniai:
• Apibendrinti komunikacijos reikšmę;
• Įvertinti komunikaciją e-komercijoje;
• Išstudijuoti ryšių su visuomenę veiklą internete.
1. Komunikacijos samprata. Komunikacijos proceso modeliai.
1.1. Pagrindinės komunikacijos sąvokos
Skirtingi autoriai įvairiai apibūdina komunikaciją ir jos reikšmę organizacijai. Komunikacija vyksta tada, kai veikia grupė žmonių, keičiasi patirtimi žodiniais ir ne žodiniais signalais ir visas šis procesas vyksta tada, kai bendraujavimas vyksta panaudojant įvairias pagalbines priemones (pvz.: laiškai, laikraščiai, knygos, televizija, internetas). Bendravimas vyksta akis į akį, žodžiu ir raštu.
Kitų autorių nuomone:
Komunikacija – tai bendravimo, keitimosi patyrimu, mintimis išgyvenimais procesas (Railienė, 1996).
Komunikacija – dvišalis veiksmas, tai bendravimo, keitimosi informacija procesas visuomenėje, kuris realizuojamas kalboje ištartu ar parašytu tekstu (Jansone, 1997).
Komunikacinis procesas – tai nustatymas, ar informaciją siuntėjas ir gavėjas suvokia tapačiai, ar skirtingai (Baker, 1991).
Šiais laikais įmonei turi būti svarbi komunikacijos reikšmė ir jos įtaka darbuotojams, o, svarbiausia, vartotojams. Visas įmonės gyvavimas priklauso nuo to kaip ji komunikuos su savo klientais, ar sugebės tinkamai išaiškinti norimą inf ormaciją. Dalykinė komunikacija (Business Comunication) platesniąją prasme apima darbinę veiklą ir žmogiškuosius tikslus.
1.2. Komunikacijos procesas
Paprastai, nuoseklų (linijinį) komunikacijos procesą sudaro trys pagrindiniai elementais: siuntėjas (asmuo, kuris perduoda informaciją), gavėjas (asmuo, priimantis informaciją) ir suprasta žinia. Šis procesas neatspindi komunikacijos tęstinumo ir tolesnio jo vystymosi. Dėl to komunikacijos procese turi būti...
Šį darbą sudaro 2156 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!