Personalo vertinimas – tai kompleksinė personalo vadybos darbų sritis, padedanti nustatyti, kaip dirba ir kaip galėtų dirbti organizacijos žmonės. Pagal vertinimo rezultatus sprendžiama, ar asmuo, dirbantis konkrečioje pareigybėje, gali būti paaukštintas, liks dirbti tose pačiose pareigose, bus pažemintas pareigose ar bus atleistas iš pareigų.
3. Išsiaiškinti, kuriuos darbuotojus reikia papildomai mokyti;
4. Nustatyti kandidatus pareigų paaukštinimui.
Neformalus vertinimas – nuolatinis grįžtamojo ryšio pavaldiniams suteikimas ir informavimas apie jų veiklos lygį.
Kiekvienas vadovas ir visi darbuotojai pastoviai vertina vieni kitų darbus neformaliai. Neformalizuotas veiklos vertinimas naudojamas, siekiant nuolatinio grįžtamojo ryšio bei pavaldinių informavimo apie tai, kaip jie dirba organizacijai. Neformalus vertinimas grindžiamas kasdienės veiklos rezultatais ir yra paremtas daugiausia vertintojo intuicija. Jis nėra fiksuojamas jokiuose dokumentuose.
3. Dėk kokių priežasčių vadovai vertina pavaldinių darbą?
Vertinimo procese išaiškėję darbo atlikimo trūkumai gali būti likviduoti mokymo metu arba kompensuoti kitokiais būdais, pavyzdžiui, pakeičiant nesusitvarkantį su pareigomis darbuotoją kitu labiau tinkamu žmogumi.
4. Kokie yra pagrindiniai klausimai, į kuriuos reikia atsakyti vertinant personalą?
Organizuojant darbuotojų vertinimą neišvengiamai susiduriama su būtinumu atsakyti į šiuos klausimus:
1) ką vertinti (vertinimo turinys);
2) kokiais metodais vertinti (vertinimo metodai);
3) kaip vertinti (vertinimo procedūra);
4) kur vertinti, kas vertins ir kaip dažnai vertinti;
5) kaip organizuoti vertinimą;
6) kaip panaudoti vertinimo rezultatus;
7) kaip įvertinti vertinimo efektyvumą.
5. Kokius aspektus apima vertinimo turinys?
Personalo vertinimo turinys apima visas personalo veiklos sritis, įtakojančias organizacijos tikslų siekimo efektyvumą. Pagrindinės nusakančios vertinamo turinį sritys yra tokios:
1) konkretūs darbo rezultatai;
2) dalykinės ir asmeninės savybės, įtakojančios darbo atlikimo kokybę, atsižvelgiant į organizacinius veiksnius, turinčius įtakos žmogaus darbinei elgsenai;
3) organizacijos tikslų, vertybių supratimas ir požiūris į darbą.
6. Kokie yra pagrindiniai darbuotojų vertinimo metodai ir kurie iš jų efektyviausi?
• Aprašomojo pobūdžio metodai (kokybiniai)(biografinis, tikslinio valdymo metodas;
• Mišrūs kombinuoti metodai (ir kiekybiniai, ir kokybiniai)( suminių rodiklių metodas, nustatyto darbuotojų grupavimo, arba priverstinio suskirstymo metodas, testavimo metodas)
• Kiekybiniai metodai.( rangavimo metodas, porinio palyginimo metodas, nustatytų balų metodas, laisvų balų, arba kritinių įvykių metodas, grafinio...
Šį darbą sudaro 6553 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!