(parašas, data)
Darbo vadovas
doc. dr. Malovikas ___________
(parašas, data)
Vilnius 2007
Įvadas
Darbo aktualumas. Nuolat vykstantys socialiniai, politiniai, ekonominiai pokyčiai šalyje glaudžiai siejasi su pasaulio globalizacija ir ekonomine integracija. Labai aktuali vadybos ir ekonomikos problema – organizacijos veiklos efektyvumas, konkurencingumas, rentabilumas. Ši problema sprendžiama panaudojant įvairias priemones, tačiau vienas svarbiausių kriterijų, lemiantis organizacijos sėkmę, yra jos įvaizdis. Gamintojai ir paslaugų teikėjai, valdžios institucijos ir nevyriausybinės organizacijos, pagaliau ir pavieniai asmenys turi susidarę tam tikrą įvaizdį. Sukūrus tinkamą organizacijos klientų požiūrį į pačią organizaciją, galima tikėtis, kad jie taps nuolatiniais jos klientais. Neturėtume pamiršti, kad įvaizdžio vaidmuo taip pat yra labai svarbus siekiant sukurti darnų, lojalų bei aukštos kvalifikacijos personalą, kurio pagalba bus įgyvendinami svarbiausi organizacijos tikslai, todėl mano pasirinkta tema yra aktuali.
Darbo tikslas. Išanalizuoti įvaizdžio formavimo ypatumus mano pasirinktoje viešojoje įstaigoje “Nemuno euroregiono Marijampolės biuras” ir įvertinti, kaip šios organizacijos įvaizdis veikia darbuotojų bei jos klientų požiūrį į pačią organizaciją.
Darbo uždaviniai.
• Atlikti mokslinės literatūros analizę tam, kad išsiaiškinti organizacijos įvaizdžio sampratą ir jo komponentus.
• Išsiaiškinti vidinių, išorinių veiksnių bei organizacijos kultūros įtaką organizacijos įvaizdžiui.
• Nustatyti organizacijos įvaizdžio kūrimo tobulinimo galimybes.
Tyrimų objektas. Viešoji įstaiga “Nemuno euroregiono Marijampolės biuras”.
Darbo dalykas. Organizacijos įvaizdžio formavimas.
Tyrimų periodas. Nuo 2006 – 10 – 16 iki 2006 – 11 – 24.
Tyrimo metodai. Organizacijos stebėjimas ir bendravimas su jos darbuotojais bei įvairių literatūros šaltinių analizė.
Teorinė dalis
1. Įvaizdžio formavimo organizacijoje teoriniai aspektai
1.1. Organizacijos įvaizdžio samprata ir svarba
Kokiai organizacijai leistumėte tvarkyti jūsų piniginius, socialinius ar kitus reikalus? – daugelis žmonių sutrinka paklaustas ir nežino, ką atsakyti į tokį klausimą. Pamažu pradeda vardinti, kad tai prikauso nuo organizacijos veiklos pobūdžio, pvz.: bankas turi būti stabilus, reklamos agentūra - dinamiška ir kūrybiška, transporto kompanija – respektabili, be jokios abejonės organizacija turi būti patikima ir sąžininga, ne vien daug žadanti, bet ir galinti įgyvendinti duotus pažadus. Kaip matome, visuomenei yra labai svarbus organizacijos įvaizdis. Tačiau įvaizdis nėra vien...
Šį darbą sudaro 4366 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!