Iš Lietuvos Respublikos ( 1918 – 1040 ) metodinio palikimo
Vilnius, 1993
RECENZIJA
Vilnius, 2006 m.
Ilgametis darbas ir patirtis Onos Maksimaitienės vadovėlyje “Istorijos mokymo metodika” – tai didelis palikimas Lietuvos istorijos mokytojo akiračiui, pedagoginiam supratimui ir sampratai plėsti. Šis darbas padėjo ir padeda mokytojui teoriškai pasiruošti dėstomajam darbui. Vadovėlis teikė ir teikia praktinės naudos apie istorijos mokymo tikslus ir jų pritaikymą dėstant aukštosiose bei vidurinėse mokyklose. Ona Maksimaitienė savo praktinius patyrimus išdėsto remdamasi lietuvių, rusų, vokiečių, lenkų ir kitų tautų metodine literatūra. Nagrinėja aktualiausius to meto istorijos klausimus, kaip istorijos mokytojo funkcijos bei mokinių veiklos organizavimas. Išdėstoma metodika, kaip mokiniams išdėstyti medžiagą, kad kuo lengviau ją galėtų isisavinti. Atkreipkim dėmesį, kad tyrimas ir darbas parengtas tarybiniais metais, vis dėl to akcentuojami ir aptariami veiksniai yra rekomemendaciniai, jog nuolat reikia ieškoti naujų kelių mokymo procesui organizuoti, bet negalima užmiršti, kad mokinys yra imli, bet jautri asmenybė ir todėl negalima su jauna siela eksperimentuoti rizikuojant ją sužaloti. Būtina vaiką išmokyti mokytis ir suprasti dėtomos medžiagos esmę, išmokyti ne tik aklai skaityti, bet skaityti analizuojant pateiktą medžiagą. Būtina pratinti mokinius, kad skirtų pagrindinius dalykus nuo šalutinių, mokėtų išsiaiškinti įvairių įvykių padarinius, esmę, priežastis.
Mokytojas 1918-1940 laikotarpyje buvo vedančioji asmenybė– pagrindinis veikėjas ne tik klasėje. Pateikta dėstymo programa mokytojui neturi būti taisyklė, o tik metodinė medžiaga pritaikant ją individualiai savo asmenybei. Pirmoje eilėje turi būti kūrybiškumas. Pasirengimas istorijos pamokai - labai stropus darbas. Rengiantis konkrečiai pamokai būtina paruošti detalų planą, kuris turėtų parodyti kiek skirti laiko atskirai temai nagrinėti, turi būti glaudus ryšys su anksčiau buvusiomis temomis bei turi būti ryšys ir paskui. Dėstomo dalyko metodika iš kartos į kartą nelabai keičiasi. Mokytojas turi paruošti mokymo planą, pažymėdamas pagrindinius turinio klausimus. Planas turi būti suprantamas mokomajai auditorijai ir neperkrautas antraeiliais klausimais, o naujai pradedantiems mokytojams rekomenduotina pasakojamą medžiagą pasirašyti, kas apsaugotų jaunus specialistus nuo klaidų. Todėl pamokos planavimas...
Šį darbą sudaro 2103 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!