Pamokos tema: „Prie draudžiamos knygos slaptojoje mokykloje“ arba XIX a. lietuviškos spaudos draudimas.
Uždaviniai: Naudodamiesi mokytojo aiškinimu, vadovėlio ir filmuko medžiaga, atsakydami į klausimus raštu ir žodžiu, grupelėse ar individuliai, mokiniai gebės įvertinti šios temos reikšmę ir paaiškinti pagrindines temos sąvokas.
Priemonės: Istorijos vadovėlis „Laikas“ II dalis 5 kl.
Mokėjimo mokytis kompetencija, nes pamokoje mokinys galės pasirinkti, kaip jis nori atsakyti į duotus klausimus (grupelėse, individualiai, raštu ar žodžiu).
Komunikavimo kompetencija, nes mokinys plėtos naujas sąvokas.
Pažinimo kompetencija, nes mokinys susipažins ir savais žodžiais nusakys naujas sąvokas.
Dalykinės:
XIX a. lietuviškos spaudos draudimo temos susipažinimas ir žinojimas.
Taikomi mokymo(si) metodai: Filmuko, mokytojo aiškinimo ir vadovėlio medžiagos aptarimas, klausimų atsakymas. Teksto analizė, darbas grupelėse ir individuliai. Skaitymas, klausymas ir mokytojo aiškinimas.
1 var.
Pamokos dalys
Trukmė
Užduoties tipas ir aprašymas
Mokymosi rezultatas
Mokinio veikla
Mokytojo veikla
Įvadinė dalis: Pasisveikinimas. Temos citatos, pamokos temos ir uždavinių pristatymas.
8 min.
Tipas: pokalbis/diskusija. Mokiniai, neatsivertę vadovėlių, iš citatos: „Rašykime prašymus, reikalaudami lietuviškos spaudos.
Neapleiskime tų, kurie už lietuviškas knygas pateko į vargą - gelbėkime juos kuo galime: pinigais, roda ar kitaip.“ (Vincas Kudirka) bando atspėti pamokos temą, pagrįsdami savo nuomonę.
Suprasti ir įvertinti lietuviškos spaudos draudimo esmę.
Pasisveikina, atsako į klausimus, bando spėti temą, argumentuoja ir klauso mokytojo pristatymo.
Pasisveikina su mokiniais. Mokytojas paklausia kaip jaučiasi mokiniai, kokia jų nuotaika. Naudodamas lentą, užrašo citatą ir prašo mokinių atspėti šiandienos temą. Vėliau mokytojas pristato pamokos temą ir jos uždavinį.
Mokymosi veikla:
1. Mokytojo temos aiškinimo supratimas.
15 min.
Tipas:
Klausimai raštu arba žodžiu, darbas grupelėse arba individualiai (pasirinktinai). Mokiniams užduodama atsakyti į klausimus (1 priedas), remdamiesi girdėtais mokytojo paaiškinimais. Mokiniai gali pasirinkti kaip jie užduotis atliks, bet iš darbo grupelėse bus reikalaujama platesnių atsakymų. Atsakymus, mokiniai, kurie pasirinko atsakyti žodžiu, pristato prieš klasę.
Mokinys klausosi, atsako į klausimus, jei nori, bendradarbiauja grupėje, ir pristato savo atsakymus.
Mokytojas paaiškina temą mokiniams, naudodamasis lenta ir savo žiniomis, pateikia mokiniams...
Šį darbą sudaro 634 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!