1. Formuoti mokinių gebėjimą suprasti katalikų ir protestantų konfesijų skirtumus ir panašumus.
2. Padėti suprasti priežastis, kurios lėmė katalikų bažnyčios nenorą reformuotis.
4. Supažindinti mokinis su sąvokomis: protestantizmas, inkvizicija, indulgencija, eretikas.
5. Formuoti mokinių požiūrį, kad religija būdavo ir įvairių šalių politikos įrankis.
6. Supažindinti mokinius su iškiliais LDK protestantais. (M.Mažvydas, A.Kulvietis..)
Pamokos tipas: mišri pamoka
Mokymo priemonės:
1. Sieninis žemėlapis Viduramžiai Europoje (XI–XV a.).
2. Sieninis žemėlapis Lietuvos Didžioji Kunigaikštystė XVI-XVIIIa.
3. Bakonis E. Pasaulio istorija VI – kl., 1997. – P.64 – 67.
Mokymo(si) metodai:
1. Pasakojimas
2. Aktyvaus mokymo metodas „minčių lietus“
3. Darbas su sieniniais žemėlapiais,
4. Darbas su vadovėlio tekstu ir iliustracijomis,
5. Darbas su dokumentais
6. Diskusija.
Pamo
kos
dalis
Mokytojo veikla
Mokinių veikla
Organi
zacinė
dalis
Mokytojas įeina į klasę, pasisveikina su mokiniais, pakabina žemėlapius: viduramžiai Europoje (XI–XV a.) ir Lietuvos Didžioji Kunigaikštystė XVI-XVIIIa. Mokiniams liepia
pasikartoti praėjusios pamokos medžiagą ir pasiruošti trumpam atsiskaitymui. Tuo metu mokytojas užpildo dienyną ir sužymi klasėje nesančius mokinius.
Mokytojui įėjus į klasę, mokiniai pasisveikina su mokytoju.
Atsiverčia vadovėlius, sąsiuviniuose pasižiūri praeitą
pamoką užsirašytas datas, teiginius ir asmenybes.
Grupinė
apklausa
Mokiniai, prašau užsiverskite vadovėlius ir sąsiuvinius. Klasę mokytojas suskirsto į dvi grupes ir išdalina lapelius. Vienai grupei mokytojas liepia parašyti didžiuosius geografinius atradimus, kitai – geografinių atradimų naudą. Mokytojas pakviečia du moksleivius, jie pasako atsakymus. Kiti mokiniai gali juos papildyti. Gerai atsakinėją mokiniai įvertinami. Jei mokiniai kažko nepaminėjo, tai padaro mokytojas.
Mokiniai užverčia visas mokymo priemones ir per 5 minutes lapelyje parašo savo atsakymus. Du savanoriai mokiniai eina atsakinėti. Likusieji moksleiviai gali papildyti savo grupės atstovą.
Moksleiviai atidžiai visko išklauso, taip aktyviai pakartodami ir įsisavindami praeitos pamokos medžiagą.
Perėjimas
prie
naujos
medžiagos
Mokytojas paprašo mokinių pasakyti kas šauna į galvą apie krikščionybę. (aktyvus mokymosi metodas „minčių lietus“). Mokytojas užrašo frazes, jei vaikai nepasako nieko nepasako apie protestantizmą, mokytojas pats parašo žodį „protestantas“ ir vėl mokinių paklausia ar jie gali ką nors pasakyti apie žodį protestantas. Išklausęs kelis variantus mokytojas pradeda pasakoti apie vieną pirmųjų protestantų Martyną Liuterį.
Mokiniai klauso mokytojo ir aktyviai dalyvauja minčių lietaus žaidime, mokytojui pasakius...
Šį darbą sudaro 812 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!