Tema. Kovos dėl sosto po Mindaugo mirties.
Tikslai: 1. Formuoti žinias apie kunigaikščius, kovojusius dėl sosto po Mindaugo mirties.
2. Lavinti dėmesį, gebėjimą atgaminti, įsiminti.
3. Ugdyti Tėvynės meilę.
Metodai: Žodiniai mokymo metodai – grožinis pasakojimas, analitinis apibendrinamasis pokalbis.
Vaizdiniai mokymo metodai – darbas su paveikslais.
Darbo su tekstu metodai – vadovėlio teksto skaitymas.
Priemonės: paveikslai – ,, Lietuvos karalius Mindaugas”, ”, ,,Kunigaikštis Treniota”, ,,Kunigaikštis Vaišelga”, ,,Kunigaikštis Švarnas”, ,,Kunigaikštis Traidenis”. Panaudota literatūra: Butrimas, A.(1993). Lietuvos istorija, 65psl.; Jurginis J. (1992) Lietuvių epas, 98psl.
Tipas. Mišraus tipo pamoka.
Pamokos eiga.
I. Organizacinė dalis.
Psichologinis mokinių nuteikimas.
1. Jei vaikai nusiteikę ramiai, įėjusi į klasę pasisveikinu:
– Laba diena, mokiniai.
Tada peržvelgiu, kas dalyvauja, ko nėra klasėje, ar esantys turi visas reikalingas mokymo priemones. Jeigu mokiniai viską turi, galiu pradėti darbą.
2. Jei vaikai įsiaudrinę, įėjusi į klasę primenu:
• Mokiniai, pamoka jau prasidėjo.
Jei triukšmas netyla, sudrausminu griežtesniu tonu:
• Prašau tylos!
Kai vaikai nurimsta, pasižiūriu, ko nėra klasėje, ar visi turi mokymo priemones.
3. Jei vaikai pavargę, išglebę, įėjusi pasisveikinu:
• Laba diena, mokiniai.
Pasiteirauju, kodėl jie tokie pavargę. Liepiu atsistoti, pajudėti (atsitūpti, atsistoti, iškelti rankas). Vaikai pajudėję pražvalėja. Pradedu darbą.
II. Praeitos medžiagos kartojimas. Frontalus kartojimas.
Patikrinu, kaip mokiniai išmoko praeitos pamokos medžiagą.:
• Vaikai, patikrinsiu, ar išmokote praeitos pamokos temą.
Užduodu klausimus:
– Kada vyko prūsų sukilimas? (1260-1274m.)
– Kur jis kilo? ( Jis kilo visose prūsų žemėse).
– Žymiausias sukilimo vadas (Herkus Mantas).
• Prieš ką buvo nukreiptas šis sukilimas? (Prieš kryžiuočių ordiną).
• Kaip susiklostė prūsų likimas? ( Jie pralaimėjo kryžiuočiams. Per sukilimą buvo išžudyta tūkstančiai prūsų. Likusieji gyvi prūsai tapo kryžiuočių tarnais).
III. Pasiruošimas naujos medžiagos perteikimui. Užduodu klausimus:
– Kas buvo karalius Mindaugas? (Lietuvos valdovas).
– Kas nužudė karalių Mindaugą? ( Daumantas ir Treniota).
– Gal žinote kunigaikščius, kurie kovojo dėl sosto po Mindaugo mirties? ( Treniota, Tautvilas, Daumantas, Vaišelga, Švarnas, Traidenis).
Jei vaikai nežino atsakymų, aš juos pasakau. Skelbiu pamokos temą:
– Mokiniai, šiandien ir mokysimės apie tai, kas kovojo dėl karaliaus Mindaugo sosto.
Užrašau naują pamokos temą ant lentos ,,Kovos...
Šį darbą sudaro 1271 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!