1. Didaktiniai: išsiaiškinti Lietuvos priešus XIIIa., sužinoti Saulės mūšio priežastis, išsiaiškinti kurioje vietoje vyko Saulės mūšis.
2. Lavinamieji: lavinti mąstymą, lavinti orientavimąsi žemėlapyje.
3. Doriniai: ugdyti meilę tėvynei, puoselėti patriotizmo jausmą.
Metodai: I Žodinis mokymo metodas – grožinis pasakojimas, analitinis ir apibendrinamasis pokalbis.
II Vaizdinis mokymo metodas – pasakojimas pagal žemėlapį.
III Darbas su tekstu metodu – sąvokų aiškinimas.
• Beresnevičius, P., ( 1991). Lietuvos istorijos skaitiniai. Kaunas: Šviesa;
Tipas. Mišraus tipo pamoka.
Pamokos eiga.
I Organizacinė dalis.
1 situacija. Kai vaikai ramūs. Ateinu į klasę ir pasisveikinu su mokiniais: „ Laba diena, mokiniai“. Pamačiusi, kad mokinių vadovėliai ir sąsiuviniai padėti ant suolų pradedu pamoką.
2 situacija. Kai vaikai triukšmauja. Ateinu į klasę, o klasėje triukšmauja mokiniai, tai stengiuosi atsistoti prie lentos ir sutrepsiu koja arba suploju rankomis, kai vaikai sukoncentruoja dėmesį tada pasisiveikinu: „ Laba diena , mokiniai!“. Patikrinu ar visi mokiniai pasiruošę pamokai ir ar visi mokiniai klasėje , tai pradedu pamoką.
3 situacija. Kai vaikai pavargę, suglebę. Ateinu į klasę ir pasisveikinu: „Laba diena, mieli mokiniai!“. Paklausiu mokinių, kodėl jie tokie pavargę. „ Mokiniai, kodėl, Jūs, tokie pavargę? Gal, jūs žaidėte kokį žaidimą per pertauką, kad jūs tokie pavargę?“. Jei vaikai nepapasakoja tada sakau: „Mokiniai, pažaiskime vieną žaidimą“. Užrašau ant lentos pirmą žodžį, pavyzdžiui, kryžiuočiai raidę (K_ _ _ _ _ _ _ _ _ )ir sudedu likusioms raidėms brūkšnelius. Sakau: „Mokiniai, atspėkite kokį žodį užrašiau ant lentos?“. Kas atspėja žodį pažymiu pliusiuką prie kaupiamojo balo. Manau galima užrašyti dar kalavijuočiai, žemaičiai ir Šiauliai.
II Praeitos medžiagos kartojimas.
Pasakau: „Mieli, mokiniai, atsiverskite knygas.“ Paklausiu klasės geriausio mokinio:“Ernestai, ar žinai kas buvo Mindaugas?“ Jei vaikas nežino tada sakau:“ Mindaugas buvo Lietuvos didysis kunigaikštis ir Lietuvos karalius.“Kito mokinio paklausiu: „ Laurute, kaip manai, ar noriai lietuviai pakluso Mindaugui?“ Jei vienas vaikas neatsako tai klausiu kito vaiko: „ Gintare, kaip manai, ar lietuviai noriai pakluso Mindaugui?“. Vaikai atsako arba jei neatsako tada dar paklausiu:...
Šį darbą sudaro 1195 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!