XXI amžius - daugiau atvirumo pačioje valstybėje, daugiau nuomonių alternatyvų viešajame ir asmeniniame gyvenime, mažiau monopolių ir galios koncentracijų. Galbūt šį amžių galėtume pavadinti informacine visuomene, bet ji šiuo laikotarpiu pirmiausia labiau susijusi su žmogiškąja esme, kalba ir kultūra. Tokiam amžiuje vertinami žmogaus sugebėjimai, jo išsimokslinimas ir tobulinimasis. Individas turi nuolat kvalifikuotis, kad sugebėtų prisitaikyt prie sparčiai judančio pasaulio, todėl didžiausia problema – žmonės be išsilavinimo. Mes galim pataisyt sugedusius kompiuterius, ar pakeist nepasiteisinusią teoriją, tačiau yra labai sunku pakeist pačio žmogaus mąstymą. Išeitis yra antro šanso suteikimas, didelių pastangų dėjimas į nuolatinį visą gyvenimą trunkantį mokymąsi.
Problema. Individai neturintys pagridinio ar vidurinio išsilavinimo nesugeba integruotis į visuomenę ir tapti pilnai funkcionuojančiu jos nariu, jei nedalyvauja nuolatinio mokymosi procese.
Tikslas. Atskleisti mokymosi visą gyvenimą dokumentų: „Mokymosi visą gyvenimą memodardumo“ (2001 m.) ir „Mokymosi visą gyvenimą užtikrinimo stratejigos“ (2004 m.) nuostatų raišką, neturinčiųjų pagrindinio ar vidurinio išsilavinimo integracijos į socioekonominį pasaulį per mokymąsi aspektu.
1) Išanalizuoti veiksnius, lemiančius nesimokymą, nubyrėjimą, mokyklos nelankymą.
2) Išanalizuoti „Mokymosi visą gyvenima memorandumą“ ir šio dokumento nuostatų raišką.
3) Išanalizuoti „Mokymosi visą gyvenimą užtikrinimo strategiją“ ir šio dokumento nuostatų raišką.
Metodai: Dokumentų ir literatūros kritinė ir sisteminė analizė.
Nupiešėme kelią, kuris parodo kaip mes įsivaizduojame žmogaus integraciją i visuomenę per mokymąsi. Toks mąstymas mums yra įdiegiamas ankstyvoj vaikystėj, kai dažnai būdavo kartojama, kad be mokslo – niekur (nebent kelius šluot ar „karvės mėšlą mėžt“). Bet kiekvienas žmogus yra individas, kuris pats kuriasi savo gyvenimo kelią ir renkasi: ar jam mokytis ir tobulint save per mokslą, siekt aiškaus tikslo ir užsitarnaut norimą statusą, ar jam nereikia mokslų, nes jis puikiai moka integruotis į gyvenimą ir be suteikiamų žinių.
Kelias susideda iš septynių atkarpų, kuriose žmogus sužino, išmoksta kažką naujo, kadangi ne visi žmonės nueina tokį kelią, paanalizuokime ką žmogus gauna, o ką prarandą „nukirpus tam tikrą atkarpą“. Taip pat pasvarstykime, kodėl žmogus nežengė toliau ir...
Šį darbą sudaro 4783 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!