Taksonomija -tai mokslas, tiriantis tam tikrus klasifikavimo principus.
Afektinė (emocinė) taksonomija apibūdina būdus, kuriais mes reaguojame į aplinką, pavyzdžiui, jausmus, vertybes, entuziazmą, motyvaciją, pažiūras (Krathwohl, Bloom, Masia, 1972).
Mokytojų rengiamos ir vedamos pamokos yra neatsiejamos nuo mokymo proceso. Todėl mokytojams svarbu užtikrinti, kad būtų pasiektos trys (3) mokymosi sritys, apimančios kognityvinį (mąstymas), emocinį (emocijos ar jausmas) ir psichomotorinį (fizinis ar kinestetinis) dalykus. Būtina suprasti, kad yra įvairių besimokančiųjų, turinčių skirtingus poreikius, kategorijų, todėl planuojant ir vykdant pamokas turi būti taikomi skirtingi metodai, siekiant užtikrinti, kad tokie poreikiai būtų patenkinti. Švietimo pasaulyje palaipsniui buvo priimta strategijos „Kiekvienas vaikas turi reikšmę“ struktūra, reikalaujanti, kad būtų skaičiuojami visi besimokantieji, turintys skirtingų poreikių.
Afektinė sritis apima individo jausmus, emocijas ir požiūrį. Afektinės srities kategorijos apima priėmimo reiškinius; reaguoti į reiškinius; vertinimas; organizacija; ir apibūdinimas (Anderson ir kt., 2011). Reiškinių priėmimo subdomenas sukuria jausmų ir emocijų suvokimą, taip pat gebėjimą panaudoti pasirinktą dėmesį. Tai gali būti dėmesingas pamokų klausymas klasėje. Kitas atsakas į reiškinius yra susijęs su aktyviu besimokančiojo dalyvavimu klasėje ar grupės diskusijų metu (Cannon ir Feinstein, 2005). Vertinimas apima gebėjimą pamatyti kažko vertę ir ją išreikšti. Tai apima besimokančiojo galimybę pasidalinti savo nuomone ir idėjomis apie įvairias klasėje iškeltas problemas. Studentų gebėjimas teikti pirmenybę vertybei prieš kitą ir sukurti unikalią vertybių sistemą yra žinomas kaip organizacija. Tai galima įvertinti būtinybe vertinti savo akademinį darbą, palyginti su jų socialiniais santykiais. Apibūdinimo subdomenas paaiškina gebėjimą internalizuoti vertybes ir leisti joms kontroliuoti individo elgesį. Atsižvelgdamas į tai, studentas mano, kad akademinis darbas yra labai svarbus, nes jis vaidina svarbų vaidmenį sprendžiant pasirinktą karjeros kelią, o ne apie galimą.
Daugelis žmonių mano, kad mokymasis yra intelektinė ar psichinė funkcija. Tačiau mokymasis nėra vien pa-intinė funkcija.
Afektinis domenas yra viena iš trijų „Bloom’s Taxonomy“ sričių. Afektinė sritis apima mūsų jausmus, emocijas ir požiūrį. Ši sritis apima būdą, kaip mes emociškai sprendžiame dalykus, tokius...
Šį darbą sudaro 1166 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!