lektorius Mikas Sabaitis.
Dauguma karių turi motyvus, jeigu jie suvokia mokymo tikslą. Todėl instruktorius prieš pasirinkdamas mokymo organizavimo formą, visomet turi įvertinti mokymo tikslą ir turinį, turimas mokymo priemones, karių žinias, sugebėjimus ir asmenines savybes, mokymui skirtą laiką ir mokymo vietą. Instruktorius turi pasirinkti tokias mokymo organizavimo formas, kurios leistų geriausiai pasiekti mokymo tikslą atsižvelgiant į karių aktyvumą. Kiekvienuose pratybose gali būti naudojama viena arba kelios organizavimo formos. Taip pat reikia žinoti kokias mokymo organizavimo formas geriausiai atitinka tam tikri mokymo metodai.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti mokymo organizavimo formų ir būdų naudojimą mokant karius.
Darbo metu buvo iškelti tokie uždaviniai:
1. Susipažinti su mokymo formų ir metodų sąvokomis.
2. Išnagrinėti mokymo formų ir būdų naudojimą mokant karius.
3. Išsiaiškinti mokymo metodų ir organizavimo formų ryšį.
1. Mokymas
Mokymas – tai organizuotas instruktoriaus ir karių bendradarbiavimas, kuris padeda kariams pasiekti keliamus tikslus. Mokymo procese dalyvauja instruktorius ir kariai. Siekiant mokymo tikslų taikomi įvairūs mokymo principai, mokymo metodai ir būdai, mokymo organizavimo formos bei naudojamos įvairios mokymo priemonės.
Pagrindiniai mokymo principai:
1) Mokymu reikia sukurti ir palaikyti kiekvieno kario motyvaciją, o tai galima pavyzdžiui padaryti tokiais būdais kaip: skatinti karių smalsumą, didinti jų norą veikti, žadinti jų norą tobulėti, patenkinti jų socialinius poreikius;
2) Visus karius reikia įtraukti į prasmingą ir efektyvų bendradarbiavimą. Instruktoriai ir kariai privalo užtikrinti, kad visi mokymo dalyviai būtų įtraukiami į mokymo procesą. Kasdien sąveikaujant ir bendradarbiaujant skatinamas valdymo formų ir kariams keliamų reikalavimų bei lūkesčių supratimas. Tai sąlygoja efektyvų bendradarbiavimą.
3) Bet kokį mokymą sudaro keturios fazės:
a) Planavimas. Mokymą planuojančio asmens uždavinys yra nustatyti tokią veiklą, kuria turi užsiimti kariai, kad vėliau jie pajėgtų spręsti užduotis, susijusias su jų pareigybinėmis funkcijomis.
b) Rengimas – tai mokymo organizavimas pagal planą. Rengiant mokymą, gali prireikti planą šiek tiek derinti prie realių sąlygų. Mokymą sąlygoja struktūra, turinys, metodai bei priemonės, kurias prisilaikydamas plano, kaip tinkamiausias pasirenka mokymo organizatorius. Pavyzdžiui buvo suplanuotas kovinis...
Šį darbą sudaro 3468 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!