Šiauliai, 2005
PRIEDAI
ĮVADAS
Sparčią švietimo kaitą paskatino informacinės visuomenės kūrimas, globalizacijos procesai, mokslo, žinoma, edukologijos pasiekimai. Žvelgiant į XXI amžių, įsitvirtino naujos švietimo paradigmos. Ugdymo procese telkiamos pastangos išmokyti moksleivį savarankiškai mokytis, daugiau dėmesio skiriama žinioms taikyti, nei joms atkurti., problemai spręsti, nei temai išdėstyti, aktyviems mokymo metodams, padedantiems pačiam moksleiviui perprasti jau žinomus reiškinius, dėsningumus, vertinama moksleivio daroma pažanga, įgyti gebėjimai, ne tik žinioms ir mokėjimams. Technologijų raidą skatina mokslo atradimai, jų taikymas, išradyba, sėkmingi eksperimentai, todėl šiuolaikinis technologinis ugdymas turi būti suvokiamas kaip procesas, kuriame integruojama kūryba ir kūrybinės idėjos bei praktinis įgyvendinimas.
Apie įvairias moksleivių veiklas rašė B. Bitinas, L. Jovaiša, A. Jacikevičius ir daugelis kitų autorių. Į technologijų mokymo organizavimo ypatumus didelį dėmesį kreipė P. Urbietis, J. K. Galkauskas.
2003 metų Bendrosiose programose teigiama, kad svarbu ugdyti ,, bendrus technologinius keturių sričių gebėjimus – projektavimo, informacijos rinkimo ir panaudojimo, technologinių procesų, jų rezultatų pateikimo ir vertinimo“.
Darbo aktualumas. Šiuolaikinė mokykla susiduria su daugeliu technologijų mokymo organizavimo problemų: nėra naujai išleistų vadovėlių, trūksta informacinių šaltinių. Mokytojai yra priversti mokyti technologijų dalyko, neturėdami tinkamos Bendrąsias programas ir standartus paaiškinančios literatūros. Atsiradę nauji technologinio ugdymo komponentai (informacijos technologijos, projektinis darbas ir kt.) daugeliui gali sukelti sunkumų.
Darbo problema. Technologijų mokymo sričių įvairovė sukelia daug sunkumų technologinės veiklos organizavimui pagrindinėje mokykloje.
Tyrimo objektas - technologijų mokymas ir jos organizavimas V – X klasėse.
Hipotezė – jei į technologijų mokymo organizavimą būtų dedama daugiau pastangų, kruopštaus parengiamo darbo ir lanksčios taktikos, tai pavyktų mokinius išmokyti savarankiškai naudotis tam tikrais veiksmų modeliais, savo jėgomis įveikti iškilusius sunkumus.
Tikslas – nustatyti technologijų mokymo ypatumus, ištirti mokytojų ir mokinių požiūrį į kintantį technologijų mokymą, jo organizavimą ir galimybes pagrindinėje mokykloje.
Uždaviniai:
- išanalizuoti literatūrą apie mokinio veiklas;
• apibūdinti technologijų mokymo sąvoką ir specifiką;
• išanalizuoti technologijų mokymo turinį ugdant asmenybės gebėjimus bei kompetencijas;
• ištirti mokytojų požiūrį į kintantį technologijų mokymą ir jo organizavimo patirtį;
• ištirti mokinių...
Šį darbą sudaro 12706 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!