Diplominiai darbai

Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai

9.2   (2 atsiliepimai)
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 1 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 2 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 3 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 4 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 5 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 6 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 7 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 8 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 9 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 10 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 11 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 12 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 13 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 14 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 15 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 16 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 17 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 18 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 19 puslapis
Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiauliai, 2005
PRIEDAI
ĮVADAS
Sparčią švietimo kaitą paskatino informacinės visuomenės kūrimas, globalizacijos procesai, mokslo, žinoma, edukologijos pasiekimai. Žvelgiant į XXI amžių, įsitvirtino naujos švietimo paradigmos. Ugdymo procese telkiamos pastangos išmokyti moksleivį savarankiškai mokytis, daugiau dėmesio skiriama žinioms taikyti, nei joms atkurti., problemai spręsti, nei temai išdėstyti, aktyviems mokymo metodams, padedantiems pačiam moksleiviui perprasti jau žinomus reiškinius, dėsningumus, vertinama moksleivio daroma pažanga, įgyti gebėjimai, ne tik žinioms ir mokėjimams. Technologijų raidą skatina mokslo atradimai, jų taikymas, išradyba, sėkmingi eksperimentai, todėl šiuolaikinis technologinis ugdymas turi būti suvokiamas kaip procesas, kuriame integruojama kūryba ir kūrybinės idėjos bei praktinis įgyvendinimas.
Apie įvairias moksleivių veiklas rašė B. Bitinas, L. Jovaiša, A. Jacikevičius ir daugelis kitų autorių. Į technologijų mokymo organizavimo ypatumus didelį dėmesį kreipė P. Urbietis, J. K. Galkauskas.
2003 metų Bendrosiose programose teigiama, kad svarbu ugdyti ,, bendrus technologinius keturių sričių gebėjimus – projektavimo, informacijos rinkimo ir panaudojimo, technologinių procesų, jų rezultatų pateikimo ir vertinimo“.
Darbo aktualumas. Šiuolaikinė mokykla susiduria su daugeliu technologijų mokymo organizavimo problemų: nėra naujai išleistų vadovėlių, trūksta informacinių šaltinių. Mokytojai yra priversti mokyti technologijų dalyko, neturėdami tinkamos Bendrąsias programas ir standartus paaiškinančios literatūros. Atsiradę nauji technologinio ugdymo komponentai (informacijos technologijos, projektinis darbas ir kt.) daugeliui gali sukelti sunkumų.
Darbo problema. Technologijų mokymo sričių įvairovė sukelia daug sunkumų technologinės veiklos organizavimui pagrindinėje mokykloje.
Tyrimo objektas - technologijų mokymas ir jos organizavimas V – X klasėse.
Hipotezė – jei į technologijų mokymo organizavimą būtų dedama daugiau pastangų, kruopštaus parengiamo darbo ir lanksčios taktikos, tai pavyktų mokinius išmokyti savarankiškai naudotis tam tikrais veiksmų modeliais, savo jėgomis įveikti iškilusius sunkumus.
Tikslas – nustatyti technologijų mokymo ypatumus, ištirti mokytojų ir mokinių požiūrį į kintantį technologijų mokymą, jo organizavimą ir galimybes pagrindinėje mokykloje.
Uždaviniai:
- išanalizuoti literatūrą apie mokinio veiklas;
• apibūdinti technologijų mokymo sąvoką ir specifiką;
• išanalizuoti technologijų mokymo turinį ugdant asmenybės gebėjimus bei kompetencijas;
• ištirti mokytojų požiūrį į kintantį technologijų mokymą ir jo organizavimo patirtį;
• ištirti mokinių...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 12706 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS.4
  • 1. TEORINIAI KLAUSIMO NAGRINĖJIMO ASPEKTAI..6
  • 1.1. Mokinių veiklos pedagoginėje ir psichologinėje literatūroje6
  • 1.1.1. Veiklos samprata6
  • 1.1.2. Ugdymo samprata..6
  • 1.2. Veikla – pagrindinė ugdymo priemonė 7
  • 1.2.1. Auklėjimas tikrovės pažinimui.8
  • 1.2.2. Auklėjimo tikrovės pažinimui turinys9
  • 1.3. Bendravimo veikloje tobulinimas10
  • 1.3.1. Sugyvenimas – partnerystės raiška..10
  • 1.3.2. Augimas bendraujant – ugdymo išvada.11
  • 1.3.3. Bendravimo veikloje ugdymo formos ir metodai.12
  • 1.4. Šeiminis auklėjimas veiklai..13
  • 1.4.1. Auklėjimo veiklai turinys.13
  • 1.4.2. Šeiminio auklėjimo veiklai metodai ir formos.14
  • 1.5. Auklėjimas darbui14
  • 1.5.1. Veikla – profesionalumo pamatas15
  • 1.5.2. Ekonominis auklėjimas16
  • 1.5.3. Ekologinis auklėjimas..16
  • 1.5.4. Technologinė veikla – viena iš mokinių veiklos rūšių.17
  • 2. TECHNOLOGIJŲ MOKYMO ORGANIZAVIMO PAGRINDINĖJE MOKYKLOJE YPATUMAI..18
  • 2. 1. Ypatumų samprata..18
  • 2. 2. Technologijų mokymo Bendrųjų programų ir išsilavinimo standartų kaitos problematika.18
  • 2. 3. Technologinio ugdymo turinys.20
  • 2. 4. Technologijų mokymo Bendrųjų programų ir išsilavinimo standartų struktūros ypatumai.21
  • 2. 5. Mokinių kompetencijos ugdymas technologijų mokyme22
  • 2. 6. Informacinės technologijos technologijų mokymo organizavime..23
  • 2. 7. Projektinis darbas – pagrindinis technologijų mokymo komponentas..25
  • 3. TECHNOLOGIJŲ MOKYMO ORGANIZAVIMO PAGRINDINĖJE MOKYKLOJE YPATUMŲ TYRIMAS28
  • 3.1. Tyrimo bazė, imtis metodika..28
  • 3.2. Mokytojų apklausa, duomenų analizė29
  • 3.3. Mokinių apklausa, duomenų analizė..39
  • IŠVADOS.52
  • REKOMENDACIJOS..53
  • LITERATŪRA.54

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
57 psl., (12706 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos diplominis darbas
  • 57 psl., (12706 ž.)
  • Word failas 635 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt