Kursiniai darbai

Aktyvieji mokymo metodai pradinėje mokykloje

9.0   (3 atsiliepimai)
Aktyvieji mokymo metodai pradinėje mokykloje 1 puslapis
Aktyvieji mokymo metodai pradinėje mokykloje 2 puslapis
Aktyvieji mokymo metodai pradinėje mokykloje 3 puslapis
Aktyvieji mokymo metodai pradinėje mokykloje 4 puslapis
Aktyvieji mokymo metodai pradinėje mokykloje 5 puslapis
Aktyvieji mokymo metodai pradinėje mokykloje 6 puslapis
Aktyvieji mokymo metodai pradinėje mokykloje 7 puslapis
Aktyvieji mokymo metodai pradinėje mokykloje 8 puslapis
Aktyvieji mokymo metodai pradinėje mokykloje 9 puslapis
Aktyvieji mokymo metodai pradinėje mokykloje 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marijampolė
2003
Turinys
Įvadas…………………………………………………..3psl.
1. Mokymosi metodo samprata, klasifikavimas………..4psl.
2. Mokymo metodų pasirinkimas………………………6psl.
3.Aktyvieji mokymo metodai pradinėje mokykloje……8psl.
4. Tiriamasis darbas…………………………………...10psl.
5. Išvados ir pasiūlymai……………………………… 14psl.
6. Reziume…………………………………………… 15psl.
Priedai……………………………………………. 16-17psl.
Literatūros sąrašas…………………………………… 18psl.
Įvadas
Ilgą laiką mūsų mokyklose buvo stengiamasi vien tik perteikti žinias, kuo daugiau žinių. Tradicinės pamokos tapo vienodos, neįdomios ir netgi nuobodžios. Mokymas tapo amatu, o mokymasis- nemalonia pareiga, kurią ,,nori- nenori” reikia atlikti. Todėl visai nenuostabu, kad statistikos suvestinėse labai šoktelėjo skaičiai, atspindintys valkataujančių, bėgančių iš pamokų, vengiančių mokyklos vaikų skaičių.
Kas kaltas? Ar galima atsakyti į šį skaudų klausimą?
Savaime suprantama, kad bus lengva surasti ,,kaltuosius” arba bent jau ,,primesti kaltę” kam nors, tačiau, kai mus supantis pasaulis taip sparčiai keičiasi, derėtų pamąstyti ir apie ugdymo proceso kaitą, jo paįvairinimą.
Užsienio pedagogų patirtis rodo, kad ugdymo proceso aktyvinimas, t.y. naujų metodų taikymas, ir mokymosi motyvacijos kilimas yra tiesiogiai susiję.
Būtų neteisinga teigti, kad turime atsisakyti tradicinės pamokos modelio, bet derinti, taikyti tradicinius ir netradicinius, senuosius ir naujuosius mokymo metodus yra būtina. Šiandien, atsiradus galimybei rinktis ir kurti programas, naudoti naujus metodus, verta skatinti mokinių savarankiškumą, loginį mąstymą, pratinti juos kuo aktyviau įsijungti į ugdymo procesą.
1.Mokymosi metodo samprata, klasifikavimas
Žodis ,,metodas” yra kilęs iš graikų kalbos ir reiškia vertinimo būdą, veiklos tvarką, kuri yra sąmoningai naudojama kokiam nors tikslui pasiekti. Taigi, metodas yra privaloma bet kurios žmogaus veiklos sąlyga, kuri įeina į veiklos turinį. Renkantis ir taikant metodus reikia sąmoningai apsispręsti, nes būtent metodai- veiklos priemonė, jų pasirinkimas ir taikymo pobūdis sąlygoja veiklos rezultatus.
Mokymo metodai- specifiniai ugdomosios veiklos būdai mokymo procese.
S.Šalkauskis teigia, kad ,,mokymo metodas yra racionalus, nuoseklus ir visuotinai reikšmingas mokomojo veikimo būdas, nukreiptas į mokymo tikslą ir suderintas tiek su mokinio prigimtimi, tiek su mokomojo dalyko ypatybėmis”.
Mokymas- dvipusis procesas, taigi, ir mokymo metodai apima tarpusavyje susijusią mokytojo ir mokinių veiklą, kuri turi lemiamos reikšmės mokymo organizavimui. Nedera pamiršti, kad mokytojo ir mokinių veiklą sąlygoja ir konkretūs mokymo, lavinimo ir auklėjimo tikslai,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2496 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (2496 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos kursinis darbas
  • 10 psl., (2496 ž.)
  • Word failas 98 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt