Diplominiai darbai

Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė

9.4   (3 atsiliepimai)
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 1 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 2 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 3 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 4 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 5 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 6 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 7 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 8 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 9 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 10 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 11 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 12 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 13 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 14 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 15 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 16 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 17 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 18 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 19 puslapis
Papildomo informatikos mokymo pagrindinėje mokykloje analizė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiuo metu, kai aktyviai kuriama informacijos visuomenė, mokyklinės informatikos vaidmuo šiame procese darosi vis svarbesnis, nes „kiekvienas mokyklos mokymo dalykas yra visuomenės gyvenimo realybės, kultūros dalies projekcija“ [1]. Informacijos visuomenės esminis požymis: jos svarbiausias produktas – informacija, o pagrindiniai ištekliai – žinios. Informacija tampa plačiai vartojama preke. Jos realizavimas tampa galimas naujų telekomunikacijų aplinkoje. Informacijos visuomenės kūrimo pastangos turi būti nukreiptos į visos visuomenės įtraukimą į šį procesą bei teisingą naujų technologijų panaudojimą.Ypatingą svarbą įgauna švietimas, lavinimas, mokymas ir įvairių visuomenės sluoksnių gyvenimo informacijos visuomenės sąlyginis privalumų supratimas. Vienas svarbiausių šiuolaikinės visuomenės tikslų – suteikti piliečiams teisę šviestis ir mokytis visą gyvenimą.
„Informacijos visuomenės kūrimo procese mokymo įstaigoms iškyla naujas uždavinys – ieškoti ir realizuoti papildomas veiklos formas, nukreiptas sėkmingam informacijos visuomenės Lietuvos sukūrimui“ [2], nes dabartiniai mokiniai greitai įsilies į tą visuomenę, kurioje informacija tampa svarbiausia vertybe, nuo jos priklauso žmonių gerovė.
Informacijos technologijos integravimas bei ugdymo turinio ir metodų pokyčiai vyksta esant dviem, tarp savęs glaudžiai susijusiems, švietimo tikslams: viena, būtina ugdyti moksleivių technologinius ir informacinius gebėjimus, kurių prireiks gyvenant ateities visuomenėje; antra, būtina panaudoti informacijos technologijos katalizinį potencialą švietimo reformai paspartinti.
Informacinis ir technologinis raštingumas tampa svarbia, moksleivio gebėjimus adaptuotis informacinėje visuomenėje ir galimybes konkuruoti darbo rinkoje lemiančia, bendrojo išsilavinimo dalimi. Fundamentalus informatikos ir programavimo mokymas, prieš dešimtmetį buvęs gana aktualus, dabar tėra vienas iš daugelio tiksliųjų dalykų uždavinių.
Mokymas dirbti su kompiuteriu nėra pagrindinis informacijos technologijos integravimo į ugdymą uždavinys, tačiau pereinamuoju laikotarpiu (kol nuodugnesniam kompiuterių integravimui daugelyje mokyklų trūksta technikos), jis išlieka aktualus. Tikslingas mokymas naudoti informacijos technologiją yra vienas iš būdų sulyginti moksleivių iš įvairaus socioekonominio statuso šeimų galimybes įgyti ateities gyvenimui svarbių gebėjimų, sudaryti sąlygas visiems moksleiviams įgyti sistemingų žinių apie naująsias technologijas ir bent minimalių įgūdžių jas taikyti.
Modernios švietimo sistemos esmė – lankstus, visapusiškas informacijos technologijos taikymas mokymui ir mokymuisi. Naujųjų technologijų integravimas neatsiejamas nuo kitų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6579 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 2
  • 1. ĮVADAS 3
  • 2. INFORMATIKOS MOKYMAS PAGRINDINĖJE MOKYKLOJE 5
  • 2.1. INFORMATIKOS MOKYMAS LIETUVOS MOKYKLOSE 5
  • 2.2. PAPILDOMO UGDYMO KONCEPCIJA 7
  • 2.3. PAPILDOMO INFORMATIKOS MOKYMO TIKSLAI IR UŽDAVINIAI 8
  • 2.4. JAUNESNIOJO AMŽIAUS VAIKŲ PSICHOLOGINIAI YPATUMAI 11
  • 3. TYRIMO REZULTATO ANALIZĖ 15
  • 3.1. TECHNINĖ MOKYKLŲ BAZĖ. PEDAGOGAI 15
  • 3.3. PAPILDOMAM INFORMATIKOS MOKYMUI SKIRTŲ VALANDŲ SKAIČIUS 19
  • 3.4. PAPILDOMŲ INFORMATIKOS UŽSIĖMIMŲ TURINYS 21
  • 4. PAPILDOMŲ INFORMATIKOS UŽSIĖMIMŲ PLANAI 23
  • 4.1. PAPILDOMO INFORMATIKOS UGDYMO PROGRAMA 5 KLASEI 25
  • 4.2. PAPILDOMO INFORMATIKOS UGDYMO PROGRAMA 6 KLASEI 26
  • 4.3. PAPILDOMO INFORMATIKOS UGDYMO PROGRAMA 7 KLASEI 28
  • 4.4. PAPILDOMO INFORMATIKOS UGDYMO PROGRAMA 8 KLASEI 30
  • 4.5. PAPILDOMO INFORMATIKOS UGDYMO PROGRAMA 9 KLASEI 32
  • 4.6. PAPILDOMO INFORMATIKOS UGDYMO PROGRAMA 10 KLASEI 34
  • 5. IŠVADOS 35
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 36
  • PRIEDAI 37

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
39 psl., (6579 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos diplominis darbas
  • 39 psl., (6579 ž.)
  • Word failas 867 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai

Technologijų mokymo organizavimo pagrindinėje mokykloje ypatumai Pedagogika Peržiūrėti darbą

Straipsnio “Functional hearing in the classroom: assistive listening devices for students with hearing impairment in a mainstream school setting” analizė

Straipsnio “Functional hearing in the classroom: assistive listening devices for students with hearing impairment in a mainstream school setting” analizė Pedagogika Peržiūrėti darbą

Pamoka — pagrindinė mokymo organizavimo forma

Pamoka — pagrindinė mokymo organizavimo forma Pedagogika Peržiūrėti darbą

Pasaulio pažinimo mokymo resursai pradinėje mokykloje

Pasaulio pažinimo mokymo resursai pradinėje mokykloje Pedagogika Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt