Tikslas - išanalizuoti kokybės matavimo ir monitoringo svarbą.
1. Išsiaiškinti vartotojo poreikio matavimo svarbą.
2. Išsiaiškinti vidaus audito tikslus bei tipus.
3. Susipažinti su proceso monitoringu.
4. Susipažinti su produkto monitoringu.
Vartotojo patenkinimo matavimas ir monitoringas
Kaip vieną iš kokybės vadybos sistemos rezultatų matavimų, organizacija turi atlikti informacijos, susijusios su vartotojo nuomone apie jo reikalavimų tenkinimą, monitoringą. Turi būti nustatyti tokios informacijos gavimo ir naudojimo metodai.
Vartotojų patenkinimas matuojamas ir stebimas analizuojant su vartotojais susijusią informaciją. Tokia informacija gali būti renkama aktyviai arba pasyviai. Siekdama gerinti organizacijos veiklą, vadovybė turėtų pripažinti, kad yra daug su vartotojais susijusios informacijos šaltinių, privalėtų nustatyti rezultatyvius ir efektyvius tokios informacijos rinkimo, analizės bei naudojimo procesus. Organizacija turėtų indentifikuoti rašytinės ir sakytinės informacijos apie vartotojus ir galutinius vartotojų šaltinius, tiek vidaus, tiek ir išorės. Su vartotojais susijusi informacija gali būti:
• Vartotojų ir naudotojų nuomonės tyrimai;
• Atsiliepimai apie įvairius produkto aspektus;
• Vartotojų reikalavimai ir sutarčių informacija;
• Rinkos poreikiai;
• Paslaugų teikimo duomenys;
• Su konkurentais susijusi informacija.
Vartotojo patenkinimo matavimas organizacijos vadovybei turėtų tapti svarbia priemone. Vartotojo patenkinimo apklausos, matavimo ir grįžtamojo ryšio monitoringo procesas turėtų teikti informaciją nuolatos. Procesas turėtų aprėpti reikalavimų atitiktį, vartotojo poreikių ir lūkesčių patenkinimą, produkto kainą ir pristatymą.
Organizacija turėtų nustatyti ir naudoti vartotojo patenkinimo informacijos šaltinius ir bendradarbiauti su vartotojais, kad nuspėtų jų ateities poreikius. Organizacija turėtų planuoti ir įgivendinti procesus, kad vartotojas būtų išklausytas rezultatyviai ir efektyviai. Planuojant šiuos procesus, turėtų būti apibrėžti ir įgivendinti duomenų rinkimo metodai, įskaitant informacijos šaltinius, jos rinkimo dažnumą, duomenų analizės peržiūrą. Informacijos apie vartotojo patenkintumą šaltiniai gali būti:
• Vartotojo skundai;
• Tiesioginis bendravimas su vartotojais;
• Klausimynai ir nuomonės tyrimai
• Tikslinės grupės;
• Pranešimai iš vartotojų organizacijų;
• Pranešimai įvairiose žiniasklaidos priemonėse;
• Ūkio šakos ir sektoriaus tyrimai.
Vidaus auditas
Auditas – tai veiklos įvertinimas, kuris nustato, ar buvo laikomasi apibrėžtų veiklos reikalavimų.
Organizacijoje vidaus auditas paprastai atliekamas siekiant vieno ar kelių tikslų:
• Įvertinti kokybės vadybos sistemą;
• Nustatyti, ar kokybės vadybos sistemaatitinka...
Šį darbą sudaro 1177 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!