1.Plataus marketingo sąvoka reiškia, kad jo metodų ir priemonių įgyvendinimas apima ne tik rinkos, bet ir kitas visuomenės gyvenimo ir veiklos sritis.Makromarketingas yra rinkos ūkio tvarkymo veikla, siekiant prekių ir paslaugų srautą nukreipti iš gamintojų vartotojams taip, kad geriausiai būtų tenkinama paklausa ir pasiekiami šalies ir visuomenės tikslai. Mikromarketingas yra organizacijos tikslų įgyvendinimo veikla numatant vartotojų ar klientų reikmes ir nukreipiant jas tenkinančių prekių ir paslaugų srautą iš gamintojų vartotojams ar klientams. Marketingas - poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, padedantis pasiekti žmogaus ar organizacijos tikslus. Marketingas reikalauja orientuotis į vartotoją, tikslą ir vadovautis sisteminiu požiūriu. Svajonė yra žmonių fantazijos kuriami vaizdiniai, aplenkiantys laiko tikrovės ir realybės galimybes. Noras - abstraktus jausmas kad kažko trūksta Poreikis - konkrečią išraišką įgijęs noras. Racionalus poreikis - protingas, apgalvotas poreikis. Emocionalus poreikis - kyla iš jausmų ir dvasinės būsenos ir beveik visada yra susijęs su iš stipraus jausmo kilusio poreikio tenkinimu. Paklausa - perkamąja galia pagrįsti poreikiai. Mainai - laisvanoriškas pasikeitimas vertybėmis. Vertybė - prekės vertės kiekybinė išraiška. Sandoris - susitarimas atlikti prekių mainus. Barteris - prekių mainai, nenaudojant pinigų. Prekė - viskas, kas gali tenkinti norus ir poreikius, būti siūloma rinkoje pirkėjų dėmesiui, pirkimui ir vartojimui ar naudojimui. Gaminys - žmogaus fizinio ar protinio darbo rezultatas, skirtas savo o poreikiams tenkinti arba pardavimui rinkoje. Gamyba - gamtos objektų perdirbimas, siekiant suteikti jiems pageidaujamas vartojamąsias savybes. Naudingumas - vertė, kuri yra sukuriama žmogui ar organizacijai tenkinant jų poreikius turinio, formos, laiko, vietos, disponavimo prasme. Marketingo sistema - nuosekli marketingo sprendimų visuma, kuriais esama situacija yra keičiama į pageidautiną būseną. Marketingo sistemos veikloje remiamasi tam tikrais principais: Tikslumo principas, Tikslo principas,Trejopos orientacijos principas,Adaptacijos principas.2. Verslo orientacija - tai pagrindinė idėja, apsprendžianti firmos tikslus bei tokiu atveju priimtinus tų tikslų siekimo (konkuravimo su kitomis formomis) būdus. - gamybos;- prekės;- pardavimo;-...
Šį darbą sudaro 2095 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!