Marketingo samprata. Pradinin-kas Filip Kotler. Mokslas atsirado po 2 pasaulinio karo. Ekonomikos atmaina.Atsirado,kai Amerikoje at-sirado perprodukcija.Nespėjama su vartoto,kas pagaminama,todėl atsi-rado mokslas–marketingas,kad pir-ktų būtent tos firmos prekes. Kaip padaryti įtaką vartotojui.Tai akty-vus mokslas.Pastovus pardavimo skatinimas.Pats marketingas atsira-do žymiai anksčiau,kartu su pirmą-ja gamyba. Marketingas priklauso nuo intuicijos. Pirmieji marketingo akcentai siejami su praktika. Ir nuo praktikos einama prie teorinių aiš-kinimų. Marketingas suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas, prekių realizavimo srityje.Marke-tingas gali būti partijų,valstybės veikloje.Market. pagrindinė idėja – padaryti poveikį vartotojams, kaip prekių ir paslaugų teikėjams. Sąvo-kos: makro marketingas, mikro mar ketingas.Makro mark. Rinkos veik-lą, siekiant nukreipti prekių srautą norima linkme.Tokiu būdu,kad bū-tų patenkinta paklausa.Tai valstybi-nis požiūris.Mikro mark.– privačios organizacijos siekiančios nukreipti prekių ir paslugų srautą vartoto-jams, kad būtų tenkinama paklausa ir gaunamas pelnas.Marketingo ele- mentai: 1. mark. vykdytojai - verslo įmonės, 2. mark. objektai - į ką yra nukreipta–vartotojai,piliečiai, įmo-nės.3.rinkos sąlygos– konkurencija. Marketingas– poreikių išaiškinimo, jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimas ir įgyvendinimo proce-sas, padedantis siekti organizacijos tikslų. Marketingas orientuojasi į vartotoją į tikslą ir vadovautis siste-miniu požiūriu. Noras - kai kažko trūksta.Poveikis - tai noras,kuris tu-ri konkrečią išraišką. Paklausa - tai perkamąją galia pgrįsti poreikiai. Tai nestabilus dalykas. Priklauso-mas nuo įvairių dalykų. Paslėpta paklausa– rūkymas,maistas be cho-lesterolio.Nereguliuojama paklausa Mainai.Sandoris.Prekė save užtvir-tina pardavimo metu.Mainai– sava-noriškas pasikeitimas vertybėmis. Jie vyksta kai yra dvi pusės norinti parduoti ir norinti nupirkti. Mai-nuose kiekviena pusė siekia nau-dos.Ir kiekviena šalis turi būti įsiti-kinus, kad verta tai daryti. Sandoris –susitarimas. Atlikti prekių mainus. Prekė – tai viskas, kas gali tenkinti norus ar poreikius,būti siūloma rin-koje: pirkimui,vartotojui ir naudoji-mui.Gamintojus nuo vartotojų ski-ria atotrūkiai.Juos įveikti padeda priemonės.Rūšys:1.erdvės atotrūkis -prekės gaminimo ir vartojimo vie-ta nesutampa.2.laiko atotrūkis- pre-kė įsigyjama tada,kai patogu varto-tojui.3.suvokimo atotrūkis- vartoto-jas nenutuokia apie gaminimo prob lemas.4.nuosavybės atotrūkis.5. ver tės atotrūkis- gamintojo ir vartotojo skirtingas vertės supratimas.
Svarbiausia:gamyba,prekės kaina, paskirstymas ir rėmimas.
Verslo orientacijos samprata. Gamybos,prekės,pardavimo,mark. orientacija.Socialinė etinio mar-ketingo orientacija.Verslo orientaci jų rūšys...
Šį darbą sudaro 5643 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!