Konspektai

Marketingo tyrimų teorija egzaminui

10   (3 atsiliepimai)
Marketingo tyrimų teorija egzaminui 1 puslapis
Marketingo tyrimų teorija egzaminui 2 puslapis
Marketingo tyrimų teorija egzaminui 3 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. tama Atlikti marketingo tyrimą reiškia “įsiklausyti į pirkėjonuomonę”.Marketingo tyrimai yra labai svarbūs: projektuojant prekes ir paslaugas, geriausiai atitinkančias vartotojų poreikius;jas paskleidžiant ir reklamuojant tinkamiausiaisbūdais.Gamintojas turi:kreipti dėmesį į vartotoją, fiksuojant jam būdingus bruožus, įpročius, žinių ratą, požiūrius ir tikėjimus, poreikius ir viltis. aiškiai įsivaizduoti aplinką, kurioje gyvena jo klientas, jo gyvenimo stilių. žinoti pasaulio, kuris jį supa, pasikeitimus ir tendencijas. Praeina laikas, ir šie pasikeitimai padaro poveikį pirkėjų reikalavimams plačiam prekių ratui ir toms savybėms, kurias jie tikisi rasti prekėje Marketingo tyrimų pagrindas: MT-ų pagrindą sudaro paprastas sveikas protas. MT-ų tiksluose ir metoduose nėra nieko paslaptingo. Jei atmesim formaliąją pusę, informacijos rinkimo būdus - siekiant gauti labiau pagrįstus sprendimus, MT -ų tikslai ir metodai yra tokie patys kaip ir įvairiose gyvenimo srityse. MT-ų vertingumas slypi tame, kad jie leidžia sužinoti , kaip išvengti klaidų, o jei jos vis dėl jos padaromos – tai kaip jas aptikti ankstyvoje stadijoje ir ištaisyti su minimaliais nuostoliais. Sudėtingame ir konkurencijos perpildytame verslo pasaulyje gamintojas, informaciją turi rinkti žymiai rimčiau ir profesionaliau. Čia ir atsiranda vieta MT-ams. Jie garantuoja, kad informacija bus renkama ir analizuojama objektyviai, giliai ir moksliškai. Marketingo tyrimų metodologijavisų pirma, grindžiama, visuomenės apklausomis, kurios leidžia surinkti reikalingą informaciją. Duomenų rinkimo procese labai svarbu teisingai suformuluoti klausimus ir teisingai nustatyti, kam juos užduotiŠiandieninė pasaulinė ekonomika nulemia MT-ų būtinybę ir smulkaus verslo sektoriuje. Ir mažoms įmonėms yra būtini “orientyrai”, kuriuos gali duoti MT:tikslinių segmentų paieška;uose reikalinga produkcija;rinkos talpumo įvertinimas;rinkos tendencijų įvertinimas;prieinamos prekės kainos nustatymas ir t.t Marketingo tyrimai nebūtinai turi būti brangūs:Daugelis reikalingos informacijos jau egzistuoja. Dar dalis informacijos gali būti gauta taip pat be didelių sąnaudų, užmokant už kelių klausimų įtraukimą į didelius tyrimus arba atliekant kelis, specialiai atrinktos vartotojų auditorijos apsvarstymus. Taigi, kai kurie duomenys yra lengvai gaunami ir todėl pigūs, kiti - sunkiai gaunami ir todėl brangūs. Marketingo tyrimai - tai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2949 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
3 psl., (2949 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros konspektas
  • 3 psl., (2949 ž.)
  • Word failas 206 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Marketingo tyrimų teorija

Marketingo tyrimų teorija Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo pradmenys teorija

Marketingo pradmenys teorija Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo tyrimų reikšmė sprendimo priėmimo procesui

Marketingo tyrimų reikšmė sprendimo priėmimo procesui Rinkodara Peržiūrėti darbą

Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai

Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai Rinkodara Peržiūrėti darbą

Įmonės marketingo tyrimų projektas: UAB "Medeina"

Įmonės marketingo tyrimų projektas: UAB "Medeina" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo tyrimų reikšmė vadybai

Marketingo tyrimų reikšmė vadybai Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo medžiaga egzaminui

Marketingo medžiaga egzaminui Rinkodara Peržiūrėti darbą

Strateginio marketingo teorija

Strateginio marketingo teorija Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo tyrimų pagrindinė informacija

Marketingo tyrimų pagrindinė informacija Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo samprata, teorija

Marketingo samprata, teorija Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo teorija glaustai

Marketingo teorija glaustai Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo pagrindų teorija

Marketingo pagrindų teorija Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt