Asmeninis pardavimas – tai asmeninis bendravimas siekiant įtikinti potencialų pirkėją nupirkti siūlomą prekė.
• pardavimai.
• reikalauja didelių išlaidų.
• surasti klientų.
Prekybos agento darbo bruožai:
• atstovauja prekei ir įmonei rinkoje;
• dirba savarankiškai;
• prekybos agento atlyginimas - komisiniai;
• suteikta teisė ir galimybės naudotis piniginiu biudžetu;
• teisės į tam tikrus klientus;
• turi daug ir dažnai keliauti;
• privalo apgalvotai planuoti savo laiką.
Asmeninio pardavimo uždaviniai:
1. užsakymo gavimas;
2. užsakymo vykdymas;
3. pardavimo palaikymas.
Misionieriškas siūlymas – tai asmeniškas informacijos apie prekes pateikimas asmenims ar organizacijoms, galinčioms daryti poveikį pirkėjams.
Prekybos agentų atlyginimo mokėjimo formos:
• alga;
• komisiniai;
• mišri.
Pardavimo kvota įmonėje – tai planinė užduotis pardavimo padaliniui (darbuotojui).
1) Lankstumas darbuotojų atžvilgiu;
2) Lankstumas gaminių atžvilgiu;
3) Paprastumo principas.
KAINA – piniginė prekės vertės išraiška.
KAINA - tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu.
KAINODAROS TIKSLAI:
• Išgyvenimas;
• Pelno maksimizavimas;
• Pardavimo apimties didinimas;
• Konkurencinio pariteto išlaikymas;
• Kokybės lyderio pozicijų užėmimas.
PAKLAUSA – tai perkamąja galia pagrįsti poreikiai.
IRACIONALI PAKLAUSA – tai tokia paklausos rūšis, kai atvirkštinė prekių kainos ir paklausos priklausomybė tam tikru momentu pavirsta tiesiogine priklausomybe.
PASIŪLA - tai skirtingų prekės kiekių, kuriuos pardavėjas gali parduoti, ir prekių kainos priklausomybė.
PAKLAUSOS ELASTINGUMAS – tai paklausos pasikeitimo laipsnis, pakitus prekės kainai.
PASIŪLOS ELASTINGUMAS – tai pasiūlos pasikeitimo laipsnis, pakitus kainai.
KINTAMIEJI KAŠTAI – tai kaštai, kurie keičiasi kintat gamybos apimčiai.
PASTOVIEJI KAŠTAI – tai kaštai, kurie nesikeičia kintatnt gamybos apimčiai.
BENDRIEJI KAŠTAI= KINTAMIEJI KAŠTAI + PASTOVIEJI KAŠTAI
VIDUTINIAI KAŠTAI= BENDRIEJI KAŠTAI/ PREKIŲ KIEKIS
KAINOS NUSTATYMO METODAI:
• Orientuota į kaštus;
• Orientuota į paklausą;
• Orientuota į konkurentus.
NUOLAIDA – tai kainos sumažinimas, kurį pardavėjas suteikia pirkėjui.
NUOLAIDŲ RŪŠYS:
• Funkcinės;
• Kiekybinės;
• Mokėjimo;
• Sezoninės.
PREKIŲ ASORTIMENTO KAINŲ NUSTATYMO VARIANTAI:
• Prekių kainų lygių nustatymas;
• Papildomų prekių kainų nustatymas;
• Susijusių prekių kainų nustatymas;
• Prekių rinkinio kainos nustatymas.
NAUJŲ PREKIŲ KAINŲ NUSTATYMO VARIANTAI:
• Nustatoma aukšta kaina;
• Nustatoma žema kaina.
DISKRIMINACINIŲ KAINŲ NUSTATYMAS:
• Kaina atskirai vartotojų grupei;
• Kaina, priklausanti nuo prekės modelio;
• Kaina, priklausanti nuo vietos;
• Kaina, priklausanti nuo laiko.
RINKOJE EGZISTUOJANČIŲ PREKIŲ KAINŲ VARIANTAI:
• Žemyn slenkanti...
Šį darbą sudaro 2669 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!