Aktualumas. Marketingas - žinių ir metodų visuma (ekonomikos mokslo sritis) apie įmonės ar individo tikslų siekimą rinkos sąlygomis. Platesne prasme suprantamas kaip procesas, (susidedantis iš rinkotyros ir rinkodaros subprocesų) kurio metu įmonės ištekliai derinami su esamais arba formuojamais klientų ar vartotojų poreikiais tokiu būdu, kad tai atitiktų visų suinteresuotų šalių poreikius ir lūkesčius. Pasaulyje absoliučiai visur priimtas tarptautinis terminas „marketingas“ tapo jau įprastas ir vis dažniau vartojama lietuvių kasdieniniame gyvenime, nors jo esmė ir turinys iki šiol suprantamas dar nepakankamai, įkyriai stengiantis pakeisti jį „rinkodara“ ar „rinkotyra“. Marketingas, kaip ir informatika, iš esmės gimė ir vystėsi JAV. Žodis „marketingas“ kilęs iš anglų kalbos žodžio „market“ – rinka, turgus, tai yra vieta, kur vyksta prekių mainai. Dar tiksliau marketingo esmę nusako anglų kalbos žodžių derinys „market getting“- rinkos užkariavimas, kitaip tariant - vartotojų pritraukimas ir jų išlaikymas.
Marketingas yra įdomus ir svarbus, nes susijęs su veikla rinkoje, jis dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių (tačiau- ne vien tik jų) veiklos būdas.
Darbo tikslas – išanalizavus marketingo priemones naujų paslaugų vystyme, pateikti esminius veiksnius, įtakojančius jų taikymo galimybes.
Darbo objektas – marketingo priemonės.
1. Apibūdinti kas yra marketingas ir kam jis reiklingas, bei jo prekybinės koncepcijos ir funkcijos.
2. Išaiškinti paslaugų marketingo esmę, savybes, kokybės sampratą, bei rėmimo strategijas.
3. Išnagrinėti paslaugų marketingo komunikacijas, pardavimų skatinimą, reklamą, populiarinimą, bei asmenišką pardavimą.
4. Išnagrinėti inovacijų esmę ir sąvokas.
5. Išsiaiškinti ar aplinkos veiksniai turi įtakos inovacijų plėtrai
6. Apžvelgi produkto vystymo etapus.
7. Išnagrinėti UAB „Ida Basar“ paslaugų organizacinę strategiją.
1. MARKETINGAS
Marketingas - tai įmonių veiklos organizavimo ir valdymo sistema, kuria stengiamasi atsižvelgti į visą rinkoje vykstančių procesų kompleksą. Pasitaiko ir abstraktesnių apibrėžimų, išryškinančių ne tiek marketingo veiksmus, kiek jų pasekmes.
Marketingas - tai neapibrėžtumo mažinimo procesas, tai pirkėjo formavimas, tai paklausos ir pasiūlos balansavimo formavimas, tai vartotojų poreikių tenkinimas per mainus.
Taigi marketingą galima apibūdinti įvairiai, tačiau beveik kiekviename apibrėžime vienaip ar kitaip paminimi du momentai:
1)...
Šį darbą sudaro 6083 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!