Kursiniai darbai

Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje

9.8   (2 atsiliepimai)
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 1 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 2 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 3 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 4 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 5 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 6 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 7 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 8 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 9 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 10 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 11 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 12 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 13 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 14 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 15 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 16 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 17 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 18 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 19 puslapis
Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Baldų gamintojo UAB “Nemuno baldai” įmonės prekybos strategijos ir taktikos panaudojimas organizuojant baldų pardavimą Lietuvoje tampa šio laikmečio būtinybė, nes vykstantys pasaulyje spartūs technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia baldų gamintojus pastoviai galvoti apie naujas pardavimų galimybes ir tiksliai taikyti marketingo strategijos ir taktikos mokslo atradimus.
UAB “Nemuno baldai” prekybos įmonės strategija, tai įmonės galimybių išaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas bei strategijos parengimas. Marketingo strategija, tai ekonominis procesas, valdymo funkcijos ir gamybinė – ūkinė veikla. Visi šie komponentai tampriai surišti ir atspindi naujų automobilių pardavimo organizavimo galutinį etapą.
Strateginis valdymas - tai ilgalaikių įmonės tikslų ir būdų juos pasiekti numatymas, suplanuoto proceso kontrolė ir koregavimas. Marketingo strategijos ir taktikos funkcijų parinkimas ir įgyvendinimas praktikoje visuomet yra siejamas su galimybėmis, kurios taip pat reikalauja atskiros analizės.
Tyrimo objektas. Marketingo strategijos planavimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti marketingo strategijos organizuojant UAB “Nemuno baldai” baldų pardavimą Lietuvoje analizę, naudojantis teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei patikimumui naudoti kompleksinį šių metodų taikymą.
4. nustatyti strategijos kūrimo reikšmė Lietuvos baldų rinkai;
5. ištirti UAB “Nemuno baldai” marketingo taktiką organizuojant baldų pardavimą Lietuvoje;
6. apžvelgti baldų rinką ir perspektyvas;
7. įvertinti baldų prekybos pakilimo tendencijas;
8. nustatyti lizingo reikšmę baldų marketingui.
Darbą sudarys trys pagrindiniai skyriai ir poskyriai. Pirmas skyrius – tai analitinė darbo dalys joje bus nagrinėjami įmonės strategijos planavimo teoriniai aspektai. Antroje – tiriamojoje dalyje darbo autorius suformuluos UAB “Nemuno baldai” įmonės strategija. Trečioje dalyje, darbo autorius apžvelgs UAB “Nemuno baldai” pardavimo Lietuvoje situacija ir pateiks savo pasiūlymus.
Darbo pabaigoje bus pateiktos išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas, interneto svetainių adresai, įvairia vaizdine, technine informacija, padedančia visapusiškai suvokti marketingo strategijos reikšmę, organizuojant UAB “Nemuno baldai”pardavimo strategija Lietuvoje.
1. Marketingo strategijos formavimo teoriniai pagrindai
1.1. Strategijos svarba skatinant prekyba
Baldų rinka, atspindinti sudėtingo ir kintančio pasaulio raidą, kuri sėkmingai vystosi ir Lietuvoje. Šiandien mes matome, kaip...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10825 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. Marketingo strategijos formavimo teoriniai pagrindai 4
  • 1.1. Strategijos svarba skatinant prekyba 4
  • 1.2. Strategijos kūrimo reikšmė baldų prekybos rinkai 6
  • 1.3. UAB “Nemuno baldai” išorinės ir vidinės galimybės 8
  • 1.4. Rinkos segmentavimo koncepcija 9
  • 2. Strategijos planavimo analizės tyrimas 13
  • 2.1. Strategijos formavimo etapai 13
  • 2.1. Marketingo planavimo nuoseklumas 14
  • 2.3. Perspektyvų tyrimas 18
  • 2.4. UAB “Nemuno baldai” prekybos įmonės išorinių veiksnių analizė 19
  • 2.4. Strategijų alternatyvos 21
  • 2.3.3. Hipotetinis rinkos pasidalijimas 24
  • 2.4.“ Audi” automobilių rinkos strategijos analizė 27
  • 2.4.1.Lietuvos “Audi” naujų automobilių pardavimo strategijos tendencijos 32
  • 2.4.2. Naujųjų automobilių pardavimo dinamika 37
  • 3. Išvados ir pasiūlymai 39
  • Literatūros sąrašas 42
  • Priedai 43
  • 1 priedas 43
  • 2 Priedas 44
  • Summery 46

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
43 psl., (10825 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo kursinis darbas
  • 43 psl., (10825 ž.)
  • Word failas 973 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt