Praktikos ataskaitos

UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika

9.8   (3 atsiliepimai)
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 1 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 2 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 3 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 4 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 5 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 6 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 7 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 8 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 9 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 10 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 11 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 12 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 13 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 14 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 15 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 16 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 17 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 18 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 19 puslapis
UAB „Riestlita“ marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas specializacijos praktika 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiandieninės rinkos sąlygomis kiekviena įmonė privalo greitai ir teisingai reaguoti į išorinės aplinkos pasikeitimus bei efektyviai tenkinti vartotojų poreikius. Siekiant užtikrinti esminių pokyčių sėkmę reikia tobulai valdyti jos marketingo priemonėmis.
Vienas iš efektyvesnių būdų įmonei, norinčiai išlikti ir tęsti veiklą – konkurencinio pranašumo įgijimas taikant marketingo strategiją. Kuriant marketingo strategiją, paprastai išskiriama kokia nors problemiška, aktuali sritis: prekės ženklo valdymas, logistika, asortimento valdymas, vartotojų pasitenkinimo stebėjimas bei valdymas ir kt. Tačiau tuo pačiu, minėtos sritys yra labai aktualios kiekvienai įmonei ir negali būti pamirštos. Teisingai suformuota marketingo strategija padeda įmonei augti ir plėtoti savo veiklą.
Darbo tikslas: apibendrinti ir įvertinti marketingo veiklą įtakojančius veiksnius, formuojančius UAB „Riestlita“ marketingo kompleksą bei strategijas.
5. Išanalizuoti UAB „Riestlita“ kainų politiką ir jų pokyčius dinamiškos rinkos sąlygomis.
6. Išsiaiškinti UAB „Riestlita“ pateikimo kanalus ir ir strateginius sprendimus.
7. Pateikti UAB „Riestlita“ rėmimo veiksmų planą konkrečiai prekei ar prekių linijai.
8. Pateikti UAB „Riestlita“ veiksmų planą atsižvelgiant į įmonės tikslus.
9. Pateikti UAB „Riestlita“ tyrimo metodusir jų pritaikymo galmybes įmonės tikslams.
10. Išanalizuoti UAB „Riestlita“ tyrimo metodus ir jų pritaikymo galimybes bei informacijos rinkimą, apdorojimą, pateikimą;
11. Išanalizuoti UAB „Riestlita“ marketingo strategijos formavimą ir valdymą naujai bei esamai prekei;
12. Išanalizuoti UAB „Riestlita“ tikslinės rinkos strategijas ir jų valdymą;
13. Pateikti UAB „Riestlita“ veiksmų planą įgyvendinant pasirinktą marketingo strategiją;
14. Pateikti UAB „Riestlita“ SSGG analizę.
1. UAB „RIESTLITA“ CHARAKTERISTIKA
1.1. Bendra įstaigos charakteristika ir veikla
UAB ,,Riestlita“ įmonė įkuta 1994 07 19, Mažeikiuose Reivyčių kaime. Šiuo metu įmonėje dirba apie 70 darbuotojų, darbas vyksta pamainomis, taip pat ir šventėmis priklausomai nuo užsakymo kiekio.
Įmonės pagrindinė veikla: barankų gamyba, šviežių konditerijos gaminių, pyragaičių, sausainių gamyba, mažmeninė prekyba parduotuvėse, kučiukų, bandelių, koditerijos gaminių mažmeninė prekyba, mažmeninė prekyba kioskuose, turguose ir prekyvietėse. Produkcijos asortimentą sudaro per 120 vnt.
Gaminių ruošimo ir tiekimo vartotojams etapuose tvarkomas, laikantis Lietuvos Respublikos maisto įstatuose (priimtas seime 2001 04 04), bei kituose teisės aktuose nustatytų reikalavimų. Turi higienos ir technologijos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4970 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. UAB „RIESTLITA“ CHARAKTERISTIKA 4
  • 2. MARKETINGO APLINKOS IR JŲ ĮTAKA UAB „RIESTLITA“ SPRENDIMAMS 5
  • 2.1. UAB „Riestlita“ išorinės aplinkos analizė 5
  • 2.2. UAB „Riestlita“ vidinės aplinkos analizė 7
  • 3. UAB „RIESTLITA“ TIKSLINĖS RINKOS YPATUMAI IR VARTOTOJŲ ELGSENĄ LEMIANTYS VEIKSNIAI 9
  • 4. UAB „RIESTLITA“ MARKETINGO KOMPLEKSO STRATEGIJA 10
  • 4.1. UAB „Riestlita“ prekių (paslaugų) gyvavimo ciklas ir marketingo strateginiai sprendimai..10
  • 4.2. UAB“Riestlita“ prekių (paslaugų) kainų politika ir jų pokyčiai dinamiškos rinkos sąlygomis 10
  • 4.3. UAB“Riestlita“ prekių (paslaugų) pateikimo kanalai ir strateginiai sprendimai 11
  • 4.4. UAB „Riestlita“ rėmimo veiksmų planas konkrečiai prekei ar prekių linijai 12
  • 5. MARKETINGO VEIKSMŲ PLANAS ATSIŽVELGIANT Į UAB „RIESTLITA“ TIKSLUS 15
  • 6. MARKETINGO TYRIMO METODAI IR JŲ PRITAIKYMO GALIMYBĖS UAB „RIESTLITA“ TIKSLAMS 16
  • 7. UAB „RIESTLITA“ MARKETINGO STRATEGIJOS FORMAVIMAS IR VALDYMAS NAUJAI BEI ESAMAI PREKEI 19
  • 8. UAB „RIESTLITA“ TIKSLINĖS RINKOS STRATEGIJOS IR JŲ VALDYMAS 20
  • 9. UAB „RIESTLITA“ VEIKSMŲ PLANAS ĮGYVENDINANT PASIRINKTĄ MARKETINGO STRATEGIJĄ 21
  • 10. UAB „RIESTLITA“ ANALIZĖ IR MARKETINGO STRATEGINIAI SPRENDIMAI VYKDANT KOMERCINĘ VEIKLĄ 22
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS 23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (4970 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo praktikos ataskaita
  • 22 psl., (4970 ž.)
  • Word failas 220 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią praktikos ataskaitą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt