Šiandieninės rinkos sąlygomis kiekviena įmonė privalo greitai ir teisingai reaguoti į išorinės aplinkos pasikeitimus bei efektyviai tenkinti vartotojų poreikius. Siekiant užtikrinti esminių pokyčių sėkmę reikia tobulai valdyti jos marketingo priemonėmis.
Vienas iš efektyvesnių būdų įmonei, norinčiai išlikti ir tęsti veiklą – konkurencinio pranašumo įgijimas taikant marketingo strategiją. Kuriant marketingo strategiją, paprastai išskiriama kokia nors problemiška, aktuali sritis: prekės ženklo valdymas, logistika, asortimento valdymas, vartotojų pasitenkinimo stebėjimas bei valdymas ir kt. Tačiau tuo pačiu, minėtos sritys yra labai aktualios kiekvienai įmonei ir negali būti pamirštos. Teisingai suformuota marketingo strategija padeda įmonei augti ir plėtoti savo veiklą.
Darbo tikslas: apibendrinti ir įvertinti marketingo veiklą įtakojančius veiksnius, formuojančius UAB „Riestlita“ marketingo kompleksą bei strategijas.
5. Išanalizuoti UAB „Riestlita“ kainų politiką ir jų pokyčius dinamiškos rinkos sąlygomis.
6. Išsiaiškinti UAB „Riestlita“ pateikimo kanalus ir ir strateginius sprendimus.
7. Pateikti UAB „Riestlita“ rėmimo veiksmų planą konkrečiai prekei ar prekių linijai.
8. Pateikti UAB „Riestlita“ veiksmų planą atsižvelgiant į įmonės tikslus.
9. Pateikti UAB „Riestlita“ tyrimo metodusir jų pritaikymo galmybes įmonės tikslams.
10. Išanalizuoti UAB „Riestlita“ tyrimo metodus ir jų pritaikymo galimybes bei informacijos rinkimą, apdorojimą, pateikimą;
11. Išanalizuoti UAB „Riestlita“ marketingo strategijos formavimą ir valdymą naujai bei esamai prekei;
12. Išanalizuoti UAB „Riestlita“ tikslinės rinkos strategijas ir jų valdymą;
13. Pateikti UAB „Riestlita“ veiksmų planą įgyvendinant pasirinktą marketingo strategiją;
14. Pateikti UAB „Riestlita“ SSGG analizę.
1. UAB „RIESTLITA“ CHARAKTERISTIKA
1.1. Bendra įstaigos charakteristika ir veikla
UAB ,,Riestlita“ įmonė įkuta 1994 07 19, Mažeikiuose Reivyčių kaime. Šiuo metu įmonėje dirba apie 70 darbuotojų, darbas vyksta pamainomis, taip pat ir šventėmis priklausomai nuo užsakymo kiekio.
Įmonės pagrindinė veikla: barankų gamyba, šviežių konditerijos gaminių, pyragaičių, sausainių gamyba, mažmeninė prekyba parduotuvėse, kučiukų, bandelių, koditerijos gaminių mažmeninė prekyba, mažmeninė prekyba kioskuose, turguose ir prekyvietėse. Produkcijos asortimentą sudaro per 120 vnt.
Gaminių ruošimo ir tiekimo vartotojams etapuose tvarkomas, laikantis Lietuvos Respublikos maisto įstatuose (priimtas seime 2001 04 04), bei kituose teisės aktuose nustatytų reikalavimų. Turi higienos ir technologijos...
Šį darbą sudaro 4970 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!