Temos aktualumas. Naujųjų automobilių ( AUDI markės ) įmonės prekybos strategijos ir taktikos panaudojimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje tampa šio laikmečio būtinybė, nes vykstantys pasaulyje spartūs technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia automobilių pardavimo organizatorius pastoviai galvoti apie naujas pardavimų galimybes ir tiksliai taikyti marketingo strategijos ir taktikos mokslo atradimus.
Audi naujų automobilių prekybos įmonės strategija, tai įmonės galimybių išaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas bei strategijos parengimas. Marketingo strategija, tai ekonominis procesas, valdymo funkcijos ir gamybinė – ūkinė veikla. Visi šie komponentai tampriai surišti ir atspindi naujų automobilių pardavimo organizavimo galutinį etapą.
Strateginis valdymas - tai ilgalaikių įmonės tikslų ir būdų juos pasiekti numatymas, suplanuoto proceso kontrolė ir koregavimas. Marketingo strategijos ir taktikos funkcijų parinkimas ir įgyvendinimas praktikoje visuomet yra siejamas su galimybėmis, kurios taip pat reikalauja atskiros analizės.
Tyrimo objektas. Marketingo strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti marketingo strategijos ir taktikos organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje analizę, naudojantis teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei patikimumui naudoti kompleksinį šių metodų taikymą.
4. nustatyti strategijos kūrimo reikšmė automobilių rinkai;
5. ištirti Audi marketingo taktiką organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje;
6. apžvelgti automobilių rinką ir perspektyvas;
7. įvertinti automobilių prekybos pakilimo tendencijas;
8. nustatyti lizingo reikšmę automobilių marketingui.
Darbą sudarys trys pagrindiniai skyriai ir poskyriai. Pirmas skyrius – tai analitinė darbo dalys joje bus nagrinėjami įmonės strategijos planavimo teoriniai aspektai. Antroje – tiriamojoje dalyje darbo autorius suformuluos naujųjų automobilių Audi įmonės strategija. Trečioje dalyje, darbo autorius apžvelgs naujų automobilių pardavimo Lietuvoje situacija ir pateiks savo pasiūlymus. Darbo pabaigoje bus pateiktos išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas, interneto svetainių adresai, įvairia vaizdine, technine informacija, padedančia visapusiškai suvokti marketingo strategijos reikšmę, organizuojant naujų automobilių pardavimo strategija Lietuvoje.
1. STRATEGIJOS FORMAVIMO TEORINIAI ASPEKTAI
1.1 Strategijos svarba skatinant naujų automobilių prekyba
Automobilių rinka, atspindinti sudėtingo ir kintančio pasaulio raidą, kuri sėkmingai vystosi ir Lietuvoje. Šiandien...
Šį darbą sudaro 11652 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!