Diplominiai darbai

Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje

9.6   (2 atsiliepimai)
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 1 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 2 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 3 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 4 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 5 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 6 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 7 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 8 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 9 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 10 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 11 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 12 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 13 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 14 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 15 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 16 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 17 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 18 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 19 puslapis
Įėjimo į rinką strategija ir taktika organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Profesionalus įėjimo į rinką strategijos ir taktikos panaudojimas organizuojant naujų automobilių pardavimą Lietuvoje tampa šio laikmečio būtinybė, nes vykstantys pasaulyje spartūs technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia automobilių pardavimo organizatorius pastoviai galvoti apie naujas pardavimų galimybes ir tiksliai taikyti įėjimo į rinką strategijos ir taktikos mokslo atradimus. Marketingas, kaip ir kitos mokslo šakos remiasi daugeliu mokslų žiniomis: valdymo, ekonomikos, statistikos, psichologijos, sociologijos teorijomis, matematika ir modeliavimo metodais, įvairiomis informacinėmis sistemomis. Kitos mokslo žinios ir metodai marketinge pasitarnauja pagrindiniam tikslui – vartotojų poreikių tenkinimui.
Įėjimo į rinką strategija - tai įdomus ir patrauklus procesas, nes niekas neturi tokio didelio ir nuolatinio poveikio įmonei bei jos veiklai, kaip numatoma jos ateities plėtros kryptis ir strategijos įgyvendinimo sprendimai. Įėjimo į rinką strategija, tai įmonės galimybių išaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas bei strategijos parengimas. Įėjimo į rinką strategija, tai ekonominis procesas, valdymo funkcijos ir gamybinė – ūkinė veikla. Visi šie komponentai tampriai surišti ir atspindi naujų automobilių pardavimo organizavimo galutinį etapą. Strateginis valdymas - tai ilgalaikių įmonės tikslų ir būdų juos pasiekti numatymas, suplanuoto proceso kontrolė ir koregavimas. Įėjimo į rinką strategijos ir taktikos funkcijų parinkimas ir įgyvendinimas praktikoje visuomet yra siejamas su galimybėmis, kurios taip pat reikalauja atskiros analizės.
Taktika - tai strategijos įgyvendinimas planuojant, vykdant ir koreguojant kasdieninius įmonės veiksmus. Įėjimo į rinką strateginis planas aprėpia ilgą įmonės veiklos laikotarpį, kuriame sunku smulkiai numatyti visas detales, sunku paskirstyti kasdienines užduotis įmonės padaliniams ar atskiriems darbuotojams. Todėl reikalingas trumpalaikis planas, kuris vadinamas taktiniu. Taktinis planavimas - tai trumpalaikių įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas, tam tikros strateginio plano atkarpos detalizavimas. Kadangi taktinis planavimas yra trumpalaikis, kartais planavimo, planų vykdymo ir kontrolės veiksmai susipina ir išskirti atskirai taktinio planavimo veiklą tampa gana sunku. Tokiu atveju nagrinėjamas ne tiek taktinis tam tikros veiklos planavimas, kiek jos taktinis valdymas (arba tiesiog - valdymas).
Automobilių rinka, atspindinti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 20987 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. Įėjimo į rinką situacijos analizė 4
  • 1.1. Rinkos analizė 4
  • 1.2. Konkurencijos rinkoje analizė 5
  • 1.3. ES plėtros įtaka Baltijos šalių Lengvųjų automobilių pardavimo rinkos atvirumui 6
  • 2. Įėjimo į rinka barjerų teoriniai aspektai 8
  • 2.1. Įėjimo į rinka barjerų samprata 8
  • 2.2.Išskirtinio platinimo ir išskirtinio pirkimo derinimo pavyzdys 10
  • 2.3.Išskirtinio pirkėjo paskyrimas 11
  • 2.4.Pasirinktinis platinimas 12
  • 2.4.1.Lengvųjų automobilių rinkos uždarymas 15
  • 2.4.2.Kiekybinio pasirinktinio platinimas 17
  • 2.4.3.Išskirtinis tiekimas 19
  • 2.4.4.Susiejimas kaip rinkos barjeras 22
  • 2.5.Rekomenduojamos ir maksimalios perpardavimo kainos 25
  • 3. Įėjimo į rinką barjerų tyrimas 26
  • 3.1. ĮĖJIMO Į RINKĄ STRATEGIJOS IR TAKTIKOS FORMAVIMAS 26
  • 3.2. ĮĖJIMO Į RINKĄ STRATEGIJA IR JOS PLANAVIMAS 33
  • 3.2.1. Įėjimo į rinką strategija 33
  • 3.2.2. Įėjimo į rinką strateginis planavimas 37
  • 3.3. Automobilių rinkos geografijos strategijos 49
  • 3.4. Įėjimo į lengvųjų automobilių rinka barjerų reikšmė automobilių rinkai 54
  • 3.4.1.Visuomeniniai muitų kaštai (gerovės nuostoliai) 59
  • Išvados 62
  • Literatūra 63

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
67 psl., (20987 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo diplominis darbas
  • 67 psl., (20987 ž.)
  • Word failas 919 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt