Diplominiai darbai

Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje

10   (3 atsiliepimai)
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 1 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 2 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 3 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 4 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 5 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 6 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 7 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 8 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 9 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 10 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 11 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 12 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 13 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 14 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 15 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 16 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 17 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 18 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 19 puslapis
Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Paslaugų tinklinės rinkodaros uždavinys - rasti budus ir priemones, padedančias sumažinti paslaugos teikimo klaidu ir daryti įtaką geram kokybės vertinimui. Tam reikalingi deramai 'apgalvoti ir parengti tyrimai, padedantys apčiuopti kokybės spragas. Anketinės apklausos arba interviu su vartotojais (prieš paslaugos teikimą, teikimo metu ir po paslaugos), paslaugų viešbučio ir pačios paslaugos įvaizdžio tyrimai, skundų ir pageidavimų analizė, mistiniai vartotojai - tai tik keletas paslaugos kokybės tyrimo būdų.
Tyrimo objektas. Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti tinklinės rinkodaros strategijos organizuojant “Lineja ” viešbučio veiklą Lietuvoje analizę.
Tyrimo metodai – darbe naudojamasi sisteminės analizės logikos, loginės ir sisteminės analizės metodais, teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei patikimumui naudoti kompleksinį šių metodų taikymą.
5. ištirti “Lineja ” viešbučio tinklinės rinkodaros taktiką organizuojant apgyvendinimo paslaugų tiekimą Lietuvoje;
Darbą sudarys trys pagrindiniai skyriai ir poskyriai.
Pirmas skyrius – tai analitinė darbo dalys joje bus nagrinėjami įmonės personalo ir tinklinės rinkodaros strategijos planavimo teoriniai aspektai. Kadangi paslaugu įmonėje labai svarbu vaidmenį vaidiną personalas tai autorius didelį dėmesį skirs personalo problemai organizuojant “Lineja ” rinkodara.
Antroje – tiriamojoje dalyje darbo autorius suformuluos “Lineja ” viešbučio įmonės strategija.
Trečioje dalyje, darbo autorius apžvelgs “Lineja ” viešbučio pardavimo Lietuvoje situacija sąrašas, interneto svetainių adresai, įvairia vaizdine, technine informacija, padedančia visapusiškai ir pateiks savo pasiūlymus.
Darbo pabaigoje bus pateiktos išvados ir pasiūlymai, literatūros suvokti tinklinės rinkodaros strategijos reikšmę ir personalo vaidmenį ją įgyvendinat, organizuojant “Lineja ” viešbučio pardavimo strategija Lietuvoje.
1. Tinklinio marketingo strategijos pagrindiniai pricipai
1.1. Tinklinio marketingo samprata
Tinklinė organizacija - tai tarpusavyje susijusių specifinę kompetenciją turinčių ekonominių subjektų (savarankiškų organizacijų) koalicija, kurios veikla vertės kūrimo sistemoje grindžiama ne hierarchine kontrole, o horizontaliais ryšiais ir abipuse priklausomybe; ši sistema lemia narių vaidmenis ir atsakomybę (Ravi, Kotler, 1999).
Tai bendriausias tinklo apibrėžimas, atskleidžiantis organizacijų kooperacijos esmę. Tinklų įvairovė lemia skirtingus požiūrius į tinklą, taigi ir plačią sampratų amplitudę.
Pavyzdžiui, tie...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 16905 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. Tinklinio marketingo strategijos pagrindiniai pricipai 4
  • 1.1. Tinklinio marketingo samprata 4
  • 1.2.Tinklo valdymo funkcijų ypatumai 7
  • 1.2.1.Marketingo ypatumai 7
  • 1.2.2.Įgytas patyrimas, kokybė, rinkos dalis ir pelnas 9
  • 1.2.3.Vietos ir ženklo marketingas 10
  • 1.3.Tinklo veiklos kontrolė 14
  • 2.Tinklų tipai ir plėtros analizė 17
  • 2.1.Tinklų tipai 17
  • 2.2.Tinklo plėtotė 18
  • 2.3.Viešbučio paslaugų teikimo vietų ir pasiūlos deriniai 19
  • 2.1.Apgyvendinimo viešbučių tinklo paslaugų komplekso analizė 24
  • 2.2.Apgyvendinimo paslaugos gyvavimo ciklas 28
  • 2.2.1.Apgyvendinimo paslaugos kokybė ir jos veiksniai 30
  • 2.2.3.Pardavimų skatinimas 32
  • 3.Tinklo Lineja praktinė analizė 33
  • 3.1.Lietuvos turizmo ir apgyvendinimo paslaugų rinkos apžvalga 33
  • 3.2. Viešbučio viešbučių tinklo paslaugų rėmimas 39
  • 2.2.1.Reklama 39
  • 3.2.2.Tinklo populiarinimas ir asmeninis pardavimas 40
  • 3.2.3.Žodinės rekomendacijos 41
  • 3.3.Viešbučio viešbučių tinklo paslaugų praktinė analizė 42
  • 3.3.1. Nagrinėjamos įmonės tikslinė orientacija 43
  • 3.1.2. Vartotojų analizė 44
  • 3.4.Paslaugos diferenciacija 47
  • 3.4. Viešbučio “Lineja” strateginė pozicija rinkoje 54
  • Išvados 57
  • Literatūra 59

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
58 psl., (16905 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo diplominis darbas
  • 58 psl., (16905 ž.)
  • Word failas 419 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt