Paslaugų tinklinės rinkodaros uždavinys - rasti budus ir priemones, padedančias sumažinti paslaugos teikimo klaidu ir daryti įtaką geram kokybės vertinimui. Tam reikalingi deramai 'apgalvoti ir parengti tyrimai, padedantys apčiuopti kokybės spragas. Anketinės apklausos arba interviu su vartotojais (prieš paslaugos teikimą, teikimo metu ir po paslaugos), paslaugų viešbučio ir pačios paslaugos įvaizdžio tyrimai, skundų ir pageidavimų analizė, mistiniai vartotojai - tai tik keletas paslaugos kokybės tyrimo būdų.
Tyrimo objektas. Tinklinės rinkodaros strategijos planavimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti tinklinės rinkodaros strategijos organizuojant “Lineja ” viešbučio veiklą Lietuvoje analizę.
Tyrimo metodai – darbe naudojamasi sisteminės analizės logikos, loginės ir sisteminės analizės metodais, teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei patikimumui naudoti kompleksinį šių metodų taikymą.
5. ištirti “Lineja ” viešbučio tinklinės rinkodaros taktiką organizuojant apgyvendinimo paslaugų tiekimą Lietuvoje;
Darbą sudarys trys pagrindiniai skyriai ir poskyriai.
Pirmas skyrius – tai analitinė darbo dalys joje bus nagrinėjami įmonės personalo ir tinklinės rinkodaros strategijos planavimo teoriniai aspektai. Kadangi paslaugu įmonėje labai svarbu vaidmenį vaidiną personalas tai autorius didelį dėmesį skirs personalo problemai organizuojant “Lineja ” rinkodara.
Antroje – tiriamojoje dalyje darbo autorius suformuluos “Lineja ” viešbučio įmonės strategija.
Trečioje dalyje, darbo autorius apžvelgs “Lineja ” viešbučio pardavimo Lietuvoje situacija sąrašas, interneto svetainių adresai, įvairia vaizdine, technine informacija, padedančia visapusiškai ir pateiks savo pasiūlymus.
Darbo pabaigoje bus pateiktos išvados ir pasiūlymai, literatūros suvokti tinklinės rinkodaros strategijos reikšmę ir personalo vaidmenį ją įgyvendinat, organizuojant “Lineja ” viešbučio pardavimo strategija Lietuvoje.
1. Tinklinio marketingo strategijos pagrindiniai pricipai
1.1. Tinklinio marketingo samprata
Tinklinė organizacija - tai tarpusavyje susijusių specifinę kompetenciją turinčių ekonominių subjektų (savarankiškų organizacijų) koalicija, kurios veikla vertės kūrimo sistemoje grindžiama ne hierarchine kontrole, o horizontaliais ryšiais ir abipuse priklausomybe; ši sistema lemia narių vaidmenis ir atsakomybę (Ravi, Kotler, 1999).
Tai bendriausias tinklo apibrėžimas, atskleidžiantis organizacijų kooperacijos esmę. Tinklų įvairovė lemia skirtingus požiūrius į tinklą, taigi ir plačią sampratų amplitudę.
Pavyzdžiui, tie...
Šį darbą sudaro 16905 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!