Paslaugų marketingo tobulinimo uždavinys - rasti budus ir priemones, padedančias sumažinti paslaugos teikimo klaidu ir daryti įtaką geram kokybės vertinimui. Tam reikalingi deramai 'apgalvoti ir parengti tyrimai, padedantys apčiuopti kokybės spragas. Anketinės apklausos arba interviu su vartotojais (prieš paslaugos teikimą, teikimo metu ir po paslaugos), paslaugų organizacijos ir pačios paslaugos įvaizdžio tyrimai, skundų ir pageidavimų analizė, mistiniai vartotojai - tai tik keletas paslaugos kokybės tyrimo būdų.
Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų marketingą, kadangi paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. Tokią tendenciją nulėmė daugelis priežasčių. Paslauga yra specifinė prekė, nors ir turi daugelį paprastos prekės požymių. Ji nėra pirmo būtinumo prekė – poreikių tenkinimo piramidėje yra aukštesniame lygmenyje nei maistas, būstas ar drabužiai. Tačiau paslaugų poreikis vis didėja, nes: auga bendra produktų masė ir didėja bendras asortimentas, didėja gyvenimo intensyvumas, auga visuomenės išsivystymo lygis.
Temos aktualumas. Profesionalus marketingo strategijos ir taktikos panaudojimas organizuojant viešbučio veikla tampa šio laikmečio būtinybė, nes vykstantys pasaulyje spartūs ekonominiai, konkurenciniai, technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia paslaugų verslo atstovus verčia pastoviai galvoti apie naujas paslaugų tiekimo galimybes ir tiksliai taikyti marketingo strategijos ir taktikos mokslo atradimus.
Darbo naujumas. Marketingas, kaip ir kitos mokslo šakos remiasi daugeliu mokslų žiniomis: valdymo, ekonomikos, statistikos, psichologijos, sociologijos teorijomis, matematika ir modeliavimo metodais, įvairiomis informacinėmis sistemomis. Kitos mokslo žinios ir metodai marketinge pasitarnauja pagrindiniam tikslui – vartotojų poreikių tenkinimui.
Tyrimo objektas. Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Viktorija” paslaugų pardavimą.
Darbo tikslas – išanalizuoti marketingo tobulinimo galimybes viešbutyje “Viktorija”.
Darbo metodai. Organizuojant viešbučio “Viktorija” paslaugų marketingo tobulinimą buvo naudojamasi teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais t.y. sisteminės ir loginės analizė teorinės literatūros sistemine analizė. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei patikimumui naudoti kompleksinį šių metodų taikymą.
Daugumas mokslininkų ir praktikų vieningai sutaria, kad rasti naujų paslaugų ar esamų paslaugų atnaujinimo idėjų nesunku. Tačiau jas įgyvendinti nelengva. Dažnai tai brangiai kainuojantis procesas,...
Šį darbą sudaro 13158 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!