Diplominiai darbai

Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 1 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 2 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 3 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 4 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 5 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 6 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 7 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 8 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 9 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 10 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 11 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 12 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 13 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 14 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 15 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 16 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 17 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 18 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 19 puslapis
Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio paslaugų pardavimą 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Paslaugų marketingo tobulinimo uždavinys - rasti budus ir priemones, padedančias sumažinti paslaugos teikimo klaidu ir daryti įtaką geram kokybės vertinimui. Tam reikalingi deramai 'apgalvoti ir parengti tyrimai, padedantys apčiuopti kokybės spragas. Anketinės apklausos arba interviu su vartotojais (prieš paslaugos teikimą, teikimo metu ir po paslaugos), paslaugų organizacijos ir pačios paslaugos įvaizdžio tyrimai, skundų ir pageidavimų analizė, mistiniai vartotojai - tai tik keletas paslaugos kokybės tyrimo būdų.
Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų marketingą, kadangi paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. Tokią tendenciją nulėmė daugelis priežasčių. Paslauga yra specifinė prekė, nors ir turi daugelį paprastos prekės požymių. Ji nėra pirmo būtinumo prekė – poreikių tenkinimo piramidėje yra aukštesniame lygmenyje nei maistas, būstas ar drabužiai. Tačiau paslaugų poreikis vis didėja, nes: auga bendra produktų masė ir didėja bendras asortimentas, didėja gyvenimo intensyvumas, auga visuomenės išsivystymo lygis.
Temos aktualumas. Profesionalus marketingo strategijos ir taktikos panaudojimas organizuojant viešbučio veikla tampa šio laikmečio būtinybė, nes vykstantys pasaulyje spartūs ekonominiai, konkurenciniai, technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia paslaugų verslo atstovus verčia pastoviai galvoti apie naujas paslaugų tiekimo galimybes ir tiksliai taikyti marketingo strategijos ir taktikos mokslo atradimus.
Darbo naujumas. Marketingas, kaip ir kitos mokslo šakos remiasi daugeliu mokslų žiniomis: valdymo, ekonomikos, statistikos, psichologijos, sociologijos teorijomis, matematika ir modeliavimo metodais, įvairiomis informacinėmis sistemomis. Kitos mokslo žinios ir metodai marketinge pasitarnauja pagrindiniam tikslui – vartotojų poreikių tenkinimui.
Tyrimo objektas. Marketingo tobulinimo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Viktorija” paslaugų pardavimą.
Darbo tikslas – išanalizuoti marketingo tobulinimo galimybes viešbutyje “Viktorija”.
Darbo metodai. Organizuojant viešbučio “Viktorija” paslaugų marketingo tobulinimą buvo naudojamasi teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais t.y. sisteminės ir loginės analizė teorinės literatūros sistemine analizė. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei patikimumui naudoti kompleksinį šių metodų taikymą.
Daugumas mokslininkų ir praktikų vieningai sutaria, kad rasti naujų paslaugų ar esamų paslaugų atnaujinimo idėjų nesunku. Tačiau jas įgyvendinti nelengva. Dažnai tai brangiai kainuojantis procesas,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 13158 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1.Paslaugų marketingo ypatumus sąlygojantys veiksniai 5
  • 1.1.Menkos paslaugų diferenciacijos galimybės 5
  • 1.2.Paslaugų marketingo specialistų veikimo aplinkos specifiškumas 6
  • 1.3.Paslaugų marketingo kompleksas 7
  • 1.4.Paslaugų savybės 9
  • 1.5.Papildomos paslaugos (prekės) 11
  • 1.6.Paslaugų pasiūlos modeliai 11
  • 1.7.Vartotojo dalyvavimo prielaidos, funkcijos ir formos 14
  • 1.8.Vartotojo dalyvavimo formos ir jų charakteristikos 16
  • 1.Viešbučio naujų paslaugų ypatumus sąlygojantys veiksniai 17
  • 1.1.Menkos paslaugų diferenciacijos galimybės 17
  • 1.2.Paslaugų specialistų veikimo aplinkos specifiškumas 18
  • 1.3.Viešbučio paslaugų marketingo kompleksas 19
  • 2.Viešbučio papildomų paslaugų rinkodaros ypatumai 21
  • 2.1.Paslaugų savybės 21
  • 2.2.Papildomos paslaugos (prekės) 23
  • 2.3.Papildomų paslaugų pasiūlos modeliai 24
  • 2.4.Vartotojo dalyvavimo prielaidos, funkcijos ir formos 26
  • 2.5.Vartotojo dalyvavimo formos ir jų charakteristikos 28
  • 2.Viešbučio papildomų paslaugų rinkodaros ypatumai 34
  • 2.1.Paslaugų savybės 34
  • 2.2.Papildomos paslaugos (prekės) 36
  • 2.3.Papildomų paslaugų pasiūlos modeliai 37
  • 2.4.Vartotojo dalyvavimo prielaidos, funkcijos ir formos 39
  • 2.5.Vartotojo dalyvavimo formos ir jų charakteristikos 41
  • 3.Viešbučio paslaugų praktinė analizė 47
  • Išvados 49
  • Literatūra 51

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
49 psl., (13158 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo diplominis darbas
  • 49 psl., (13158 ž.)
  • Word failas 382 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt