Turizmas, kaip ir viešbučių verslas yra viena iš pirmaujančių, bei dinamiškiausių pasaulinės ekonomikos ūkio šakų, kuri už itin spartų vystymąsi buvo pripažinta pasauliniu šimtmečio fenomenu.
Turizmas, kaip ūkio šaka, tai ne tik turizmo agentūrų veikla – tai visa paslaugų industrija – transporto sistema, apgyvendinimas, maitinimas, pramogų organizavimas. Turizmo vystymasis teigiamai veikia ir pasaulinės ekonomikos ūkio šakų augimą – transporto, ryšių, statybos, žemės ūkio. Tad turizmą galima laikyti socialinio – ekonominio vystymosi katalizatoriumi.
Nedaug yra ūkio šakų, kurios būtų tiek priklausomos nuo pasaulio ekonominės bei politinės situacijos ir nuo atskirų ūkio šakų veiklos tam tikroje šalyje ar zonoje. Tai, kad turizmas yra tarptautinis verslas, padeda jo vystymuisi, kadangi jis ne taip stipriai veikiamas atskirų zonų ekonominių problemų. Tačiau siekti pripažinimo tarptautinėje rinkoje yra sunkiau, kadangi višbučių ir turizmo verslas veikiamas ne vienos šalies ekonominių bei kultūrinių faktorių. Kitas labai svarbus veiksnys vystant veiklą tarptautinėje rinkoje yra šalies politinis bei ekonominis įvaizdis pasaulyje, kurio viena organizacija pakeisti negali, o nuo to labai priklauso šio pobūdžio verslo sėkmė.
Kaip matome turizmo agentūros ir viešbučio bendradarbiavimas yra itin sudėtingas procesas, kurio metu būtina atsižvelgti į eilę faktorių. Vykstant pasaulinei globalizacijai verslo organizavimas, bei valdymas tampa dar sunkesnis. Tad norint užtikrinti sėkmingą agentūros ir viešbučio partnerystę būtinas kruopštus veiklos planavimas.
Šiandien Lietuvoje turizmas tampa labai svarbi šalies ekonomikos dalis, turinti sąlygas bei galimybes augti. Lietuvoje iš turizmo gautos pajamos sudaro apie 5 % bendro šalies produkto, 10 % eksporto ir sukuria 75 000 darbo vietų. Tačiau tarptautinis turizmas Lietuvoje naujas verslas atsiradęs Lietuvai atkūrus Nepriklausomybę, dar nėra verslo organizavimo tradicijų, tad turizmo agentūros susiduria su eile problemų stabdančių jų vystymąsi. Pirma dažnai itin aktyvus bendradarbiavimo palaikymas reikalauja didelių finansinių išlaidų, antra – Lietuvos kompanijomis nevisada pasitikima kaip tarptautinėmis.
Tema: Viešbučio „Reval Hotel Lietuva“ ir turizmo agentūrų tinklo „West Express“ bedradarbiavimo veiklos tobulinimo galimybės.
Viešbutis neišnaudoja visų komunikacijos kanalų. Esant krizei mažėja...
Šį darbą sudaro 8960 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!