XX a. pabaigoje atsiradęs internetas tapo populiaria komunikavimo forma, kuri dažnu atveju pakeičia net realų bendravimą. Per pastarąjį dešimtmetį internetas pakeitė daugelį verslo sričių. Nerasime nei vienos įmonės, kuri vienaip ar kitaip nefigūruotų internetinėje erdvėje: rekvizitų kataloguose, nuosavos internetinės svetainės, reklaminių skydelių reklama, Facebook ar Google reklama. Visos įmonės turi tą patį tikslą - pasiekti kiek įmanomą platesnę, tikslinę auditoriją, su kiek įmanoma mažesnėmis sąnaudomis.
Dėl tokių savybių kaip 24/7 pasiekiamumas, tarptautiškumas, interaktyvumas, sąlyginis pigumas ir greitumas, reklaminių pranešimų nukreipimas tikslinei vartotojų grupei, internetinė reklama tampa itin populiari ir pritraukia vis daugiau verslo subjektų.
Viena iš populiariausių internetinės reklamos formų Lietuvoje – internetinės svetainės, kuriose skelbiama informaciją apie įmonę, jos vykdomą veiklą, prekes ar paslaugas. Tačiau internetinės svetainės turėjimas įmonei dar negarantuoja norimo rezultato – potencialių vartotojų dėmesio. Svarbiausia užduotis – užtikrinti svetainės lankomumą.
Tyrimo tikslas – ištirti i įvertinti visas UAB „Lidl Lietuva“ reklamos formas internete.
4. Išnagrinėti UAB „Lidl Lietuva“ reklamos internete priemones.
1. reklamos samprata ir tikslai
Jau nuo neatmenamų laikų žmonės keičiasi prekėmis ir paslaugomis. Pirmaisiais evoliucijos metais vyko mainų procesas, dabar mes perkam ir parduodam. Nei vienas iš mūsų neįsivaizduoja savo gyvenimo be pirkimo ir pardavimo. Verslininkai ir pirkėjai pareigoti „kovoti“ vienas su kitu dėl žemesnių kainų, didesnių pirkimų/pardavimų, gerų atsiliepimų ir t.t. Išplito ir išpopuliarėjo reklama, kuri kaip tik ir siekė sukurti kuo efektyvesnes pardavimo strategijas ir pritraukti kuo daugiau potencialių vartotojų.
Nors žodį „reklama“ girdime kasdien, tačiau ne kiekvienas galime apibūdinti, ką tiksliai šis žodis reiškia ir kiek veiksmų apima. Internetinė reklama – tai tiesioginės reklamos forma, kai naudojantis internetu sukuriamas tiesioginis ryšys tarp pirkėjo ir pardavėjo. Pagrindinis internetinės reklamos atsiradimo veiksnys yra internetas. Internetas siūlo verslui puikias galimybes. Mažesnių įmonių rinka, prieš tai buvusi tik lokali, interneto dėka gali būti bet kuriame pasaulio krašte. Internetas, nuo pirminės žinučių perdavimo paslaugos, išplėtojo puikią terpę produktų ar paslaugų pardavimui bei reklamai.
Marketingo...
Šį darbą sudaro 2396 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!