Referatai

Reklama internete: UAB ,,Lidl Lietuva“ įmonės atvejis

9.6   (2 atsiliepimai)
Reklama internete: UAB ,,Lidl Lietuva“ įmonės atvejis 1 puslapis
Reklama internete: UAB ,,Lidl Lietuva“ įmonės atvejis 2 puslapis
Reklama internete: UAB ,,Lidl Lietuva“ įmonės atvejis 3 puslapis
Reklama internete: UAB ,,Lidl Lietuva“ įmonės atvejis 4 puslapis
Reklama internete: UAB ,,Lidl Lietuva“ įmonės atvejis 5 puslapis
Reklama internete: UAB ,,Lidl Lietuva“ įmonės atvejis 6 puslapis
Reklama internete: UAB ,,Lidl Lietuva“ įmonės atvejis 7 puslapis
Reklama internete: UAB ,,Lidl Lietuva“ įmonės atvejis 8 puslapis
Reklama internete: UAB ,,Lidl Lietuva“ įmonės atvejis 9 puslapis
Reklama internete: UAB ,,Lidl Lietuva“ įmonės atvejis 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

XX a. pabaigoje atsiradęs internetas tapo populiaria komunikavimo forma, kuri dažnu atveju pakeičia net realų bendravimą. Per pastarąjį dešimtmetį internetas pakeitė daugelį verslo sričių. Nerasime nei vienos įmonės, kuri vienaip ar kitaip nefigūruotų internetinėje erdvėje: rekvizitų kataloguose, nuosavos internetinės svetainės, reklaminių skydelių reklama, Facebook ar Google reklama. Visos įmonės turi tą patį tikslą - pasiekti kiek įmanomą platesnę, tikslinę auditoriją, su kiek įmanoma mažesnėmis sąnaudomis.
Dėl tokių savybių kaip 24/7 pasiekiamumas, tarptautiškumas, interaktyvumas, sąlyginis pigumas ir greitumas, reklaminių pranešimų nukreipimas tikslinei vartotojų grupei, internetinė reklama tampa itin populiari ir pritraukia vis daugiau verslo subjektų.
Viena iš populiariausių internetinės reklamos formų Lietuvoje – internetinės svetainės, kuriose skelbiama informaciją apie įmonę, jos vykdomą veiklą, prekes ar paslaugas. Tačiau internetinės svetainės turėjimas įmonei dar negarantuoja norimo rezultato – potencialių vartotojų dėmesio. Svarbiausia užduotis – užtikrinti svetainės lankomumą.
Tyrimo tikslas – ištirti i įvertinti visas UAB „Lidl Lietuva“ reklamos formas internete.
4. Išnagrinėti UAB „Lidl Lietuva“ reklamos internete priemones.
1. reklamos samprata ir tikslai
Jau nuo neatmenamų laikų žmonės keičiasi prekėmis ir paslaugomis. Pirmaisiais evoliucijos metais vyko mainų procesas, dabar mes perkam ir parduodam. Nei vienas iš mūsų neįsivaizduoja savo gyvenimo be pirkimo ir pardavimo. Verslininkai ir pirkėjai pareigoti „kovoti“ vienas su kitu dėl žemesnių kainų, didesnių pirkimų/pardavimų, gerų atsiliepimų ir t.t. Išplito ir išpopuliarėjo reklama, kuri kaip tik ir siekė sukurti kuo efektyvesnes pardavimo strategijas ir pritraukti kuo daugiau potencialių vartotojų.
Nors žodį „reklama“ girdime kasdien, tačiau ne kiekvienas galime apibūdinti, ką tiksliai šis žodis reiškia ir kiek veiksmų apima. Internetinė reklama – tai tiesioginės reklamos forma, kai naudojantis internetu sukuriamas tiesioginis ryšys tarp pirkėjo ir pardavėjo. Pagrindinis internetinės reklamos atsiradimo veiksnys yra internetas. Internetas siūlo verslui puikias galimybes. Mažesnių įmonių rinka, prieš tai buvusi tik lokali, interneto dėka gali būti bet kuriame pasaulio krašte. Internetas, nuo pirminės žinučių perdavimo paslaugos, išplėtojo puikią terpę produktų ar paslaugų pardavimui bei reklamai.
Marketingo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2396 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. REKLAMOS SAMPRATA IR TIKSLAI 4
  • 2. REKLAMŲ KLASIFIKACIJOS 5
  • 3. INTERNETINĖS REKLAMOS SAMPRATA IR SPECIFIKA 6
  • 4. INTERNETINĖS REKLAMOS PRIEMONĖS ĮMONĖJE UAB ,,LIDL LIETUVA“ 8
  • IŠVADOS 10
  • LITERATŪROS IR INFORMACIJOS ŠALTINIAI 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
11 psl., (2396 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo referatas
  • 11 psl., (2396 ž.)
  • Word failas 38 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt