Kursiniai darbai

Reklama, jos ypatumai

9.4   (2 atsiliepimai)
Reklama, jos ypatumai 1 puslapis
Reklama, jos ypatumai 2 puslapis
Reklama, jos ypatumai 3 puslapis
Reklama, jos ypatumai 4 puslapis
Reklama, jos ypatumai 5 puslapis
Reklama, jos ypatumai 6 puslapis
Reklama, jos ypatumai 7 puslapis
Reklama, jos ypatumai 8 puslapis
Reklama, jos ypatumai 9 puslapis
Reklama, jos ypatumai 10 puslapis
Reklama, jos ypatumai 11 puslapis
Reklama, jos ypatumai 12 puslapis
Reklama, jos ypatumai 13 puslapis
Reklama, jos ypatumai 14 puslapis
Reklama, jos ypatumai 15 puslapis
Reklama, jos ypatumai 16 puslapis
Reklama, jos ypatumai 17 puslapis
Reklama, jos ypatumai 18 puslapis
Reklama, jos ypatumai 19 puslapis
Reklama, jos ypatumai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šio šimtmečio pradžoje beveik visų Europos ir Amerikos firmų pagrindas buvo gamybos specialistai. Gamybos žynovai ir specialistai buvo svarbiausi žmonės. Jie planavo visą firmos strategiją ir taktiką. Firmų pajėgumas ir gamybos apimtis augo. 1929 metais susidarė tokia situacija, kai prekių pasiūla pralenkė paklausą. Kilo ekonominė krizė, ir firmoms sunkiau sekesi parduoti savo produkciją. Todėl išaugo paklausą butent tokiems žmonems, kurie žinojo, kaip prekę pateikti klientui, išskirdami jos privalumus. Būtent tada reklama įgijo savo dabartinę reikšmę.
Laikotarpis nuo Didžiosios depresijos iki maždaug 1960-ųjų metų vadinamas "pardavėjų era". Sekančoje po jos "vartotojo eroje" reklamos reikšmė dar labiau išaugo, nes vartotojas tapo dar išrankesniu. Atsirado daug įstatymų, ginančių ir apsaugojančių jų teises. Taip pat atsirado įstatymų, ribojančių reklamą. Reklama įšėjo iš laukinio kapitalizmo epochos ir tapo labiau civilizuota.
Lietuvoje reklamai teko praeiti tokią pat evoliuciją kaip ir Vakaruose bet per žymiai trumpesnį laiką, nes ji jau remdavosi Vakarų patirtimi. Galima pasakyti, kad mes jau gyvenome "vartotojų eroje".
Atsirado daug reklamos agentūrų, laikraščiuose ir žurnaluose skiriama daug vietos reklamai, nes tai tapo pagrindiniu jų pragyvenimo šaltiniu. Tokia pat situacija susiklostė ir Lietuvos televizijoje. Firmoms, tam kad surasti savo rinką tarp vartotojų teko reklamuotis. Iš pradžių tai buvo labai panašu į reklamą, kuria Vakarai turėjo 30-40 metais. Turėjo čia įtaką ir atitinkamas technikos lygis.
Didėjant su laiku investicijoms į Lietuvos rinką, tobulėjo ir reklamos šaka. Lietuvoje padaryta reklama vis mažiau skyriasi nuo kitų savo kokybe ir profesianalumu, nes prie darbo atsisedo jau patirusieji specialistai.
Ir gal kai kuriems reklama atrodo nereikalingas mokslas dabartinėje Lietuvoje. Bet jei norime sekmingai prekiauti su Vakarais - šis dalykas labai mums reikalingas.
Todėl norečiau apžvelgti reklamos praeitį, dabartines pagrindines tendencijas, šiandien esamus reklamos priemones, ju įpatumus ir ypač norečiau, kad po šio darbo skaitimo atsirastu tvirtas įsitikinimas, kad reklama yra kelias į Vakarų ir Rytų rinkas.
Didžiulė reikšmė reklamos istorijoje užima 1450 metai, kai Gutenberge buvo išrastas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 9690 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys . 2
  • 1.Įvadas 3
  • 2.Reklamos esmė
  • 2.1 Reklamos praeitis ir šiolaikinės reklamos formavimas 4
  • 2.2 Reklamos esmė ir vaidmuo . 6
  • 2.3 Reklamos kaip proceso sudėtis .. 8
  • 2.4 Reklamos funkcijos 10
  • 2.5 Reklamos tikslų formulavimas . 11
  • 3.Reklamos ypatumai
  • 3.1 Reklamos biudžetas . 12
  • 3.2 Reklamos priemonių parinkimas . 15
  • 3.3 Reklamos priemonės 17
  • 3.3.1 Spaudos reklama 18
  • 3.3.2 Spausdintos reklamos priemonės 20
  • 3.3.3 Radijo reklama . 21
  • 3.3.4 Televizijos reklama 22
  • 3.3.5 Kino reklama . 23
  • 3.3.6 Pašto reklama 24
  • 3.3.7 Vitrinų reklama 26
  • 3.3.8 Lauko (išorinė) reklama . 28
  • 3.3.9 Reklama ant transporto priemonių . 29
  • 3.3.10 Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas .. 30
  • 3.3.11.Foto reklama .. 31
  • 3.3.12 Šviesos reklama . 32
  • 3.3.13 Demonstracinė reklama .. 33
  • 3.3.14 Reklaminiai suvenyrai 34
  • 4.Išvados .. 35
  • Literaturos sąrašas . 36

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
36 psl., (9690 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo kursinis darbas
  • 36 psl., (9690 ž.)
  • Word failas 203 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt