Referatai

Kaip reklama veikia jutimo organus ir pirkimo įpročius?

10   (3 atsiliepimai)
Kaip reklama veikia jutimo organus ir pirkimo įpročius? 1 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklama mus supa visur: televizijoje, internete, spaudoje, gatvėje, parduotuvėje. Vienas svarbiausių jos uždavinių - įtikinti, manipuliuoti ir paskatinti įsigyti konkrečią prekę. Tam, kad šiuos tikslus būtų galima įgyvendinti efektyviai, pasitelkiami įvairūs triukai.
Labai dažnai manipuliuojama per jutimo organus, taip suformuojant tam tikrus pirkimo įpročius, kurie yra palankūs pardavėjui. Pirmiausia panagrinėkime, kaip reklama veikia akis.Visiems žinoma, kad spalvos ir jų kontrastai turi ypatingą ir galingą poveikį. Būtent tuo ir pasinaudoja reklamų kūrėjai. Spalvos veikia mūsų emocijas – kiekviena spalva turi savo emociją. Žalia yra susijusi su gamta, natūralumu, todėl dažnai naudojama reklamuojant ekologiškus produktus. Raudona yra siejama su energija, todėl siekiant atitinkamai paveikti potencialų pirkėją šią spalvą gali pasitelkti energinių gėrimų, žaidimų, automobilių, sportinių prekių reklamose. Geltona asocijuojasi su džiaugsmu, laime, energija. Ši spalva dažnai naudojama vaikų, laisvalaikio prekėms reklamuoti. Kadangi geltona yra labai ryški, ja pažymima svarbiausia informacija. Be kita ko, akcijos, nuolaidos dažniausiai ryškinamos būtent geltonai. Mėlyna yra dangaus, jūros spalva. Ji raminanti, simbolizuojanti pasitikėjimą, ištikimybę. Įvairių atspalvių mėlyna naudojama mineralinio vandens, valymo priemonių, oro gaiviklių reklamose. Ši spalva tarsi leidžia sukurti gaivos, švaros, lengvumo įspūdį ir jausmą. Visgi įmonės, siekiančios atrodyti solidžiai, neretai pasitelkia juodą spalvą, kuri turi skelbti apie įmonės eleganciją, kokybę ir galią....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 403 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
1 psl., (403 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo referatas
  • 1 psl., (403 ž.)
  • Word failas 14 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt