Įmonės paslaugų arba prekių kainodaros sprendimai - teisus kelias įmonės veiklos sėkmei arba šios įmonės žlugimui. Įtakojantys faktoriai kuriais nustatoma įmonės paslaugų ar prekių kainodara dažniausiai būna sudėtinė įvairios tuo metu turimos nevienareikšmiškos informacijos rinkinys, vadovaujamasi ekonominiais principais ir kasdieniniu pragmatizmu.
Kainodara iš kitos pusės, turi nebejotiną įtaką ekonomikos principams – principams tarp paklausos ir pasiūlos. Prisiminat paklausos ir pasiūlos ir paklauso dėsnį, kuriame teigiama; krintat kainoms, paklausa didėja, nes, pirma atsiranda pirkėjų, galinčių prekę įpirkti, antra, kainų mažėjimas skatina tą patį pirkėją pirkti daugiau prekės vienetų.
Nepaisant kainodaros efekto visuminiam įmonės gyvavimui, pačiai kainodaros strategijai nėra teikiama tiek reikšmės kaip kitoms įmonės strategijos vietoms, kaip reklamai, investiciniams projektams. Todėl įmonės kainodaros vadybininkai, dažniausiai susiduria su taktinėmis kliūtimis nustatant įmonės kainodaros metodus.
Turint omeny kainodaros sprendimų svarbą, šiame darbe bus siekiama rasti optimaliausia paslaugų kainos metodo nustatymo. Bus ieškoma kainodaros taikymo praktikos, kurios pagalba bus galima paveikti rinką, kaip įrankiu rinkodariniams veiksmams. Šis darbas padės vadybininkams išvystyti ir įdiegti kainodaros strategiją, kur vienas iš elementų yra kaina, rasti ir įgyti įmonei konkurencinį pranašumą.
Šio darbo tikslas surasti tokią įmonės kainodaros strategiją, kuriuos pagalba būtų galima minimizuoti nuolaidų taikymą ir suteikti vadybininkams būdus veiksnios kainodaros taikymui. Darbe keliami uždaviniai išsiaiškinti kaip prekių ar paslaugų kainodaros sprendimai gali būti pritaikomi kintančiomis rinkos aplinkybėms ir galimybėms ir kaip įmonė turėtų reaguoti konkurentų atsakomuosius veiksmus.
Darbo objektas – įmonės kainodara kaip marketingo komplekso elementas.
Darbo tikslas – išanalizuoti kainodaros svarba su marketingo komplekso elementu.
Be to, konkretus kainos tam tikru momentu lygis priklauso nuo gamybinių jėgų, rinkos išsivytimo, jos segmentiškumo ir sektoriškumo; nuo tarpinio ir galutinio vartojimo; nuo to, kiek ir kokių agentų veikia rinkoje. Konkrečios prekės kaina gali priklausyti ir nuo neekonominių veiksnių, pavyzdžiui, nuo valstybės požiūrio į tam tikrų prekių gamybą bei realizavimą (dotacijų sistema, lengvatiniai mokesčiai, muitai ir t.t.). taigi kainodara yra visų kainą formuojančių bei psichologinių, socialinių,...
Šį darbą sudaro 9981 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!