Anksčiau gamintojai neturėjo problemų realizuoti savo produkciją, nes paklausa buvo didesnė už pasiūlą. Tačiau augant pramonės produktyvumui atsirado viršprodukcija, t.y. pasiūla peraugo paklausą. Dėl šios priežasties rinka pasikeitė iš „gamintojų rinkos“ į „vartotojų rinką“. Gamintojai keitė orientaciją iš „kaip parduoti tai, ką pagaminome“... į „kaip gaminti tai, ką pirks.
Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų marketingą, kadangi paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. Tokią tendenciją nulėmė daugelis priežasčių. Paslauga yra specifinė prekė, nors ir turi daugelį paprastos prekės požymių. Ji nėra pirmo būtinumo prekė – poreikių tenkinimo piramidėje yra aukštesniame lygmenyje nei maistas, būstas ar drabužiai. Tačiau paslaugų poreikis vis didėja, nes: • auga bendra produktų masė ir didėja bendras asortimentas, • didėja gyvenimo intensyvumas, • auga visuomenės išsivystymo lygis. Paklausa paslaugoms didėja. O jeigu yra paklausa, atsiranda ir pasiūla bei konkurencija tarp paslaugų teikėjų. Didžiausias ginklas konkurencinėje kovoje yra marketingo priemonių išmanymas.
Šio darbo tikslas : atlikti McDonald's paslaugų įmonės marketingo komplekso analizę ir parengti jo tobulinimo siūlomų marketingo sprendimų aprašą.
• McDonald's paslaugų įmonės marketingo tikslų ir uždavinių nustatymas bei tikslinės rinkos parinkimas.
• Siūlomo McDonald's paslaugų įmonės marketingo komplekso elementų aprašo sudarymas.
1. Trumpa McDonald's paslaugų sektoriaus apžvalga: nacionalinis ir globalus aspektas
Kauno apskritis dėl sulėtėjusių plėtros tempų ir netgi tam tikrų sričių nuosmukio dar lindi Vilniaus ir Klaipėdos apskričių šešėlyje. Tačiau geros investicijų augimo perspektyvos, įtvirtintas švietimo sektorius, kvalifikuota darbo jėga, stipri ekonominė infrastruktūros bazė ir palanki geografinė padėtis teikia vilčių, kad ši apskritis išlaikys savo pozicijas tarp pirmaujančiųjų.
Iš beveik 15.000 praėjusių metų pradžioje Kauno apskrityje veikusių ūkio subjektų beveik 40% įmonių dirba prekybos sektoriuje. Jų pardavimai sudaro daugiau kaip pusę visų verslo įmonių apyvartos.
Didmeninės prekybos įmonių palyginti daug, tačiau daugelis iš jų smulkios. Todėl jų finansiniai rodikliai pastebimos įtakos visai didmeninės prekybos šakai nedaro. Reikšmingesnė yra mažmeninė prekyba. Prekybos, restoranų ir kitų maitinimo įmonių apyvarta apskrityje...
Šį darbą sudaro 4711 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!