PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS ........................................................................................................
LENTELIŲ SĄRAŠAS ...........................................................................................................
ĮVADAS ...................................................................................................................................
1. TEORINIAI INTEGRUOTŲ MARKETINGO KOMUNIKACIJŲ ASPEKTAI ........
1.1. Marketingo komunikacijų samprata ..............................................................................
1.2. Integruoto marketingo komunikacijų samprata .............................................................
1.3. Integruotos marketingo komunikacijos komplekso apžvalga .......................................
1.3.1. Reklama ..............................................................................................................
1.3.2. Pardavimo skatinimas .........................................................................................
1.3.3. Asmeninis pardavimas ........................................................................................
1.3.4. Ryšiai su visuomene ...........................................................................................
1.3.5. Įmon÷s įvaizdis ...................................................................................................
1.3.6. Vartotojų žodin÷s rekomendacijos .....................................................................
2. TEORINIAI INTEGRUOTOS MARKETINGO KOMUNIKACIJOS
PLANAVIMO ASPEKTAI ....................................................................................................
2.1. Marketingo komunikacijos planavimo proceso modelių apžvalga ..............................
2.2. Integruoto marketingo komunikacijos planavimo procesas .........................................
7
7
10
15
18
22
24
28
30
35
37
38
41
3. TURIZMO AGENTŪROS „AKADEMINöS KELIONöS“ INTEGRUOTO
MARKETINGO KOMUNIKACIJŲ KAMPANIJOS PLANO PARENGIMAS .............
3.1. Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ charakteristika ir veiklos analiz÷ ...........
3.1.1. Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ makroaplinkos analiz÷ ................
3.1.2. UAB „Akademin÷s kelion÷s“ rinkos analiz÷ ....................................................
3.1.3. Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ konkurentų analiz÷ ......................
3.1.4. UAB „Akademin÷s kelion÷s“ teikiamų paslaugų vartotojų analiz÷ .................
3.2. IMK programos formavimas UAB „Akademin÷s kelion÷s“ ......................................
3.2.1. Reklama ............................................................................................................
3.2.2. Pardavimų skatinimas .......................................................................................
3.2.3. Asmeninis pardavimas ......................................................................................
3.2.4. Ryšiai su visuomene .........................................................................................
3.3. Biudžeto pasiskirstymo apžvalga 2006 m. ..................................................................
3.4. Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ IMK plano tobulinimas .........................
46
46
48
49
52
55
56
57
59
60
61
61
62
IŠVADOS.................................................................................................................................
LITERATŪROS SĄRAŠAS ..................................................................................................
SUMMARY .............................................................................................................................
PRIEDAS .................................................................................................................................
66
68
71
72
4
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1 pav. Komunikacijos proceso elementai ........................................................................................8
2 pav. Tradicinio ir integruoto marketingo skirtumai...........................................................................11
3 pav. Integruota marketingo komunikacija...................................................................................13
4 pav. Marketingo komplekso sud÷tin÷s dalys ..............................................................................15
5 pav. Marketingo komunikacijos proceso modelis pagal Pickton ir Broderick (2001) ...............39
6 pav. Marketingo komunikacijos planavimo procesas pagal Ch. Fill...........................................40
7 pav. Integruoto marketingo komunikacijos planavimo procesas pagal Pickton ir Broderick.....42
8 pav. Integruoto marketingo komunikacijos planavimo procesas pagal Ch. Fill.........................43
9 pav. Turizmo agentūra „Akademin÷s kelion÷s“ organizacin÷ valdymo struktūra......................47
10 pav. Reklamos išlaidų 2006 metais procentinis pasiskirstymas................................................61
11 pav. UAB „Akademin÷s kelion÷s“ tikslų hierarchija................................................................63
LENTELIŲ SĄRAŠAS
1 lentel÷ Marketingo komunikacijų apibr÷žimai..............................................................................9
2 lentel÷ Integruoto marketingo komunikacijų apibr÷žimai...........................................................11
3 lentel÷ Klasikinių ir integruotos marketingo komunikacijos priemonių savybių palyginimas....14
4 lentel÷ Integruotos marketingo komunikacijos planavimo procesas............................................37
5 lentel÷ Marketingo komunikacijos planavimo procesas...............................................................38
6 lentel÷ Integruotos marketingo komunikacijos planavimo procesas............................................41
7 lentel÷ Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ teikiamos paslaugos....................................50
8 lentel÷ Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ tikslų ir uždavinių hierarchija.....................51
9 lentel÷ Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ ir konkurentų paslaugų kainos....................53
10 lentel÷ Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ ir konkurentų palyginimas pagal...
Šį darbą sudaro 18738 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!