Kursiniai darbai

Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas

9.6   (2 atsiliepimai)
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 1 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 2 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 3 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 4 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 5 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 6 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 7 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 8 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 9 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 10 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 11 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 12 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 13 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 14 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 15 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 16 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 17 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 18 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 19 puslapis
Turizmo agentūros "Akademines kelionės" integruoto marketingo komplekso parengimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS ........................................................................................................
LENTELIŲ SĄRAŠAS ...........................................................................................................
ĮVADAS ...................................................................................................................................
1. TEORINIAI INTEGRUOTŲ MARKETINGO KOMUNIKACIJŲ ASPEKTAI ........
1.1. Marketingo komunikacijų samprata ..............................................................................
1.2. Integruoto marketingo komunikacijų samprata .............................................................
1.3. Integruotos marketingo komunikacijos komplekso apžvalga .......................................
1.3.1. Reklama ..............................................................................................................
1.3.2. Pardavimo skatinimas .........................................................................................
1.3.3. Asmeninis pardavimas ........................................................................................
1.3.4. Ryšiai su visuomene ...........................................................................................
1.3.5. Įmon÷s įvaizdis ...................................................................................................
1.3.6. Vartotojų žodin÷s rekomendacijos .....................................................................
2. TEORINIAI INTEGRUOTOS MARKETINGO KOMUNIKACIJOS
PLANAVIMO ASPEKTAI ....................................................................................................
2.1. Marketingo komunikacijos planavimo proceso modelių apžvalga ..............................
2.2. Integruoto marketingo komunikacijos planavimo procesas .........................................
7
7
10
15
18
22
24
28
30
35
37
38
41
3. TURIZMO AGENTŪROS „AKADEMINöS KELIONöS“ INTEGRUOTO
MARKETINGO KOMUNIKACIJŲ KAMPANIJOS PLANO PARENGIMAS .............
3.1. Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ charakteristika ir veiklos analiz÷ ...........
3.1.1. Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ makroaplinkos analiz÷ ................
3.1.2. UAB „Akademin÷s kelion÷s“ rinkos analiz÷ ....................................................
3.1.3. Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ konkurentų analiz÷ ......................
3.1.4. UAB „Akademin÷s kelion÷s“ teikiamų paslaugų vartotojų analiz÷ .................
3.2. IMK programos formavimas UAB „Akademin÷s kelion÷s“ ......................................
3.2.1. Reklama ............................................................................................................
3.2.2. Pardavimų skatinimas .......................................................................................
3.2.3. Asmeninis pardavimas ......................................................................................
3.2.4. Ryšiai su visuomene .........................................................................................
3.3. Biudžeto pasiskirstymo apžvalga 2006 m. ..................................................................
3.4. Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ IMK plano tobulinimas .........................
46
46
48
49
52
55
56
57
59
60
61
61
62
IŠVADOS.................................................................................................................................
LITERATŪROS SĄRAŠAS ..................................................................................................
SUMMARY .............................................................................................................................
PRIEDAS .................................................................................................................................
66
68
71
72
4
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1 pav. Komunikacijos proceso elementai ........................................................................................8
2 pav. Tradicinio ir integruoto marketingo skirtumai...........................................................................11
3 pav. Integruota marketingo komunikacija...................................................................................13
4 pav. Marketingo komplekso sud÷tin÷s dalys ..............................................................................15
5 pav. Marketingo komunikacijos proceso modelis pagal Pickton ir Broderick (2001) ...............39
6 pav. Marketingo komunikacijos planavimo procesas pagal Ch. Fill...........................................40
7 pav. Integruoto marketingo komunikacijos planavimo procesas pagal Pickton ir Broderick.....42
8 pav. Integruoto marketingo komunikacijos planavimo procesas pagal Ch. Fill.........................43
9 pav. Turizmo agentūra „Akademin÷s kelion÷s“ organizacin÷ valdymo struktūra......................47
10 pav. Reklamos išlaidų 2006 metais procentinis pasiskirstymas................................................61
11 pav. UAB „Akademin÷s kelion÷s“ tikslų hierarchija................................................................63
LENTELIŲ SĄRAŠAS
1 lentel÷ Marketingo komunikacijų apibr÷žimai..............................................................................9
2 lentel÷ Integruoto marketingo komunikacijų apibr÷žimai...........................................................11
3 lentel÷ Klasikinių ir integruotos marketingo komunikacijos priemonių savybių palyginimas....14
4 lentel÷ Integruotos marketingo komunikacijos planavimo procesas............................................37
5 lentel÷ Marketingo komunikacijos planavimo procesas...............................................................38
6 lentel÷ Integruotos marketingo komunikacijos planavimo procesas............................................41
7 lentel÷ Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ teikiamos paslaugos....................................50
8 lentel÷ Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ tikslų ir uždavinių hierarchija.....................51
9 lentel÷ Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ ir konkurentų paslaugų kainos....................53
10 lentel÷ Turizmo agentūros „Akademin÷s kelion÷s“ ir konkurentų palyginimas pagal...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 18738 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
70 psl., (18738 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo kursinis darbas
  • 70 psl., (18738 ž.)
  • PDF dokumentas 530 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt