Diplominiai darbai

Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje

9.4   (3 atsiliepimai)
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 1 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 2 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 3 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 4 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 5 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 6 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 7 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 8 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 9 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 10 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 11 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 12 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 13 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 14 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 15 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 16 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 17 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 18 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 19 puslapis
Marketingo komplekso tobulinimas ir taktika organizuojant UAB „Vilniaus duona“ produkcijos pardavimą Lietuvoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pastaruoju metu Lietuvoje marketingui skiriamas vis didesnis dėmesys ne tik stambiose, bet ir vidutinėse ar net smulkiose verslo įmonėse. Ir tai nėra atsitiktinumas, o daugiau neišvengiama būtinybė išlikti nuožmios verslo konkurencijos pasaulyje, kuomet rungiamasi ne tik tarp tos pačios rūšies prekių, bet varžomasi dėl bendro vartotojų dėmesio, pinigų, kurie yra ganėtinai riboti. Tik praktikos dėka lietuvių verslininkai gebėjo pajausti sąryšį tarp pardavimų apimčių bei iš to sekančio pelno rodiklio ir reklamos, būtinumo palaikyti asmeninius santykius su vartotojais bei rūpintis bendru įmonės prestižu. Todėl aišku, kodėl vis daugiau firmų vadinasi ne savininkų vardais, o sugalvotu, ne retai net abstrakčiu, įmonės pavadinimu, stengiasi sukurti įmonės firminį ženklą, stilių, rūpinasi specifiniais šūkiais, rengia įvairius konkursus ir akcijas, dalyvauja labdaros renginiuose. Ne nuošalyje rėmimo, kaip vieno pagrindinių šiuolaikinio lietuviško marketingo įrankių, lieka ir Interneto erdvės bei galimybių panaudojimas.
Savaime suprantamas, jog didėjant marketingo paslaugų paklausai, auga ir jų pasiūla. Daugėja ne tik literatūros bibliotekų, knygynų lentynose, skirtų marketingo planavimų (taktinio ir strateginio) aprašymams, studijoms, bet ir įvairioms konsultacinėms įmonėms. Tačiau tokių specifinių verslo įmonių paslaugomis gali naudotis dažnai tik didelės, stambią apyvartą vykdančios įmonės. Tuo tarpu smulkieji verslininkai marketingo planavimu gali pasirūpinti ir patys. Tokiu būdu jis bus realesnis, be to, reikiamą rezultatą bus galima pasiekti su minimalesnėmis išlaidomis, kurių konsultacinei verslo įmonei tektų pakloti kelis ar net kelias dešimtis kartų daugiau.
Šis darbas kaip tik ir skirtas esminės marketingo įrankių gamos- marketingo plano rengimo etapų eiliškumui, nuoseklumui ir juose pateikiamai informacijai analizuoti ir aprašyti. Rengiant darbą naudotasi ne tik lietuvių autorių knygomis ir kita literatūra (straipsniais, žurnalais). Tiesa, reikėtų iškart pastebėti, jog didelių skirtumų tarp lietuvių ir užsienio autorių aptikti nepavyko. Kiek skiriasi marketingo plano eiliškumas, tačiau pati planavimo esmė yra tokia pati. Antra vertus, vargu ar šį kartą lietuviams reikėtų išradinėti tai, ką pasaulyje naudoja jau ne vieną dešimtmetį.
Tyrimo objektas. Marketingo komplekso tobulinimas ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 15344 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. UAB „Vilniaus duona“ marketingo komplekso elementų teoriniai aspektai 4
  • 1.1. Marketingo planavimo samprata 4
  • 1.2. Marketingo komplekso strateginio planavimo reikšmė 5
  • 1.2. Marketingo kompleksas 8
  • 1.3. Kainos ir sąnaudų esmė ir funkcijos 15
  • 2. UAB “Vilniaus duona” marketingo komplekso analizė 25
  • 2.1.UAB “Vilniaus duona” charakteristika 25
  • 2.2. Rinkos, kurioje veikia UAB „Vilniaus duona“ trumpas apibūdinimas 27
  • 2.3. UAB „Vilniaus duona“ prekės kainos nustatymo principai 28
  • 2.3.1 UAB „Vilniaus duona“ „Šeimininkės duonos“ kainos kalkuliavimas 28
  • 2.3.2 UAB „Vilniaus duona“ „Šeimininkės duonos“ pardavimo vartotojui kainos nustatymas 29
  • 2.4. UAB „Vilniaus duona“ marketingo komplekso strategija 35
  • 2.4.1. UAB “Vilniaus duona” SWOT analizė 44
  • 3. Marketingo komplekso efektyvumo tyrimas 47
  • 3.1. Perspektyvų tyrimas 47
  • 3.2. Strategijų alternatyvos 48
  • 3.3. Marketingo kompleksas pagal tikslinę rinką 51
  • 3.3.1. Konkuravimo būdo strategija 52
  • 3.3.2.Marketingo strategija pagal marketingo komplekso elementus 53
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI 57
  • LITERATŪRA 59
  • 1. Priedas, Anketa 61

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
68 psl., (15344 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo diplominis darbas
  • 68 psl., (15344 ž.)
  • Word failas 597 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt