Diplominiai darbai

“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje

9.8   (2 atsiliepimai)
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 1 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 2 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 3 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 4 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 5 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 6 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 7 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 8 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 9 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 10 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 11 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 12 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 13 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 14 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 15 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 16 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 17 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 18 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 19 puslapis
“Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Tinklinio marketingo strategijos ir taktikos panaudojimas organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje tampa šio laikmečio būtinybė, nes vykstantys pasaulyje spartūs technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia tinklinio marketingo pardavimo organizatorius pastoviai galvoti apie naujas pardavimų galimybes ir tiksliai taikyti marketingo strategijos ir taktikos mokslo atradimus.
Biologiškai aktyvių maisto priedų rinka, atspindinti sudėtingo ir kintančio pasaulio raidą, kuri sėkmingai vystosi ir Lietuvoje. Šiandien mes matome, kaip per 11 Lietuvos nepriklausomybės metų išaugo tinklinio marketingo kompanijų verslas, kokį jis įgavo tarptautinį mąstą.
Biologiškai aktyvių maisto priedų pardavėjai norėdami pasiekti tikslą, turi mąstyti strategiškai, turi žinoti, kada pradėti strateginius pakeitimus. Jie privalo atidžiai stebėti vidinę ir išorinę aplinkas, gerai pažinti savo verslą, operatyviai spręsti strateginių pakeitimų įdiegimą. Biologiškai aktyvių maisto priedų realizacijos planavimas gali būti apibūdinamas tiesiog kaip mąstymo procesas, kuris skatina tikslingai kurti ir sudaryti programas konkrečiam tikslui siekti. Biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimo strategija yra biologiškai aktyvių maisto priedų pardavėjų vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti, todėl tinkamas strategijos biologiškai aktyvių maisto priedų sukūrimas reikalauja tikslių priemonių ir būdų pardavimo paskirčiai ir tikslams pasiekti.
Taigi šios priežastys, paskatinusios mane pasirinkti ir analizuoti tinklinio marketingo strategiją ir taktiką organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje, pažymi mano darbo temos aktualumą ir daro ją svarbia reikšminga ir reikalinga.
Tyrimo objektas. “Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti tinklinio marketingo strategijos ir taktikos organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje analizę, naudojantis teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei patikimumui naudoti kompleksinį šių metodų taikymą.
3. atskleisti tinklinio marketingo strategijos planavimo ypatumus;
4. apžvelgti biologiškai aktyvių maisto priedų rinkos geografijos strategijas;
5. nustatyti strategijos kūrimo reikšmė biologiškai aktyvių maisto priedų rinkai;
6. ištirti tinklinio marketingo taktiką organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų Lietuvoje;
I. Situacijos analizė
1.1. Trumpa įmonės charakteristika
Šiame darbe bus nagrinėjama farmacinės kompanijos “Vision International...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8673 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • I. Situacijos analizė 3
  • 1.1. Trumpa įmonės charakteristika 3
  • 1.2. Įmonės vadinių ir išorinių veiksnių analizė 6
  • 1.3. Įmonės veiklos analizė pagal “4P” 10
  • 1.4. SWOT analizė 16
  • II. Tyrimo metodika 17
  • 2.1. Tinklinio marketingo samprata 17
  • 2.2. Tinklinio marketingo programos ypatumai 19
  • III. Tyrimai ir jų rezultatai 24
  • 3.1. Platintojų teisės ir pareigos 24
  • 3.2. Rinkodaros planas 25
  • 3.3. Produkcijos pateikimas 27
  • 3.4. Darbas kitose tinklinio marketingo kompanijose 29
  • 3.4. Tinklinio marketingo kompanijos klientų aptarnavimo strategijos analizė 31
  • 3. 5.Tinklinio marketingo kompanijos drausmės užtikrinimo priemonės 32
  • Išvados 34
  • Literatūra 37

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
38 psl., (8673 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo diplominis darbas
  • 38 psl., (8673 ž.)
  • Word failas 972 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt