Temos aktualumas. Tinklinio marketingo strategijos ir taktikos panaudojimas organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje tampa šio laikmečio būtinybė, nes vykstantys pasaulyje spartūs technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia tinklinio marketingo pardavimo organizatorius pastoviai galvoti apie naujas pardavimų galimybes ir tiksliai taikyti marketingo strategijos ir taktikos mokslo atradimus.
Biologiškai aktyvių maisto priedų rinka, atspindinti sudėtingo ir kintančio pasaulio raidą, kuri sėkmingai vystosi ir Lietuvoje. Šiandien mes matome, kaip per 11 Lietuvos nepriklausomybės metų išaugo tinklinio marketingo kompanijų verslas, kokį jis įgavo tarptautinį mąstą.
Biologiškai aktyvių maisto priedų pardavėjai norėdami pasiekti tikslą, turi mąstyti strategiškai, turi žinoti, kada pradėti strateginius pakeitimus. Jie privalo atidžiai stebėti vidinę ir išorinę aplinkas, gerai pažinti savo verslą, operatyviai spręsti strateginių pakeitimų įdiegimą. Biologiškai aktyvių maisto priedų realizacijos planavimas gali būti apibūdinamas tiesiog kaip mąstymo procesas, kuris skatina tikslingai kurti ir sudaryti programas konkrečiam tikslui siekti. Biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimo strategija yra biologiškai aktyvių maisto priedų pardavėjų vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti, todėl tinkamas strategijos biologiškai aktyvių maisto priedų sukūrimas reikalauja tikslių priemonių ir būdų pardavimo paskirčiai ir tikslams pasiekti.
Taigi šios priežastys, paskatinusios mane pasirinkti ir analizuoti tinklinio marketingo strategiją ir taktiką organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje, pažymi mano darbo temos aktualumą ir daro ją svarbia reikšminga ir reikalinga.
Tyrimo objektas. “Vision” įmonės veikla organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti tinklinio marketingo strategijos ir taktikos organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų pardavimą Lietuvoje analizę, naudojantis teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei patikimumui naudoti kompleksinį šių metodų taikymą.
3. atskleisti tinklinio marketingo strategijos planavimo ypatumus;
4. apžvelgti biologiškai aktyvių maisto priedų rinkos geografijos strategijas;
5. nustatyti strategijos kūrimo reikšmė biologiškai aktyvių maisto priedų rinkai;
6. ištirti tinklinio marketingo taktiką organizuojant biologiškai aktyvių maisto priedų Lietuvoje;
I. Situacijos analizė
1.1. Trumpa įmonės charakteristika
Šiame darbe bus nagrinėjama farmacinės kompanijos “Vision International...
Šį darbą sudaro 8673 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!