Kursiniai darbai

Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos"

9.8   (2 atsiliepimai)
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 1 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 2 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 3 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 4 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 5 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 6 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 7 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 8 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 9 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 10 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 11 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 12 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 13 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 14 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 15 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 16 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 17 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 18 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 19 puslapis
Integruoto marketingo komunikacijos plano rengimas UAB "Progresyvios investicijos" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Komunikacinio proceso savybių išmanymas – tai supratimas, kaip paveikti auditoriją. UAB „Progresyvios investicijos“ naudojo pakankamai efektyvias komunikacijos priemones, bet komunikacinis procesas ne visada buvo sėkmingas – dažna problema naujo projekto vystyme buvo nepakankamas pirkėjų susidomėjimas, netinkamai suformuluota komunikacijos žinia ir dėl to lėtoki pardavimai. Šią problemą ypač paaštrina tai, jog ši įmonė dar nėra tarp didžiausių rinkos žaidėjų, nors jos pozicijos kiekvienais metais vis stiprėja, tuo pat metu vis labiau žinomas tampa ir kompanijos vardas ir jos vykdomi projektai. Konkurencija šioje rinkoje ypač arši. Todėl planuojant naują projektą įmonei ypač aktualu yra išsiaiškinti, kokios gi yra labiausiai efektyvios komunikacijos priemonės, kaip ir kokią reikia pateikti komunikacijos žinią siekiant ne tik sudominti, bet ir paskatinti pirkti potencialius pirkėjus.
Rinkodaros komunikacijos tobulinimo poreikį ir aktualumą lemia ir šios priežastys. Visų pirma, tai egzistuojantys ir būsimi pokyčiai rinkoje – palūkanų padidinimas būsto kreditui gauti, planuojamas euro įvedimas artimiausioje ateityje ir dėl to pasikeisiantis paklausos ir pasiūlos santykis. Visos šios priežastys lems tai, jog konkurencija dėl potencialių pirkėjų taps dar aštresnė, todėl įmonės, kurios norės konkuruoti aukščiausiame lygyje turės operuoti visapusiška informacija apie potencialių klientų prioritetų kaitą. Antra, įmonė šiuo metu ruošia naują projektą rinkai, todėl jai labai aktualu sužinoti, koks yra efektyviausias būdas pateikti šį projektą plačiajai visuomenei.
Darbo tikslas. Parengti rinkodaros komunikacijos planą UAB "Progresyvios investicijos.
Darbo uždaviniai.
- Atlikti UAB "Progresyvios investicijos“ vidaus ir išorės veiksnių analizę.
- Atlikti potencialių įmonės klientų empirinį tyrimą ir išsiaiškinti efektyvias rinkodaros komunikacijos priemones ir kaip bei kokią komunikacijos žinią pateikti potencialiems vartotojams.
- Parengti pasiūlymus rinkodaros komunikacijai tobulinti.
Tyrimo metodai.
• vidinių įmonės dokumentų analizė;
• statistinių duomenų apie nekilnojamojo turto rinką analizė;
• empirinio tyrimo metu surinktų pirminių duomenų statistinė analizė.
1.UAB „PROGRESYVIOS INVESTICIJOS“ SITUACIJOS ANALIZĖ
1.1. Bendra informacija apie UAB “Progresyvios Investicijos”
Uždaroji akcinė bendrovė „Progresyvios investicijos“ tai įmonė, kurios pagrindinė veikla yra susijusi su nekilnojamojo turto projektų vystymu bei investicinė veikla, kuri apima naujų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6963 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1.UAB „PROGRESYVIOS INVESTICIJOS“ SITUACIJOS ANALIZĖ 3
  • 1.1. Bendra informacija apie UAB “Progresyvios Investicijos” 3
  • 1.1.1. Rinkos analizė 5
  • 1.2. Vartotojų analizė 7
  • 1.2.1. Konkurentų analizė 9
  • 1.2.2.Makroaplinkos analizė 12
  • 1.3. UAB “Progresyvios investicijos” vidinių veiksnių analizė 13
  • 1.3.1. Esama rinkodaros strategija 13
  • 1.3.2. Rinkodaros komunikacijos analizė ir problemos identifikavimas 16
  • 2. UAB „PROGRESYVIOS INVESTICIJOS“ RINKODAROS KOMUNIKACIJŲ TOBULINIMO PLANAS 19
  • 2.1. Integruotų rinkodaros komunikacijų svarba 19
  • 2.2. Integruotų rinkodaros komunikacijų planas įmonei „Progresyvios investicijos“ 20
  • 2.2.1. Rinkos identifikavimas 20
  • 2.2.2. Žinutės kūrimas 21
  • 2.2.3. Komunikacinių priemonių atranka 21
  • 3. Pardavimų skatinimas 23
  • 3.1. Biudžeto sudarymas 23
  • 3.2. Matavimo mechanizmo įvardinimas 26
  • IŠVADOS 27
  • Literatūra 29

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
30 psl., (6963 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo kursinis darbas
  • 30 psl., (6963 ž.)
  • Word failas 392 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt