Kalbėdami apie naujų prekių kūrimą ir jų įvedimą į rinką tiek teoretikai, tiek praktikai dažnai propaguoja nuomonę, kad būtent pirmavimas įvedant į rinką naujas prekes suteikia įmonei konkurencinį pranašumą, dėl to kiekviena įmonė, siekdama išsilaikyti rinkoje, turėtų skirti kuo daugiau dėmesio naujų prekių kūrimui bei stengtis pirmoji juos pateikti rinkai. Dažnai manoma, kad įvesdama prekes į rinką pirmoji įmonė įgauna vadinamąjį pirmavimo pranašumą, kuris, nors įgyjamas sunkiai ir su tam tikra rizika, vėliau į rinką ateinantiems konkurentams tampa rimta kliūtimi atsiriekti rinkos dalį, o įmonei pionierei garantuoja didesnį pelną ir gausesnį vartotojų būrį.
Tačiau įvairūs tyrimai rodo, kad kai kuriais atvejais pirmavimas gali tapti sunkia našta įmonei, nes sekėjai turi galimybę mokytis iš pionieriaus patirties ir išvengti jo klaidų, be to, jie įžengia į jau paruoštą rinką, kurioje vartotojai mažiau priešinasi naujovei.
Šiame darbe ir bus apžvelgiami duomenys, pagrindžiantys arba paneigiantys pirmavimo pranašumo teoriją. Reikia pažymėti, kad čia nesiekiama vienareikšmiškai atsakyti į klausimą, kokia strategija geresnė -įvedinėti naujas prekes pirmiems ar stebėti konkurentus.
Būtų keista, jei įmonė, sukūrusi potencialiai sėkmingą prekę, sąmoningai delstų, kol rinkoje pasirodys konkurentų analogai. Tačiau tiek įmonėms, pasiryžusioms pirmauti, tiek toms, kurios yra linkusios sekti pionierių pėdomis, svarbu žinoti, kokie yra galimi jų pasirinktos strategijos pranašumai ir trūkumai bei ką marketingo praktikams šiuo klausimu rekomenduoja teoretikai.
Temos aktualumas. Profesionalus prekės įvedimo į rinką marketingo strategijos ir taktikos panaudojimas Lietuvoje tampa šio laikmečio būtinybė, nes vykstantys pasaulyje spartūs technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia pardavimo organizatorius pastoviai galvoti apie naujas pardavimų galimybes ir tiksliai taikyti marketingo strategijos ir taktikos mokslo atradimus.
Darbo objektas – įmonės «Elitman» prabangių drabužių įvedimas į Latvijos rinka.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti naujų prabangių drabužių įvedimo į rinka rinkodara.
Marketingas, kaip ir kitos mokslo šakos remiasi daugeliu mokslų žiniomis: valdymo, ekonomikos, statistikos, psichologijos, sociologijos teorijomis, matematika ir modeliavimo metodais, įvairiomis informacinėmis sistemomis. Kitos mokslo žinios ir metodai marketinge pasitarnauja...
Šį darbą sudaro 6366 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!