Kursiniame turizmo paslaugų marketingo darbe analizuojama kelionių organizatoriaus „Ajax travel“ makroaplinka, mikroaplinka, marketingo kompleksas, teikiamų paslaugų kainodara, rėmimo veiksmai, atlikta anketinė apklausa, pateikti jos rezultatai ir išvados. Remiantis įmonės analize ir anketos duomenimis pateikta įmonės SSGG analizė bei nustatyti galimi kelionių organizatoriaus „Ajax travel“ marketingo tikslai, priemonės jiems pasiekti ir tam reikalingos biudžeto išlaidos.
• Marketingo planas aktualus tuo, kad sukūrus gerą marketingo strategiją, pasinaudojant savo galimybėmis ir pranašumais, galima padėti ne tik pritraukti naujų klientų, bet ir išsskirti įmonę iš konkurentų.
• Sukurti turizmo organizatoriaus „Ajax travel“ marketingo planą 2015 metams.
• Atlikti tyrimą ir jo rezultatų bei SSGG analizę ;
• Parengti įmonės marketingo veiksmų ir priemonių planą.
1. „AJAX TRAVEL“ĮMONĖS MARKETINGO APLINKŲ ANALIZĖ
Analizuojant įmonės marketingo aplinkas išskiriami du jų tipai: vidinė ir išorinė. Vidinė aplinka yra tai, kas vyksta įmonės viduje, šiuos veiksnius galima kontroliuoti ir paveikti sau norima linkme. Išorinė aplinka yra visa tai, kas vyksta už įmonės ribų. Šių veiksnių įmonė negali kontroliuoti ar kitaip paveikti savo labui.
1.1. Makroaplinkos analizė
Makroaplinka yra išorinė įmonės aplinka, kurią pažinti ir analizuoti yra labai svarbu. Privalu domėtis apie esamas rinkos sąlygas, nes vartotojų perkamoji galia, kultūriniai įpročiai, teisiniai aspektai, technologinės naujovės ir gamtiniai ištekliai lemia įmonės veiklos sėkmę.
Ekonominė
Ekonominė aplinka yra pati svarbiausia iš visų makroaplinkos elementų. Joje daugiausiai lemia žmogaus perkamoji galia. Šiuo metu BVP tenkantis vienam Lietuvos piliečiui yra 32,7 tūkst. Lt. Palyginus su 2010 m., kuomet po smukimo BVP vėl pradėjo didėti, tais metais BVP buvo 30,8 tūkst. Lt. Tokie pokyčiai yra ženklas apie stiprėjančią šalies ekonomiką. Remiantis tuo galima teigti, kad žmonės po truputį atsigauna po ekonominės krizės ir gali sau leisti daugiau, panaudodami savo pajamas ne tik būtiniausioms prekėms. [6]
Neigiamą poveikį šalies ekonominiam augimui gali sukelti nuo 2015m. įvestas euras. Pranašaujama, kad kainos gali padidėti taip priverčiant žmones taupyti ir turimas pajamas skirti tik būtiniausioms prekėms ir paslaugoms. Jau dabar...
Šį darbą sudaro 5074 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!